دلیل عدم حضور مربی چینی هاکی در ایران مشخص شد؛ پای ویزا در میان است


رییس فدراسیون هاکی خبر داد

با وجود اینکه شورای برون مرزی تمام کارهای مربوط به حضور مربی اهل چین هاکی را برای حضور در ایران انجام داده اما تاکنون وزارت امور خارجه روادیدش را برای سفر به تهران صادر نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به موفقیت تیم ملی هاکی داخل سالن ایران در مسابقات قهرمانی جهان که با کسب عنوان سومی همراه بود مسئولان این فدراسیون تصمیم گرفتند تا در بخش بانوان هم با ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم ملی بتوانند در سالیان آینده به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند.

به همین دلیل مسئولان فدراسیون‌ پس از مذاکرات فراوان با جون کِنت‌ول از چین شرایط را برای حضور دو ساله این مربی در ایران فراهم کردند اما برای حضور این مربی در تهران مشکلی به وجود آمده است.

با وجودی که کار‌های مربوط به مجوز شورای برون مرزی او از طرف وزارت ورزش صادر شده اما تاکنون روادیدش از طرف وزارت امور خارجه صادر نشده است.

این در حالی است که باید تا یک ماه آینده مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش بانوان برگزار شود تا نفرات نهایی برای حضور در تورنمنت بلاروس و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا در عمان مشخص شوند و نیاز است تا این مربی از نزدیک تمرینات ملی‌پوشان را مشاهده کند. حتی در این مدت نیز از طرف مسئولان فدراسیون مکاتباتی انجام شده اما منتج به نتیجه نشده است.

از طرف دیگر در بخش هاکی چمنی نیز قرار شده مربی از پاکستان به نام سلیم در کادرفنی تیم ملی آقایان حضور پیدا کند. 

بهرام قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اعلام این خبر گفت: امیدوارم هر چه زودتر مسئولان کارهای مربوط به روادید مربی چینی را برای حضور در ایران انجام دهند تا بیشتر از این زمان را از دست ندهیم. تمام هماهنگی‌ها در این میان نیز با شورای برون مرزی وزارت ورزش هم صورت گرفته است.

sitemap