هرگز تغییر نکردن لاغری سریع در نهایت شما را نابود خواهد کرد

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران سنگهای کلیوی را میتوان درمان کرد و دلیل خوبی برای قطع رژیم کتوژنیک نیست. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به گرفتن رژیم یک روز درمیان برای لاغری، حتما با یک مشاور تغذیه مشورت نمایید.همچنین یک مشاور تغذیه مجرب، میتواند به شما در پیدا کردن رژیم مناسب خودتان کمک کند تا نیاز شما را از امتحان کردن انواع رژیم های لاغری، برطرف نماید.

افراد مبتلا با دیابت، مخصوصا بیمارانی که انسولین تزریقی دریافت می­کنند، باید قبل از انجام آن با پزشک خود مشورت کنند. در صورت دریافت مازاد بر نیاز انرژی مشکلات و عوارضی مانند چاقی، فشارخون، بیماریهای قلبیعروقی برای سالمند ایجاد میشود. برخی از مادران گزارش میدهند که در حین شیردهی بهراحتی با این رژیم کنار آمدهاند و هیچ وقفهای در کمیت و کیفیت شیرشان ایجاد نشده است، اما برخی دیگر میگویند که پیروی از این رژیم، بدون چالش در میزان و کیفیت شیر واقعا دشوار بوده است.

دوره رژیم کتوژنیک چند روزه است

این روزها افراد بسیاری به دنبال انواع رژیم لاغری سریع رایگان هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی، میزان زیادی وزن کم کنند؛ به همین دلیل زمانی رژیم کتوژنیک و رژیم کانادایی در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده بود و ادعا میکرد در مدت زمان ۱۳ روز می تواند میزان زیادی کاهش وزن ایجاد کند؛ اما همانطور که در مطلبی دیگر از سایت غفاری دایت توضیح دادیم، رژیم کانادایی به دلیل سرعت بالا و کاهش وزن زیاد، نهتنها سبب میشود سلامت افراد به خطر بیفتد، بلکه فرد به سرعت به وزن قبلی خود باز میگردد و حتی ممکن است افزایش وزن بیشتری داشته باشد.

یکی از مواردی که معمولا در رژیم های غذایی کمتر مورد توجه قرار می گیرد کم توجهی به وعده غذایی به صبحانه است در حالی که مصرف سبزیجات در این وعده غذایی تاثیر چشمگیری برای رسیدن به وزن ایده آل دارد.با توجه به نقش مهم وعده صبحانه در تناسب اندام آزمایشاتی برای استفاده بهینه از این وعده انجام شده که نشان میدهد مصرف سبزیجات در این زمان برای دستیابی به لاغری شکم ضروری است.

چندین روش مختلف برای برنامه رژیم فستینگ وجود دارد، اما همه آنها بر اساس انتخاب دوره­های زمانی منظم برای غذا خوردن و سپس اجتناب از غذا هستند. بسیاری از رژیمهای غذایی بر این تمرکز دارند که باید چه چیزی را بخورید، اما روزه داری متناوب خیلی ساده­تر است و بر نخوردن تمرکز دارد.با اینترمیتنت فستینگ شما فقط در یک زمان خاص غذا می­خورید.

اگه کلم نمیتونید بخورید، کاهو بخورید. ناهار کمی اجازه دارید تا به خودتان برسید و گوشت یا مرغ کبابی یا آب پز همراه با گوجه فرنگی و سس آبلیمو و سالاد کاهو میل نمائید. در پژوهشی بر روی زنان و مردان میان سال بدون فعالیت بدنی که به مدت ۱۲ هفته تمرین شنا انجام دادند، حجم ضربه (مقدار خون پمپ شده با هر ضربان که نشاندهنده قدرت قلب است) تا ۱۸٪ بهبود پیدا کرد.

