فوق‌العاده ثروتمند قایق‌های تفریحی و جت‌های جدید را به امید کاهش مالیات ترامپ به تعویق انداختند



روزنامه پست دریافته است که افراد بالای 1 درصد منتظرند تا پس از انتخابات ریاست جمهوری، اقلام بزرگی مانند هواپیماهای جت بخرند، به این امید که انتخاب دونالد ترامپ بتواند میلیون ها نفر را در مالیات آنها صرفه جویی کند.

یک منبع دو ساحلی که به دنبال خرید یک جت و یک قایق تفریحی برای تجارت خود است، به The Post گفت: “من تا نوامبر منتظر هستم.”

اگر بتوانم میلیون‌ها نفر در مالیات‌هایم با صبر کردن چند ماه دیگر پس‌انداز کنم، این کار را خواهم کرد.»

صاحبان مشاغل – یا حتی شخصی که از طریق LLC به عنوان مشاور حقوق می گیرند – می توانند هزینه خرید جت یا قایق بادبانی را در صورت استفاده برای هزینه های تجاری مانند پرواز به جلسات یا میزبانی از مشتریان، کسر کنند.

کسر مالیات جداگانه به آنها اجازه می دهد تا هزینه های جاری خود را نیز مطالبه کنند.

به گزارش سی ان ان، ترامپ به گروهی از میلیاردرها در جمع آوری کمک های مالی اخیر در پالم بیچ که توسط جان پالسون، مدیر صندوق تامین مالی برگزار شد، گفت که بازگرداندن قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 یک اولویت است.

یکی از این کاهش‌ها استهلاک 100 درصدی یا کسر کل هزینه قایق تفریحی یا جت مورد استفاده برای هزینه‌های تجاری از مالیات بود.

این بدان معناست که یک جت 40 میلیون دلاری معادل 40 میلیون دلار کسر از صورت حساب مالیاتی شما است – یا تقریباً 15 میلیون دلار پس انداز با توجه به میانگین نرخ مالیات بر ثروتمندترین آمریکایی ها 37٪ است.

پرزیدنت ترامپ در ماه آوریل در جمع آوری کمک های مالی به گروهی از کمک کنندگان میلیاردر گفت که بازگرداندن قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 که او درست قبل از کریسمس آن سال در دفتر بیضی شکل آن را امضا کرد، در صورت انتخاب برای دور دوم، اولویت دارد. مایک تیلر / CNP / AdMedia
گلف استریم G700، یک جت 78 میلیون دلاری، به تازگی توسط اداره هوانوردی فدرال در ماه مارس تایید شده است. رویترز

مبلغی که کسی می تواند از صورت حساب مالیاتی برای سرمایه گذاری کسر کند – اقلامی مانند جت که می تواند به رشد شرکت کمک کند – از 80 درصد در سال گذشته به 60 درصد در سال جاری کاهش یافت، مطابق با نحوه اعمال کاهش مالیات در سال 2017. .

در سال 2025 به 40 درصد، در سال 2026 به 20 درصد و در سال 2027 به 0 درصد کاهش می یابد مگر اینکه کاهش مالیات بازگردانده شود.

اظهارات ترامپ پشت درهای بسته تاکنون در انظار عمومی منعکس نشده است.

اما یک منبع درگیر در نمایشگاه بین المللی قایق پالم بیچ در ماه مارس – که بیش از 800 قایق را نشان داد و بیش از 55000 بازدید کننده را به خود جلب کرد – به The Post گفت که یکی از موضوعات اصلی این است که آیا باید تا پس از انتخابات منتظر بمانیم یا خیر.

نمایشگاه قایق تعداد فروش انجام شده را فاش نکرد. صنایع قایق بادبانی و جت خصوصی به شدت خصوصی هستند.

در حالی که بزرگ‌ترین و گران‌ترین قایق‌های تفریحی معمولاً خریداران بین‌المللی را جذب می‌کنند که کمتر نگران مالیات هستند، خریدارانی در محدوده 45 تا 65 میلیون دلاری برای قایق‌های تفریحی نسبت به عوامل خارجی مانند مالیات حساس‌تر هستند. گرگ لاوت/پست پالم بیچ/شبکه ​​USA TODAY

این منبع مستقر در فلوریدا افزود: “بسیاری از ما منتظریم تا ببینیم در انتخابات چه اتفاقی می افتد… حزب جمهوری خواه قول داده است که 100 درصد حذف سهام شرکت ها را نجات دهد.”

به نظر می رسد قیمت جت ها و قایق ها نشان می دهد که تقاضا در حال کاهش است. به گفته مدیرعامل Mikolay Jet، در ماه‌های اخیر، تقاضا برای هر چیزی بین جت‌های فوق متوسط ​​که می‌تواند تا ۱۲ میلیون دلار فروخته شود و هواپیماهای دوربرد که می‌تواند تا ۷۵ میلیون دلار فروخته شود، کاهش یافته است. مایکل میکولای

یک هواپیمای فوق متوسط ​​مانند Gulfstream G280 یا Bombardier Challenger 300 می تواند حدود 3500 مایل یا فاصله بین نیویورک و لندن را طی کند.

