جزئیات جدیدی از خودکشی شوک‌آمیز توماس لی سرمایه‌دار نمایان می‌شود


منابع پلیس به The Post گفتند که جزئیات جدیدی در روز جمعه در خودکشی تکان دهنده سرمایه‌دار میلیاردر توماس اچ لی منتشر شد – از جمله اینکه چگونه او را در حمام دفترش با یک گلوله به سرش و هفت تیر اسمیت و وسون در کنارش پیدا کردند.

به گفته منابع، لی، 78 ساله، کمی بعد از ساعت 11 صبح پنجشنبه توسط یک دستیار زن در کف حمام در دفترش در دفتر مرکزی شرکت مالی همنامش در خیابان پنجم کشف شد.

منابع گفتند که دستیار به دنبال رئیس خود رفت زیرا خبری از او نبود.

منابع گفتند که اولین پاسخ‌دهندگان لی را در حالی که به پهلوی خود دراز کشیده بود، یافتند که به سرش شلیک گلوله وارد کرده بود.

منابع گفتند که تلاش‌ها برای نجات جان لی در محل حادثه ناموفق بود و مرگ لی در ساعت 11:26 صبح اعلام شد.

منابع گفتند که هفت تیر کشف شده در کنار وی ثبت و دارای مجوز بوده است. گفتند گواهینامه تپانچه در آن زمان در دفتر بود.

طبق گزارش فوربس، لی در زمان مرگش حدود 2 میلیارد دلار ارزش داشت.


توماس اچ لی در یک جشن.
لی، چند سال پیش، اینجا با ایلانا واینستین، سرمایه‌گذار تامین مالی در لینکلن سنتر، به خاطر ذکاوت مالی خود مشهور بود.
Getty Images برای مرکز لینکلن

منبعی که سرمایه‌دار را می‌شناخت به The Post، با اشاره به زبان رمزی که استفاده می‌کرد، گفت: لی به‌قدری به خاطر مهارت‌های پشت‌زمینه‌اش معروف بود که «الهام‌بخش فیلم «نعل اسب آبی عاشق آناکوت استیل» الیور استون از فیلم موفق «وال استریت» بود. در فیلم 1987 برای شخصیت گوردون گکو و شرکتی که او به دنبال خرید آن است.

“ولی [he] یکی از بخشنده ترین و مهربان ترین مردم بود [I] این منبع در مورد تاجر سرسخت گفت.

این منبع گفت، لی که متاهل بود و پنج فرزند داشت، «به عنوان یکی از تحسین‌برانگیزترین خانه‌ها در همپتون‌ها در نظر گرفته می‌شد – بیل و هیلاری کلینتون مهمان‌های مکرر بودند، آنها مرتباً در آنجا می‌ماندند».


توماس اچ لی.
جسد لی روز پنجشنبه در حمام دفترش پیدا شد.
بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

علاوه بر این، اگرچه او عضو آن نبود، اما به طور منظم در باشگاه گلف افسانه ای Maidstone حضور داشت.

در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، دوست خانوادگی لی و سخنگوی مایکل سیتریک گفت که خانواده غول وال استریت از درگذشت او “بسیار غمگین” هستند.

سیتریک گفت: «در حالی که جهان او را به عنوان یکی از پیشگامان در تجارت سهام خصوصی و یک تاجر موفق می‌شناخت، ما او را به‌عنوان یک شوهر فداکار، پدر، پدربزرگ، خواهر و برادر، دوست و نیکوکار می‌شناختیم که همیشه نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهد.» گفت.

لی که فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد بود، شاید بیشتر به دلیل خرید انبوه اسنپل در سال 1994 شناخته شد. او همچنین یک مجموعه‌دار مشتاق آثار هنری با دوستان با نفوذی مانند کلینتون‌ها بود که پس از انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در سال 2008 به طور مشهور در سکوی همپتون‌های او نگه داشته شدند.

sitemap