لیست غذاهای کتوژنیک

در دوران ماقبل تاریخ، قبل از این­که انسانها کشاورزی را یاد بگیرند، شکار می­کردند یا مواد غذایی را از جنگل جمع می­کردند و چه بسا چند روز چیزی برای خوردن پیدا نمی­کردند. آنها مجبور بودند برای شکار و جمع آوری مغزها و انواع میوه­ها زمان و انرژی زیادی را صرف کنند.حتی 50 سال پیش، حفظ وزن سالم آسان­تر بود.

این اسموتی را برای لاغری سریع می توانید ۲ تا ۳ بار در روز بنوشید. دوره ۸/۱۶ یکی از انواع رژیم لاغری روزه داری است که دوره مصرف غذا و روزه داری را از هم جدا می کند. در این نوع رژیم لاغری شما باید مانند جنگجوهای باستان غذا بخورید.

نحوه انجام رژیم کتوژنیک

به عنوان مثال عروس خانمی که چند روز قبل از مراسم عروسی متوجه می شود که لباس عروسش به تنش تنگ شده است یا یک قرار ملاقات مهم برای آخر هفته دارید و به فکر آب کردن شکم تان هستید، بهترین راه استفاده از رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز است. شما باید انواع این رژیم را امتحان کنید تا متوجه شوید چه چیزی با سبک زندگی و ترجیحات شما مطابقت دارد و بهترین نتایج را دریافت خواهید کرد.

وقتی میگیم کتوژنیک صخبت از افرادی هس که رژیم غذایی کم کربوهیدرات با چربی بالا دارن. همچنین تحقیقات نشان داده است که این مواد غذایی به تقویت بافت عضلانی در حین رژیم کم کربوهیدرات کمک می کنند. در اینجا برخی از پنیرهایی که کربوهیدرات کمتری برای رژیم کتو دارند آورده شده است.

مضرات رژیم غذایی کتوژنیک

در این روش، فاصله بین دریافت مواد غذایی زیاد می­شود و بدن برای تامین نیاز خود به سراغ چربی­های ذخیره شده می­رود. صبحانه حاوی پروتئین بالا بخورید: خوردن صبحانه حاوی پروتئین زیاد به سیر ماندن طولانی مدت، کاهش غذا خوردن و کاهش دریافت کالری در طول روز می انجامد. آن ها در طو روز میجنگیدند بنابراین وقت چندانی برای غذا خوردن نداشتند.

امروز هم یک پیمانه برنج در برنامه غذایی شما قرار دارد که می توانید آن را برای وعده ناهار مصرف کنید. میوه هایی که امروز می توانید بخورید سیب، پرتقال و گریپ فروت هستند. امروز شما باید فقط میوه بخورید؛ هر میوه ای که دلتان می خواهد، هر وقت و هر چقدر که دلتان بخواهد. This h᠎as been cre at᠎ed  with G​SA  C on᠎te nt Gener at or Demov ersi​on.

رژیم کتوژنیک چند روزه است بهاره غفاری یکی از بهترین مشاوران تغذیه است که در این حوزه بهترین عملکرد را تا به امروز داشته است و مورد تایید وزارت بهداشت است. گرچه متخصصان سلامت و تغذیه به کاهش وزن هفتگی نیم تا حداکثر ۱ کیلو در هفته تأکید میکنند، بسیاری از افراد خواهان داشتن رژیم لاغری سریع هستند تا بتوانند وزن خود را هرچه زودتر کاهش دهند.

انواع دیگر رژیمهای لاغری به شما میگویند چه غذایی بخورید و یا چه چیزی بنوشید، اما رژیمی داریم که پا را فراتر میبرد و نه تنها به شما نوع غذایی که باید بخورید را دیکته میکند، بلکه به شما میگویید چه وقت بخورید یا نخورید. می توانید صبح را با میوه جات شروع کرده و برای ناهار از سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد استفاده کنید، سپس برای میان وعده عصرتان از میوه و برای شام مجددا از سبزیجات استفاده کنید.