یک هواپیمای دوربرد مانند Bombardier Global 6000 یا Gulfstream G700 می تواند بیش از 8000 مایل – فاصله نیویورک تا خاورمیانه – پرواز کند.

میکولای به ویژه در مورد بازار پیش مالکیت گفت: «در اصل، در حال حاضر عرضه بیشتر از تقاضا است.

Bombardier Challenger 300 یک جت بسیار متوسط ​​است که به این معنی است که می تواند تا 3500 مایل نزدیکتر پرواز کند. گتی ایماژ

بین اکتبر 2023 و مارس 2024، 719 جت فروخته شد که در مقایسه با 815 جت فروخته شده در مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

جیمی ادمیستون، کارگزار قایق‌های بادبانی فوق‌العاده گفت، در حالی که بزرگ‌ترین قایق‌های تفریحی که می‌توانند 65 میلیون دلار قیمت داشته باشند و معمولاً خریداران بین‌المللی را جذب می‌کنند، ضربه‌ای وارد نمی‌کنند، بازار قایق‌های کمی ارزان‌تر در محدوده 40 تا 65 میلیون دلار در حال نرم شدن است.

یک منبع در فضای جت گفت که مشتریان تجاری او – بر خلاف کسانی که برای اوقات فراغت خرید می کنند – نسبت به پیامدهای مالیاتی مانند نرخ استهلاک حساس تر هستند.

این منبع افزود: “اگر کسی بخواهد برای همسرش یک Birkin بخرد، پول را خرج می کند، اما اگر به دنبال خرید یک جت برای تجارت خود باشد و بتواند میلیون ها دلار پس انداز کند، صبر می کند.”

گلف استریم G700 که طبق گزارشات ایلان ماسک آن را خریده است، دارای 5 محل زندگی است و می تواند 19 نفر را در خود جای دهد. رویترز

“افراد ثروتمند – مانند هر کس دیگری – می خواهند در مالیات پس انداز کنند و اگر راه قانونی برای انجام آن وجود داشته باشد، این کار را انجام خواهند داد.”

آماندا اپلگیت، شریک قانون هوانوردی Soar، گفت که فروش معمولاً قبل از انتخابات کاهش می‌یابد، «من معمولاً در هر سال انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد کاهش سرعت هستم» اما می‌افزاید که نزدیک‌تر به ماه آگوست بیشتر است.

دیوید هرناندز، رئیس اداره هوانوردی تجاری و مقررات در شرکت حقوقی VedderPrice به The Post گفت که او به مشتریان هشدار می دهد که انتظار برای یک طرح مالیاتی مطلوب تر همیشه جواب نمی دهد – و ممکن است باعث شود برخی از فروشندگان هزینه بیشتری دریافت کنند.

اگر برای خرید هواپیما در پایان سال عجله دارید، به احتمال زیاد فروشندگان قیمت های خود را افزایش می دهند زیرا می دانند که شما مستأصل هستید.

هرناندز می افزاید، یکی دیگر از عوامل دلهره آور دیگری که خریداران بالقوه جت را به وحشت می اندازد، افزایش حسابرسی صاحبان جت است که IRS در ماه فوریه اعلام کرد.

بازار جت های خصوصی نشانه هایی از کند شدن را نشان می دهد زیرا خریداران منتظر هستند تا ببینند آیا از دولت جدید ترامپ 100 درصد کسر مالیات دریافت خواهند کرد یا خیر. گروه UCG/Universal Images از طریق Getty Images

“با منابع گسترده، IRS در این زمینه کار می کند [private aircraft] دنی ورفل، کمیسر IRS در اوایل سال جاری گفت.

این ممیزی هواپیماها به گروه‌های پردرآمد کمک می‌کند تا با مسئولیت‌های مالیاتی خود زیر رادار پرواز نکنند.»

انتظار می‌رود اداره امور مالیاتی بررسی کند که شخصی که هواپیمای خود را از مالیات خود حذف می‌کند، واقعاً از آن برای هزینه‌های تجاری – پرواز برای بازدید از مشتریان یا کارخانه‌ای که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند – استفاده می‌کند، نه اینکه برای یک آخر هفته طولانی به باهاما سفر کند.

اما هرناندز به مشتریان توصیه می‌کند که اگر کار غیرقانونی انجام نمی‌دهید، دلیلی برای هشدار وجود ندارد، “اگر کار اشتباهی انجام نداده‌اید، چه کسی اهمیت می‌دهد.”

منبع دو ساحلی که به The Post گفت که منتظر خرید است، گفت که قصد دارد یک قایق بادبانی و یک جت بدون توجه به هر اتفاقی بخرد – او فقط می خواهد در زمان بندی هوشمندانه عمل کند.

او افزود: “داشتن یک قایق ارزش بسیار زیادی دارد… من می توانم برای سه ساعت مخاطبانی را در قایق تفریحی خود داشته باشم که نمی توانند جایی پرسه بزنند و باید با من در مورد تجارت صحبت کنند.”



منبع

sitemap