ارتش رژیم صهیونیستی از تسری درگیری با محور مقاومت در همه جبهه‌ها هراس دارد


عضو ارشد حماس:

عضو ارشد حماس اعلام کرد: محور مقاومت در تلاش است اصل وجود جبهه‌های مختلف در رویارویی با اسرائیل را تثبیت کند. تنش‌های کنونی در جبهه شمالی توانسته ارتش اشغالگر را مستهلک کند و آن‌ها را از هراس تسری این تنش‌ها به دیگر مناطق، از مشغول‌شدن در جبهه‌ای دیگر بازدارد.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شهاب نیوز، موسی ابومرزوق، عضو ارشد حماس، در سخنانی اعلام کرد: حماس تلاش می‌کند که مقاومت در کرانه باختری تداوم داشته باشد و روز به روز تقویت شود. جنبش حماس، کرانه باختری را به عنوان دومین مرکز تجمع یکپارچه بزرگ فلسطینیان، در رأس اولویت‌ها و توجهات خود قرار داده است.

ابومرزوق با اشاره به مقاومت جنین در برابر تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به این منطقه افزود: جنین برای ملت فلسطین به یک الگو تبدیل شده و با تحقق دو هدف اصلی خود یعنی مقاومت در برابر اشغالگران و به شکست‌کشاندن اهداف آنان، توانست اشغالگران اسرائیلی را شکست بدهد.

در زمینه نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره نیز ابومرزوق گفت: ما از این دعوت در هر زمانی استقبال می‌کنیم و همیشه بر برگزاری دیدارهای ملی تأکید داریم. امیدواریم که این نشست، موفقیت‌آمیز باشد و به نقطه عطفی در اوضاع کنونی فلسطین مبدل شود.

وی با اشاره به بازداشت فلسطینیان از سوی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان افزود: از برادرانمان در جنبش فتح انتظار داریم که زندانیان سیاسی را هرچه سریع‌تر آزاد کنند و با دیگر نیروهای فلسطینی برای اخراج اشغالگران و برپایی دولت فلسطین به پایتختی قدس تلاش نمایند.

معاون دبیرکل حماس با اشاره به نقش ایران در مبارزه با اشغالگران صهیونیست ادامه داد: ایران از طریق پشتیبانی سخاوتمندانه خود، عملاً در کنار مقاومت فلسطین می‌جنگد و در قبال مواضع خود در تأیید مقاومت فلسطین تبعاتی را نیز متحمل شده است.

وی افزود: محور مقاومت در تلاش است اصل وجود جبهه‌های مختلف در رویارویی با اسرائیل را تثبیت کند. تنش‌های کنونی در جبهه شمالی توانسته ارتش اشغالگر را مستهلک کند و آن‌ها را از هراس تسری این تنش‌ها به دیگر مناطق، از مشغول‌شدن در جبهه‌ای دیگر بازدارد.

این عضو ارشد حماس با اشاره به دیدارهای هیئت حماس از عربستان سعودی در ماه‌های اخیر بر تلاش این جنبش جهت تقویت روابط با عربستان در راستای منافع دو ملت تأکید کرد.

ابومرزوق در خصوص پیشنهاد الجزائر به مصر در خصوص کمک نقتی به نوار غزه که هنوز مورد موافقت طرف مصری قرار نگرفته گفت: از رئیس جمهور الجزائر و ملت این کشور بابت چنین ابتکار ارزشمندی سپاس‌گزاریم. گمان نمی‌کنم که رئیس جمهور مصر با این طرح مخالفت کند. امیدواریم که این طرح عملی شود.

وی در خصوص تأکید جو بایدن در خصوص راه حل دو دولتی در فلسطین نیز اعلام کرد: ما روی موضع آمریکا یا غرب حساب باز نمی‌کنیم. ما بر مقاومت ملت خود تکیه کرده‌ایم. ملت ما می‌تواند با اتحاد، مقاومت و پایداری خود، اهداف خویش را محقق کند.

sitemap