برنامه رژيم لاغري سريع

همانطور که ذکر شد گرچه روشهایی جهت لاغری بجز رژیم غذایی نیز وجود دارند اما گذشته از اینکه بسیاری از آنها کار نمیکنند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند مثل ژلهای لاغریَ، بسیاری دیگر پرعارضه و با بازگشت سریع وزناند مثلاَ انواع قرصهای لاغری غیرمجاز و از سوئی دیگر بعضی روشها دوران نقاهت طولانی و هزینه بالا دارند مثل عملهای جراحی.

سریع ترین رژیم لاغری

با توجه به اینکه این چربیهای اضافه، ارتباط نزدیکی با دیابت نوع ۲ و پیش دیابت دارند، میتوان نتیجه گرفت که این رژیم، برای افراد دیابتی خوب است. حتما با یک مشاور تغذیه هم صحبت کنید. اما لازم است حتما قبل از شروع این نوع رژیم با پزشک خود مشورت کنید. غذا رو آنقدر بجوید که کاملا له و با بزاق دهان مخلوط شود.

این برنامه به شما می گوید که ۸ ساعت می توانید به صورت محدود غذا بخورید (شامل صبحانه) و ۱۶ ساعت دیگر شبانه روز را ناشتا باشید. سرشار از پتاسیم، دارای ویتامین های B و منیزیم هستند، که شامل چربی و کلسترول نمی باشد. مثلا به نظر میرسه که رژیم زون به شدت برای مبارزه با کلسترول یا تری گلیسرید ها مناسب است.

آیا رژیم کتوژنیک ضرر دارد

شما میتوانید یک نمونه رژیم فستینگ (نمونه رژیم روزه داری) را بر اساس شرایط خود انتخاب نموده و ادامه دهید؛ البته بهتر است پیش از آن، با یک مشاوره تغذیه مشورت نمایید. دکتر کریستا وارادی، پروفسور تغذیه در دانشگاه ایلینویز شیکاگو و محقق در مورد روزه متناوب می­گوید: روزه متناوب یک اصطلاح کلی برای سه نوع رژیم غذایی مختلف است.

مواقعی که زمان یا آگاهی کافی برای توجه به رژیم غذایی خود نداریم، برنامههای کاربردی میتوانند گزینههای خوبی برای مدیریت تغذیه باشند. یک تکه نان یا یک وعده کوچک از دانه ها می تواند ۱۰ تا ۳۰ گرم کربوهیدرات خالص داشته باشد! به همراه شیر مانند شیر برنج، گندم، آجیل تازه و فرنی ها رو مصرف نکنین.

رژیم لاغری سریع پایین تنه

یعنی اینطور نیست که فقط کربوهیدرات رو حذف کنیم و به جاش چربی و پروتئین بخوریم. می توانید از آن برای ماندن در کتوز و حفظ چربی سوزی به عنوان منبع سوخت اولیه استفاده کنید. رژیم کتو تغییر منبع سوخت بدن از قند به چربیه. در قسمت صبحانه روز چهارم رژیم کانادایی، یک استکان قهوه با یک حبه قند به عنوان یک همراه همیشگی کنار شما حضور دارند که البته در روز چهارم میتوانید یک عدد نان تست نیز میل کنید.

اما برای مزایای بلندمدت باید ورزش کردن را با یک برنامه رژیم غذایی لاغری سریع ترکیب کنید. این رژیم هم مانند تمام رژیمهای دیگر برای هر کسی مناسب نیست و ممکن است برای عدهای خطرآفرین باشد. خوشبختانه زون یکی از انواع رژیم لاغری است که تقریبا عوارضی ندارد و مشکلی برای کسی پیش نمی آورد.

هیچ استانداردی برای این نوع رژیم وجود ندارد. این نوع از انواع رژیم فستینگ در بریتانیا محبوب است. این درحالی است که اگر شما مرتبا غذا بخورید و ورزش هم نکنید، فرصتی برای سوزاندن چربی­ها نخواهید داشت.در این نوع رژیم، خود فرد تعیین می­کند که رژیم فستینگش چگونه باشد. اگر دوست دارید بدانید کرایولیپولیز چگومه کار میکند و چه مزایا و معایبی دارد؟

در یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز شش مطالعه، افراد مبتلا به کبد چرب غیرالکلی (بیماری کبدی که در افراد مبتلا به چاقی، دیابت و سندرم متابولیک دیده میشود) که از رژیم فستینگ پیروی می­کردند، در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی­دادند، عملکرد کبدی بهتری داشتند. بررسی 11 متاآنالیز به این نتیجه رسید که با رژیم فستینگ، وزن دو برابر سریعتر از معمول، کم می­شود.

