نیکس ممکن است سه بازیکن مصدوم را برای شروع نیمه دوم بازگرداند


وضعیت مصدومیت طولانی‌مدت نیکس کاملاً آماده حل شدن نیست، اما آنها باید برخی از بازیکنان همیشگی خود را که از تعطیلات آل‌استار بیرون می‌آیند – و احتمالاً در بازی جاده‌ای پنج‌شنبه مقابل ۷۶رز بازگردانند. .

نیکز برای اولین بار از دو روز آماده سازی خود سه شنبه شب در تاری تاون گرد هم آمدند.


تام تیبودو، مربی نیکس، روز سه شنبه با رسانه ها دیدار می کند.
تام تیبودو، مربی نیکس، روز سه شنبه با رسانه ها دیدار می کند. آنگوس موردانت

و اگرچه زمین اولیه مصدوم آنها شامل جولیوس رندل، او جی آنونوبی و میچل رابینسون هنوز برای تمرین آزاد نشده است، سه بازیکنی که چهارمین باخت متوالی تیم کوتاه دست را شکست دادند – چهارشنبه گذشته در اورلاندو – به طور کامل در این بازی شرکت کردند.

انتظار می رود که برخی یا همه دونته دی وینچنزو (همسترینگ)، آیزایا هارتنشتاین (آشیل) و بویان بوگدانوویچ (گوساله) با لباس یکدست مقابل سیکسرز به میدان بروند.

“بله، من این را بر اساس تمرین می دانم، اما خواهیم دید که آنها چه احساسی دارند [Wednesday]مربی تام تیبودو گفت. آنها در زمان استراحت اینجا بودند. … و هر سه امروز تمرین کردند، بنابراین خواهیم دید که چگونه پاسخ خواهند داد.


دونته دی وینچنزو یکی از بازیکنانی است که نیکس می تواند روز پنجشنبه در ترکیب حضور داشته باشد.
دونته دی وینچنزو یکی از بازیکنانی است که نیکس می تواند روز پنجشنبه در ترکیب حضور داشته باشد. AP

دومین قرارداد 10 روزه تاج گیبسون دوشنبه شب به پایان رسید و او دیگر در فهرست این تیم قرار ندارد.

نیکز می‌تواند برای باقیمانده یا فصل، مهاجم کهنه‌کار را دوباره به خدمت بگیرد، یا می‌تواند بازیکن آزاد دیگری را برای پر کردن جایگاه باز خود در فهرست قرارداد ببندد.


رندل برای سومین بار در چهار فصل به تیم ستاره‌ها انتخاب شد، اما او در آخر هفته در حین بازسازی شانه راست دررفتگی که در 27 ژانویه در مقابل هیت متحمل شده بود، شرکت نکرد.

او در کل خوب کار می کند. او هنوز برای تمرین مجوز نگرفته است، اما در حال دیدار با تمام نشانگرها است. او به خوبی در حال حرکت است. فقط آن را روز به روز انجام دهید، به انجام هر کاری که از شما می خواهند ادامه دهید. او دو بار در روز ورزش می کند، بنابراین در مجموع خوب است.

تیبودو در پاسخ به این سوال که آیا جراحی راندل هنوز رد شده است یا خیر، افزود: “مطمئن نیستم، اما فکر می کنم این واقعیت که او به همان روشی که کار می کرد، همه اینها نشانه های خوبی است. من هیچ چیز دیگری نشنیده ام جز اینکه او پیشرفت مداوم خوبی داشته است.»

“این بیشتر یک دفتر جلو است [decision]تیبودو گفت. بدیهی است که همه ما نسبت به او احساس شدیدی داریم، اما احتمالاً از نظر تیم خود، جایی که هستیم و نیازهای ما به اطلاعات بیشتری نیاز داریم.

هنگامی که هفته آینده این مشکل را پشت سر گذاشتیم، ایده بهتری در مورد بازگشت بچه ها و این چیزها خواهیم داشت. ما همیشه به همه احتمالات نگاه می‌کنیم و هر چیزی که برای تیم بهتر است، این همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم.»



منبع

sitemap