زنان، اسکی بازان غیردودویی که برهنه در جشنواره بوت تن به سربالایی می روند



اسکی‌بازان زن و غیردودویی این شانس را خواهند داشت که به‌عنوان بخشی از جشنواره‌ای که برگزارکننده آن به‌عنوان «آزادی تمام‌قدم» توصیف می‌کند، برهنه به پایین کوه کلورادو بروند – و نه، هیچ مردی وجود نخواهد داشت که به هیچ اسکی بدون لباس نگاه کند.

جشنواره بوت تان برای چهارمین سال خود آماده می شود تا از زنان دعوت کند تا برای پیست اسکی پس از ساعت کاری در سان لایت کوهستان در گلن وود اسپرینگز در تاریخ 29 تا 30 مارس، کاملاً برهنه به پیست بروند.

بنیانگذار جنی وروچی، 33 ساله، گفت که این رویداد “ناخواسته” آغاز شد تا “مکانی امن” در میان اسکی بازان زن ایجاد شود که به “زنان اجازه آزادی” در یک مکان خصوصی را بدهد.

او به The Post Thursday گفت که امسال، او جشنواره را به روی افراد غیر دودویی ارائه دهنده زن نیز باز کرده است.

وروچی همچنین گفت که اولین و مهمترین اولویت او “حفاظت از زنان” است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌ترسد مردان بخواهند دزدکی در پوشش غیر دودویی وارد شوند – همانطور که در یک نمایشگاه مشاغل فناوری زنان دیده شد – وروچی نگران نیست.

ما هرگز با مردان یا شناسایی مردان مشکلی نداشتیم.»

جشنواره بوت تان برای چهارمین سال خود آماده می شود تا از زنان دعوت کند تا به صورت کاملا برهنه در یک پیست اسکی بعد از ساعت کاری از کوه کلرادو اسکی کنند. اینستاگرام/joreichers
وقتی از وروچی پرسیده شد که آیا می‌ترسد مردان سعی کنند پنهانی در پوشش غیر دودویی وارد شوند – همانطور که قبلاً در یک نمایشگاه مشاغل فناوری زنان دیده شده است – وروچی اصرار دارد که آنها «هیچ وقت با مردان یا مردان مشکلی نداشته‌اند». اینستاگرام/hana_hart

در مورد زنانی که ممکن است خسته باشند، مجبور نیستند لباس‌های خود را ببرند، اما وروچی – که در این رویداد نیز شرکت می‌کند – گفت که تا پایان مراسم نمی‌خواهند.

او فاش کرد: “تا پایان روز حتی یک نفر لباس پوشیده نیست.”

او این تجربه را به عنوان “شادی جمعی” توصیف کرد و گفت که اکثر زنان احساس راحتی می کنند که کت و شلوارهای تولد خود را در بیاورند، زیرا آنها در میان افراد همفکر هستند و هیچ چشم کنجکاوی در اطراف وجود ندارد.

این زنان قبل از ورود مجدد به امکانات استراحتگاه کوهستانی سان لایت، لباس به بالا رفتن از تله اسکی می‌پوشند و لباس کامل می‌پوشند.

وروچی در یک مصاحبه تلفنی به The Post گفت: علاوه بر این، هنگامی که زنان و زنان زیپ به پایین بیایند، فقط کارکنان زن در کوه خواهند بود – و کارمندان مرد به دلایل امنیتی تلفن هایشان را باطل می کنند.

وروچی گفت که اولین و مهمترین اولویت او “حفاظت از زنان” است و شرکت کنندگانی که نمی خواهند خود را برهنه کنند، مجبور نیستند. رسانه نیکی هاوس
او این تجربه را به عنوان “شادی جمعی” توصیف کرد و گفت که اکثر زنان احساس راحتی می کنند که کت و شلوارهای تولد خود را در بیاورند، زیرا آنها در میان افراد همفکر هستند و هیچ چشم کنجکاوی در اطراف وجود ندارد. آنها انتظار دارند 1500 نفر شرکت کنند. رسانه نیکی هاوس

اسکی‌های واقعی با وسایلشان در پایین کوه مواجه خواهند شد.

وروچی گفت که شرکت کنندگان باید رویداد را بررسی کنند و امنیت بیشتری در اطراف وجود دارد تا زنان و زنان ایمن شوند.

او گفت که علاوه بر این، شیبی که زنان بعد از ساعت‌ها از آن استفاده می‌کنند خصوصی است و هیچ مسیر متقاطع دیگری وجود ندارد و فضایی را برای یک مرد زیرک برای تلاش برای اوج گرفتن باقی نمی‌گذارد.

استراحتگاه در طول روز به روی همه – از جمله مردان – باز خواهد بود، اما پس از ساعت بسته شدن ساعت 3 بعدازظهر، فقط کسانی که بلیط جشنواره بوت تن را دارند اجازه اقامت و خرد کردن را خواهند داشت.

در طول روز، فروشندگان متعلق به زنان در دهکده‌ای تجاری مورد توجه قرار می‌گیرند و جشن‌ها شامل نمایش کمدی، موسیقی زنده، و مهمانی درب خانه است.

هر سال، وروچی امیدوار است که زنان «عشق تازه‌ای به بدنشان» پیدا کنند و با «دوستی» و تجربیات جدید کنار بروند.

استراحتگاه در طول روز به روی همه – از جمله مردان – باز خواهد بود، اما پس از ساعت بسته شدن ساعت 3 بعدازظهر، فقط کسانی که بلیط جشنواره بوت تن را دارند اجازه اقامت و خرد کردن را خواهند داشت. ویلی خلاق

فوق العاده بود [hosting the event]”، بومی کاربوندیل به The Post درباره رویداد “رهایی بخش” گفت. ما آن را آزادی تمام عیار می نامیم.»

“من خیلی خوش شانس هستم که این شغل من است.”

این رویداد در سال 2021 با تنها 27 اسکی باز بک کانتری آغاز شد و در سال دوم به 200 و در سال سوم به 350 نفر رسید.

امسال، انتظار می رود 1500 زن و اسکی بازان مبتدی تا خبره برای دویدن سرگرم کننده در کوه Sunlight، تقریباً 160 مایلی خارج از دنور، برهنه شوند.

هزینه رویداد 29 مارس 169 دلار برای یک روز اسکی و 200 دلار برای دو روز است. همچنین یک بلیط فقط در صندوق عقب وجود دارد که 100 دلار قیمت دارد.

همچنین این اولین سالی است که این رویداد در کوه Sunlight برگزار می شود که دارای تله اسکی است و آن را برای مبتدیان باز می گذارد. مکان قبلی رویداد، Bluebird Backcountry، تعطیل شد، اما بومی Carbondale همچنان می‌خواست آن را نزدیک خانه نگه دارد.

The Post برای نظر دادن با Sunlight Mountain Resort تماس گرفته است.



منبع

sitemap