آجیل یک غذای سالم است و سرشار از چربی و با کربوهیدرات کم هستند. برای آشنایی با روش های لاغری میتوانیدبه مقاله مربوطه مراجعه نمایید. ما در مرکز دکتر سلامت، در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از انواع این رژیم ها و مضرات آن بپردازیم. مقاله کرایولیپولیز چیست را مطالعه نمایید.

یک مطالعه نشان داد که خوردن حدود 42 گرم بادام در روز می تواند کلسترول LDL شما را کاهش دهد و به کاهش چربی های ناخواسته کمک کند. البته این برنج باید بدون هیچ گونه روغنی پخته شده باشد.در طول روز حتما 6 تا 7 عدد گوجه فرنگی تازه بخورید.از آنجایی که خوردن گوجه فرنگی اسید اوریک بدنتان را افزایش خواهد داد حتما باید حداقل 10-12 لیوان آب بخورید.شما همچنین مجاز به خوردن سوپ سبزیجات بدون روغن شامل کدو، کلم، هویج و بروکلی، هستید.

همانطور که آگاه هستید معجون لاغری، علاوه بر اینکه چربی های بدن را از بین می برد و یا حداقل سرعت از بین رفتن آنها را افزایش میدهند فواید دیگری را با خود به همراه دارند. و حداقل 30 دقیقه صبر کنید و بعد مسواک بزنید. پیشنهاد میکنم نیم ساعت قبل از صرف صبحانه، نیم ساعت قبل از ناهار و 30 دقیقه قبل از خواب، این نوشیدنی را میل نمایید تا بیشترین تاثیر را برای لاغری شکم و پهلو داشته باشد.

سعی کنید سه لیوان شیرتان را برای صبحانه، ناهار و شامتان بگذارید تا همراه با موز احساس سیری بیشتری به شما بدهد. بنابراین از مصرف قهوه با معده خالی خودداری کرده و درصورتیکه تا الان، قهوه را با معده خالی مصرف میکردید، این عادت را ترک نمایید. احساس خواب آلودگی ، احساس درد ، حالت تهوع ، سرگیجه ، گرفتگی ، درد معده و درد عضلات.

استرس بیش از حد و بدن را در حالت جنگ یا گریز نگهمیدارد، که اگر به دنبال کاهش چربی هستید، خبر بدی است: استرس میتواند باعث شود بدن چربی بدن را نگه دارد و توانایی فرد را برای دیدن نتایج حاصل از ورزش را مختل کند. همچنین اگر BMI پایین (کم وزن) یا سابقه اختلال خوردن دارید، رژیم فستینگ برای شما مناسب نیست.

چگونه نزدیک به عید وزن کم کنیم و لاغر شویم ؟ به همین دلیل در این مطلب به سراغ یکی دیگر از انواع رژیم های لاغری رفتیم که به آن رژیم لاغری فستینگ یک روز در میان میگویند که یک نوع از رژیم فستینگ است.در این مطلب از غفاری دایت میخواهیم شما را با یک نمونه رژیم فستینگ یا همان رژیم فستینگ یک روز در میان، آشنا نماییم؛ پس با ما همراه باشید.

نمونه رژیم های کتوژنیک

برای آشنایی بیشتر با این مشاور تغذیه، بر روی غفاری دایت کلیک نمایید و چنانچه میخواهید همین حالا، رژیم اختصاصی خود را دریافت نمایید، بر روی رژیم لاغری اختصاصی کلیک نمایید. رژیم مد روز (انگلیسی: Fad diet) یک رژیم غذایی خاص است که میتواند برای مدتی محبوب یا به اصطلاح باب روز باشد.

