مدیران روابط عمومی برای حفظ کیان دانشگاه آزاد نقش تبیین‌گری دارند


رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد تأکید کرد: مدیران روابط عمومی در ایجاد فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهم و تبیین‌گری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای هم‌اندیشی مدیران کل روابط عمومی مراکز استان‌ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه سه رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: مدیران روابط عمومی در هر سه محور، نقش مهم و تبیین‌گری دارند. برنامه‌ریزی، اقدام و اطلاع رسانی درست، به موقع و مناسب روابط عمومی‌ در واحدها می‌تواند نقش مهمی را در معرفی دانشگاه، رسالت‌های آن و به تبع آن جذب دانشجو داشته باشد.  

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ارتباط مدیران روابط عمومی با بخش‌های پذیرش و ثبت‌نام می‌تواند تأثیر بسزایی را در افزایش تعداد دانشجو و پذیرفته‌شدگان دانشگاه داشته باشد. 

به گفته طباطبایی، روابط عمومی با ترسیم یک نقشه جامع به جذب دانشجو کمک کند، دانشجو را به‌عنوان مخاطب اصلی خود بداند و برای افزایش میزان رضایت و ماندگاری آن‌ها تلاش کند. 

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مهم روابط عمومی، تبیین جریان‌های جعل مدرک برای مردم و جامعه مخاطبین دانشگاهی و عدم امکان صدور مدرک بدون پذیرش و تحصیل در دانشگاه تحت هیچ شرایطی است. جامعه باید نسبت به دروغ‌پردازی‌ها و کلاهبرداری‌های این جریانات آگاه شوند. 

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: انتخاب شعار و تبلیغات باید با دقت و براساس سیاست‌های جامع دانشگاه که مبتنی بر اصل حفظ کیان خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است، باشد. 

sitemap