همه نشانه ها به کلیولند اشاره دارد


تگزاسی‌ها وقتی در بازی روز شنبه مقابل براون‌ها به زمین چمن خانگی خود می‌روند، با پول خانه بازی می‌کنند.

آن‌ها در هفته 18 برنده شدند تا AFC South را به دست آورند و به پلی آف NFL راه پیدا کنند.

اگر ایندیاناپولیس با 1:06 مانده به پایان بازی به گل چهارم و یک تبدیل می شد، احتمالاً دو جمله قبلی «کلتز» خوانده می شد.

تنها تفاوتی که این نتیجه برای کلیولند ایجاد کرد، تدارکات پرواز بود و اینکه آنها در روز شنبه با کدام سایه آبی صف آرایی می کردند: نیروی دریایی یا سلطنتی. من معتقدم مزیت آنها یکسان است.

سی جی استرود ممکن است در شکست 36-22 هفته شانزدهم مقابل کلیولند در دسترس نباشد، اما این ربطی به جو فلاکو و آماری کوپر برای کسب رکورد 265 یارد و دو امتیاز نداشت.

این جاده ای است که فلاکو خیلی خوب می شناسد. تماس گیرنده سیگنال 38 ساله 5-0 در برابر گسترش همه زمان ها در بازی های وحشی است.

او از زمان ورود به هفته سیزدهم، مسیحی کلیولند بوده است و با چهار بازی متوالی با 300 یارد هوایی و پنج بازی با حداقل دو پاس تاچ داون، براون ها را رهبری می کند.

فلاکو دفعه قبل با پوشش منطقه هیوستون مشکل داشت، اما من انتظار دارم که این مشکل اصلاح شده باشد.

علاوه بر این، کلیولند برای این مسابقه در حالی که هیوستون هفت روز قبل از آن تا آخرین دقیقه پیش می‌رفت، استراحت کرد.


سی جی استرود
سی جی استرود گتی ایماژ

براون ها به طور مداوم بهترین دفاع را در فوتبال حفظ کرده اند و این رقابت را با 270.2 یارد در هفته به پایان رسانده اند.

آنها همچنین اجازه 8.0 اولین نزول در هر بازی را دادند که در مجموع شماره 1 به همراه بهترین نرخ در تبدیل سوم و چهارم به پایین بود.

حضور استرود تأثیر خود را خواهد داشت. این بازیکن تازه کار دومین یاردی پرتاب را در هر بازی انجام داد و فصل را در رتبه ششم در رتبه بندی پاس به پایان رساند.


شرط بندی در NFL؟


او محبوب ترین بازیکن تازه کار سال NFL تهاجمی است و او و DeMeco Ryans اولین تیم تازه کار/مربی سال اولی هستند که از زمان اندرو لاک و چاک پاگانو در سال 2012 به پلی آف می روند.

آن دو در راند وایلد کارت شکست خوردند. زمانی که این گروه جوان هیجان انگیز پتانسیل خود را در مقابل یک جبهه قوی و با تجربه کلیولند آزمایش کند، تاریخ باید تکرار شود.

بازی: قهوه ای -2



منبع

sitemap