رژیم لاغری سریع خرما

می توانید برای خودتان از ترکیب این سبزیجات سالاد درست کرده و آن را با آبلیمو و یا سرکه سیب بخورید.طبیعتا فعالیت سیستم گوارشی شما افزایش پیدا کرده و بیشتر به دستشویی خواهید رفت، جای هیچ گونه نگرانی نیست. شاید تعجب کنید که چنین رژیمی با مصرف چربی بالا، نه تنها برای قلب و عروق ضرری ندارد بلکه باعث افزایش چربی های مفید و کاهش چربی های مضر می شود.

رژیم کاهش وزن سریع

اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما به نظر می­رسد رژیم فستینگ برای بهبود سلامت قلب و عروق خوب است، زیرا عوامل خطر قلبی عروقی مانند چاقی، فشار خون بالا، کلسترول و دیابت را کاهش می­دهد. برخی از مطالعات نشان میدهند که روزه داری متناوب ممکن است به کاهش خطر سکته مغزی و بیماری آلزایمر کمک کند. کالری اضافی و فعالیت کمتر می­ تواند به معنای افزایش خطر چاقی، دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سایر بیماری­ها باشد.

رژیم حذف نهار به معنای حذف یک وعده غذایی اصلی است. رژیم لاغری سریع در چه افراد مناسب است؟ لاغری با قهوه و لیمو شدنی است؟ فستینگ متناوب بدن شما را در یک چرخه متناوب روزه داری و خوردن قرار می دهد که البته با روزه داری که ما میشناسیم تفاوت هایی دارد. پس لازمه رژیم کتو محدود کردن شیرین کننده هایی چون عسل و شکر است.

برنامه تثبیت رژیم کتوژنیک

پس لازم است با احتیاط پیش بروید. در این مدت لازم است تا شما با مشورت پزشک، از مکمل ها و ویتامین های مورد نیاز برای کاهش ریزش مو استفاده کنید. رژیم کتوژنیک دورهای: (CKD) همانطور که از نامش پیداست؛ در این برنامه برای مقطعی از زمان، کربوهیدرات مصرفی بدن محدود میشود.

برنامه رژیم لاغری سریع

دنبال کردند این برنامه های غذایی همچنین می توان منجر به افزایش ۳.۶ تا ۱۴ درصدی سطح متابولیسم می شود. این یک تغییر متابولیسم خیلی مثبت است و همان چیزی است که افراد به دنبال آن می­گردند. برای استفاده از مزایای فیبر، خیلی از خانمها باید حدود 25 گرم ، و آقایان حدود 38 گرم فیبر در طول روز مصرف کنند.

دستور رژیم کتوژنیک برای لاغری

سلام ، خانمی ۴۰ ساله هستم حدود ۷ ماهی هستش که درد مقعد دارم بخاطر کرونا ترسیدم برم دکتر ، چندین ساله یبوستهای مزمن دارم و داروهای مسهل و عطاری استفاده کردم بیفایدست و روزبروز یبوست بیشترمیشود طوریکه ۴ روز هم دستشویی نمیرم و دردهای شدید دارم موقع مدفوع ، چون فیبروم تخمدان دارم باعث تشدید یبوست شده البته آمپول زدم برای فیبرومها ولی بزرگ هستند و دمترگفتن فعلا نیازی بعمل نیست چون ازدواج کردم باردارنشدم هنوز ، و موقع زمان پریودی خیلی خیلی خیلی دردهای خیلی شدید درمقعد دارم که میخوام بمیرم تا با حوله گرم میکنم با کیسه آب گرم میزارم یکم دردش بهنرمیشود و هرروز درد دارم دیگه تحملش سخته برام کمرم پشت کمرم شکمم و مقعد داغون شدم از درد ، ممنون میشم راهنمایی کنید مشکلم چیه تا بتونم یمدت دیگه برم برای درمان اقدام کنم ،بنظرتون زخم بوجود اومده هموروئید گرفتم ؟

انجام رژیم فستینگ یک روز در میان به دلیل شرایط متناوب و مشابه با روزه، میتواند متابولیسم بدن را بهبود دهد و نهتنها به بدن فرد چاق، از نظر تحمل رژیم غذایی فشاری وارد نمیشود، بلکه چربی سوزی انجام گرفته و کاهش وزن رخ میدهد. افراد بیشتر وقت خود را بیرون از خانه کار می­کردند، بازی می­کردند و به طور کلی تحرک بیشتری داشتند.»اما همان­طور که می­دانید امروز شرایط کاملا فرق کرده است.

