لین ویلیامز از USWNT در مورد تشکیل تیم جام جهانی 2023: “Holy s–t”


اول تماس آمد. بعد گریه آمد. نوع خوب.

لین ویلیامز از Gotham FC با USWNT به جام جهانی 2023 FIFA زنان می رود.

پس از اینکه یکی از آخرین بازیکنانی بود که چهار سال پیش حذف شد – و تقریباً تمام فصل گذشته NWSL را از دست دادیم – برای ایجاد این فهرست، که چهارشنبه رونمایی شد، یک صعود اعصاب خردکن بود.

و وقتی بالاخره این کار را کرد، سد شکست.

قرار بود در بازی یانکی اولین زمین را بیرون بیاندازم و باید تمرین کنم. ویلیامز به The Post گفت. تازه داشتم آماده پرتاب می شدم که ولاتکو (آندونوسکی، مربی آمریکا) با من تماس گرفت. اولین فکر من “خدا را شکر” بود. تمام سال، تمام روز روی این موضوع استرس داشتم. اما در عین حال فقط احساس آرامش می کردم.

“سپس گفتم “خب، این مکالمه بهتر از مکالمه قبلی بود.” و او خندید و من می خندیدم. پس این فقط تسکین بود و ناباوری. سپس وقتی تماس را قطع کردیم، گریه کردم، فقط به این دلیل که تمام احساسات آنقدر برای مدت طولانی در خود فرو رفته بودند که شبیه یک انتشار خوب است که مانند s–t مقدس باشد، این کار را انجام دادم. این سورئال است.»

ویلیامز در 52 بازی برای تیم ملی 15 گل و 11 پاس گل به ثمر رسانده است و حتی در داخل کشور برتر بوده و دومین گلزن برتر تاریخ NWSL است.


لین ویلیامز در فهرست جام جهانی 2023 قرار گرفت.
لین ویلیامز در فهرست جام جهانی 2023 قرار گرفت.
نماد Sportswire از طریق Getty Images

اما علیرغم کسب برنز در بازی‌های المپیک توکیو، کووید-19 هم فهرستی را برای او باز کرده بود و هم بازی کردن در مقابل خانواده و دوستان را از او سلب کرده بود.

این جام جهانی زنان – از 20 جولای تا 20 اوت در استرالیا و نیوزلند – متفاوت خواهد بود.

ویلیامز به پست گفت: «این یعنی همه چیز. تماسی که (2019) با ولاتکو داشتم، تماسی که می خواستم نبود. من همین 18 مورد بودن را از دست داده بودم، بنابراین نمی‌خواستم دوباره آن احساس را داشته باشم که «تقریباً آنجا بودم، اما موفق نشدم».

“بنابراین این بار که ما می رویم و خانواده ام را در سکوها می بینیم و همه فداکاری هایی را که در 10 سال گذشته از آنها دوری کرده ام، به معنای همه چیز است… فکر نمی کنم بتوانم با کلمات بیان کنم. دیدن آنها در آنجا چقدر معنی دارد. امیدوارم بتوانم احساساتم را کنترل کنم، اما این برای من ارزش جهانی دارد.”


لین ویلیامز در حال بازی برای گاتهام اف سی در 4 ژوئن 2023.
لین ویلیامز در حال بازی برای گاتهام اف سی در 4 ژوئن 2023.
نماد Sportswire از طریق Getty Images

این امر بعید به نظر می رسید زیرا ویلیامز پس از پارگی همسترینگ خود در ماه مارس گذشته، بقیه فصل را با کانزاس سیتی از دست داد.

ویلیامز می‌گوید: «به نظر می‌رسد باید از کوهی بسیار بزرگ بالا رفت. “اما من به خودم گفتم فقط سعی کن.”

گاتهام – بدترین تیم NWSL در سال گذشته – در شب درفت با ویلیامز 30 ساله معامله کرد و جایزه دریافت کرد.

ویلیامز با شش گل، از جمله چهار برنده، در رده سوم NWSL قرار دارد و حتی گاتهام را برای دو هفته در صدر جدول رده بندی قرار داد.

حالا او یک قرارداد سه ساله جدید دارد (سه‌شنبه در بالای ساختمان امپایر استیت امضا شد) و دوباره از اهمیت فوتبال برایش قدردانی می‌کند.

کریستی میویس و کلی اوهارا هم تیمی های گاتهام به تیم جام جهانی پیوستند.


لین ویلیامز و کریستی میویس قبل از بازی مقابل ژاپن در SheBelievesCup.
لین ویلیامز و کریستی میویس قبل از بازی مقابل ژاپن در SheBelievesCup.
گتی ایماژ

ویلیامز گفت: «هر بار که از بازی دور می‌شوم، متوجه می‌شوم که چقدر فوتبال را دوست دارم و از آن لذت می‌برم.» وقتی مدت زیادی در آن هستید و در آن هستید – و در مورد ایجاد فهرست، در مورد موقعیت های شروع استرس دارید – می توانید آن را از دست بدهید.

«سال گذشته، با وجود اینکه از بازی نکردن ناراحت بودم، لحظه‌ای بود که یک قدم به عقب برگردم و بگویم چرا این بازی را انجام می‌دهی؟ آیا برای ساختن این لیست های جام جهانی است؟ یا فقط عاشق بازی در هسته آن هستید؟ و همیشه به همین موضوع برمی‌گردم: من بازی را شروع کردم زیرا فقط دوست داشتم با دوستانم زیر آفتاب بدوم. در اصل، به همین دلیل بازی می کنم. من فقط می خواستم دوباره بازی کنم. بنابراین وقتی آن فرصت‌ها را برای بازی دوباره به دست آوردم، سعی کردم آن را به خاطر بسپارم.”

sitemap