تلاش نمی تواند بیاید و برود


اورلاندو، فلوریدا – نتز یک روز استراحت نادر را در آفتاب فلوریدا گذراند و به صورت تیمی یوگا انجام داد. زن و شوهری استراحت کردند، بعضی ها بچه هایشان را تماشا کردند که در استخر آب می زدند، و برخی دیگر برای اولین بار سعی کردند به دنیای دیزنی بروند.

امیدواریم که هر کس زمانی برای نگاه کردن در آینه پیدا کند – و در این مورد، آینه باید فیلم بازی باشد – و با آنچه که دیده اند، واقعیت را بررسی کنند.

فرد امیدوار است که آنها خودآگاهی داشته باشند – بیشتر از طرح ها یا سیستم ها – نتایج ناسازگار آنها مربوط به تلاش های بسیار ناسازگار خودشان است.

نیک کلاکستون اعتراف کرد: «همه فقط باید خود را در آینه نگاه کنند و آن را بیاورند. «بر همه است. این کار ماست؛ بر عهده مربیان نیست این وظیفه بازیکنان است که هر شب بیرون بروند و آن را بیاورند، بدون توجه به اینکه آنجا چه اتفاقی می‌افتد.»

آنچه گذشت مصدومیت ها، ترکیب گردان و حتی مربیان گردان روی صندلی داغ است، چیزی که فصل گذشته شروع شد اما هرگز تغییر نکرده است.

از استیو نش گرفته تا ژاک وان و اکنون سرمربی موقت کوین اولی، تلاش نتز مانند یک ترن هوایی در شهربازی کوچک اطراف بالا و پایین بوده است.

با ورود به بازی روز شنبه در ایندیانا، این نتز به شدت در این فصل به نتیجه نرسیده است. این باعث شد که وان در زمان استراحت آل استار اخراج شود، و در حالی که اولی رکورد بهتری دارد، اوج و فرودها ممکن است حتی چشمگیرتر باشند.


گارد جادویی کول آنتونی (50) در کوارتر چهارم مقابل کم توماس، گارد بروکلین نتس (24) به سبد می‌رود.
گارد جادویی کول آنتونی (50) در کوارتر چهارم مقابل کم توماس، گارد بروکلین نتس (24) به سبد می‌رود. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

در مورد تصمیمات مربیگری نتز آنچه را که می خواهید بگویید و منتظر یک جستجوی کامل مربیگری در سراسر لیگ در تابستان آینده باشید – بله، قهرمان سابق NBA و محصول درختی اسپرز مایک بودن هولزر کاملا منطقی است – واقعیت این است که برای در ادامه این فصل، نتز باید به درون نگاه کند، نه بیرون.

دوریان فینی اسمیت گفت: «ما فقط باید راه‌هایی برای پیروزی پیدا کنیم. “شخصا، من باید با همه چیز سازگارتر باشم. من یک فصل بالا و پایین را پشت سر گذاشته ام. من در خط دفاعی خوب بوده ام، اما شوتزنی ام بالا و پایین بوده است.

بنابراین اول از همه، همه باید در آینه نگاه کنند و بگویند که همه ما باید به صورت انفرادی بهتر بازی کنیم. بنابراین ما فقط باید همه این چیزها را کنار هم بگذاریم و برای به دست آوردن یک برد تلاش کنیم. ما فقط چه چیزی داریم، 16، 17 تا باقی مانده است؟ همه ما می دانیم که می خواهیم چه کاری انجام دهیم: سعی می کنیم آتلانتا را بگیریم. بنابراین این مهمترین چیز است، تلاش برای یافتن راه‌هایی برای کسب پیروزی.»


کوین اولی سرمربی موقت نتز در نیمه دوم بازی بسکتبال NBA مقابل کلیولند کاوالیرز ژست می گیرد.
کوین اولی سرمربی موقت نتز در نیمه دوم بازی بسکتبال NBA مقابل کلیولند کاوالیرز ژست می گیرد. AP

علیرغم اینکه دو هفته پیش یک جفت بازی از آتلانتا انجام داد، نتز همچنان با 3 و نیم بازی عقب بود – چهار بازی در ستون شکست – قبل از شیب هاکس در جمعه در یوتا.

این واقعیت که آنها با مجموع 39 امتیاز در این دو برد، آتلانتا را به دست آوردند، سپس بازی‌های خود را به ممفیس، دیترویت و شارلوت باختند – همه چیزهایی که ناتوان هستند – به شما می‌گوید همه چیز درباره غیرقابل اعتماد بودن آنها در این تیم پیسرز بدانید.

وقتی نت ها بیرون می آیند و زود شوت می زنند، سخت بازی می کنند. با این حال، وقتی به دهان ضربه می خورند، تا می شوند. این ویژگی خوبی نیست.

بله، اولی بیشتر تمرین روز جمعه را صرف صحبت های دفاعی خود کرد و پوشش پیک اند رول خود را اصلاح کرد. اما او به صراحت به آنها گفت که تغییر و اصلاح چیزی نیست که پیسرها را شکست دهد یا آنچه از فصل آنها باقی مانده را نجات دهد.

حاشیه خطای ما کم است و باید شوت بزنیم، اما اینطور نیست [deciding] اولی گفت: انرژی و تلاش ما در دفاع. ما باید یکی را در ایندیانا بگیریم، و این همان چیزی است که هست. این بازی بعدی است، بازی بعدی.

ما باید از بچه‌ها بخواهیم که بایستند و در آینه نگاه کنند و بهتر شوند، و رهبران پر سر و صدایی باشند و درک کنند که وقتی از دوره‌ای عبور می‌کنیم که در آن عکس نمی‌گیریم، هنوز باور داریم و داریم با هم صحبت می‌کنیم. و ما نمی توانیم در آن مواقع بی صدا باشیم. و این پیام من بود.»

پیام این بود که آنها این را از طریق دسیسه حل نمی کنند، بلکه با نگاه کردن به آینه. و آنچه را که می بینند درست می کنند.



منبع

sitemap