میتوانید رژیمی که با وزن، قد و شرایط شما متناسب است را دریافت کنید و در تمام طول مدت رژیم خود، از راهنماییها و پیگیریهای این مشاور تغذیه مجرب بهرهمند شوید. مطابق با نتیجه تحقیقات مشخص شده که طی یک دوره ۲ تا ۲۴ هفته ای افردی که انواع رژیم لاغری روزه داری را تجربه کرده اند به میزان ۳ تا ۸ درصد از اضافه وزن خود را از دست داده اند.

خرید بستنی کتوژنیک

رژیم های لاغری مختلفی موجود می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ۱- رژیم کاهش وزن سریع در افرادی که بارها رژیم گرفتهاند، رها کردهاند و وزن آنها بازگشته است، درنهایت از کاهش وزن و لاغری ناامید شدهاند، میتواند انگیزه دهد تا شروع کنند و روند تناسب اندام خود را ادامه دهند. اما در رژیم لاغری یک روز در میان، همچون رژیم کتوژنیک، چربی و چاقی فرد که بهصورت گلیکوزن در کبد ذخیره شده است، میسوزد و پروتئینسوزی کمتری اتفاق میافتد.

بجز صرع، رژیم کتوژنیک، جهت مصارف بالقوهٔ درمانی در تعدادی دیگر از بیماریهای مغز و اعصاب مورد مطالعه و بررسی بودهاست. بنابراین بهترین روش لاغری، روشی است که بتوانند تنوع و میزان لازمه از همه ی نیازهای روزانه را را تا حدودی برآورده کند. خیار و کرفس از جمله سبزیجاتی محسوب می شوند که کربوهیدرات آنها کم است. چرا که افرادی زیادی هستند که علاقه دارند در زمان کوتاه وزن کم کنند ولی یا رژیم غذایی مناسبی ندارند و یا روش لاغری صحیح را نمیدانند.

رژیم لاغری سریع نوجوانان

بسیاری از روش های غذایی محدود دارای کالری دریافتی بالا در مدت کوتاه هستند. 2. بمنظور کاهش دریافت میزان روغن های اشباع و یا ترانس، باید نوع روغن مصرفی افراد اصلاح شود. با وجود اینکه راهکار انجام رژیم فستینگ یک روز در میان را برای شما توضیح دادیم و یک نوع رژیم لاغری سریع رایگان است که برای هرکس قابل اجراست؛ اما ممکن است نتیجهای که میخواهید را از آن دریافت نکنید و یا با بدن شما سازگار نباشد.

کیک کتو از ترکیبات تازه و با کیفیت تهیه شده است که دارای طعم خوشمزه و خواص تغذیه ای بسیاری است. اما تاکنون این نوشیدنی ها را در منزل تهیه کرده اید؟ برای تهیه معجون هندوانه و زغال اخته، در مخلوط کن یک فنجان زغال اخته بدون هسته و ۷ فنجان هندوانه و ۱/۴ فنجان آب لیمو ترش تازه را بریزید و مخلوط کرده و از صافی رد کنید.

شما باید بین 8 تا 12 لیوان آب هم بنوشید و به غیر از آب و میوه از کنار هیچ خوردنی دیگری حتی رد هم نشوید. به غیر از این دو شما هیچ چیز دیگری نباید بخورید. امروز روز سبزیجات است و در تمام روز به غیر از سبزیجات هیچ چیز دیگری نباید بخورید.

شما بیش از نیمی از راه را طی کرده اید و امروز می تواند یک روز رویایی باشد، زیرا بالاخره اجازه دارید یک پیمانه برنج بخورید! به عنوان مثال، می­توانید از ساعت 12 ظهر تا 8 بعد از ظهر چیزی بخورید و بقیه روز را ناشتا باشید. سپس روز بعد غذا می خورید. وقتی کربوهیدرات را کاهش میدهید بدن شما به تدریج از چربی ها برای تامین انرژی استفاده میکند و بعد از چهارهفته چربیسوزی واقعی شروع میشود.

سریع ترین رژیم لاغری دنیا

علاوه بر کاهش وزن و لاغری که نتیجه مستقیم رژیم غذایی کتوژنیک است این رژیم دارای فواید متعددی برای سلامتی و جلوگیری از بیماری های مختلف است. همچنین این معجون ها قادر هستند طبع گرم و سرد را به تعادل برسانند و علاوه بر آن کاهش وزن را نیز برای افراد به همراه خواهند داشت.

برعکس رژیم لاغری سریع، یک رژیم مناسب لاغری به شما کمک می کند تا از اضافه وزن خود کاسته و وزن ایده آل خود را برای طولانی مدت ثابت نگه دارید. مدت طولانی بدون غذا خوردن ممکن است بدن شما را تشویق کند تا در پاسخ به گرسنگی شروع به ذخیره چربی بیشتری کند.تحقیقات نشان می­دهد که دو تا چهار هفته طول می­کشد تا بدن به روزه متناوب عادت کند.

رژیم کتوژنیک خوبه یا نه

سوالم اینه که ایا در این رژیم زمان صرف غذا باید مشخص و ثابت باشه یا هر زمان که گرسنه شدی باید غذا بخوری؟ در این شکل از رژیم فستینگ، فرد ۲۴ ساعت کامل، اما تنها یک یا دو روز در هفته، هیچ غذایی مصرف نمیکند؛ اما در باقی روزهای هفته رژیم غذایی عادی خود را دارد. طی این ۱ هفته، به صورت ۱ روز در میان شما برای ۲۴ ساعت روزه می گیرید.

رژیم کتوژنیک چه جوریه

اگر بخواهید از چنین برنامه ای پیروی کنید باید در ۱ هفته، ۲ روز (که پشت سر هم نباشند) را انتخاب کنید. بنابراین اگر دنبال لاغری سریع هستید حتماَ فرصت گذراندن دوران نقاهت ندارید یا ممکن است در دوران مهمی از زندگی باشید و نخواهید ریسک مصرف داروهای غیر مجاز را بپذیرید. افراد 500 کالری در دو روز غیر متوالی در هفته مصرف می­کنند.

شما در روز سوم اجازه دارید در طول روز از انواع میوه جات و سبزیجات به غیر از موز و سیب زمینی استفاده کنید. از خوردن غذاهای فرآوری شده، چربی ، قند یا الکل اجتناب کنید و در عوض، خوردن سبزیجات و میوه های تازه را شروع کنید دفعات غذایی خود را افزایش و حجم آنها را کاهش شش نمونه های خیره کننده از کتوژنیک چیست زیبا – خواندن پیشنهادی – دهید. از دیگر عوارض رژیم کتوژنیک می توان به یبوست، قند خون پایین، سوء هاضمه، سنگ کلیه و افزایش اسید بدن اشاره نمود.

بخور سرکه به گونهای که اگر بر آجر داغ یا سنگ داغ بریزد و بر بینی کشند، بسیار مفید است. اگر شما گشتی در اینترنت و سایر فضاهای مجازی مثل اینستاگرام بزنید میتوانید لیست بلند بالایی از رژیمهای غذایی پیدا کنید که همه هم ادعای بهترین رژیم لاغری را دارند. تا روز ششم شما حتما احساس سبکی خواهید کرد و عملکرد سیستم گوارشیتان نیز بهبود پیدا کرده و متابولیسم بدنتان افزایش پیدا کرده است.

sitemap