این قلعه کوچک برای هر کسی که بتواند آن را جابجا کند رایگان است


این پادشاهی تلخ به دنبال یک ارباب جدید است تا آن را به مراتع تازه ببرد.

پس از اینکه تصمیم گرفتند بازسازی کار بسیار زیادی باشد، زوجی در ویچیتا، کانزاس، یک غذاخوری پیش ساخته به شکل قلعه را در حیاط خلوت خود هدیه می دهند. قیمت مقرون به صرفه؟ هیچ هزینه ای وجود ندارد – اما مالک جدید باید بیاید و آن را جابجا کند، به این معنی که هزینه واقعی هزینه کار است.

ما ظرفیت فعلی برای حفظ یا اصلاح این قطعه دیوانه‌کننده تاریخ را نداریم – اما به دنبال کسی هستیم که می‌خواهد این پروژه مادام العمر باشد! عقاب ویچیتا گزارش داد که زوج متاهل، آدا و رابرت ساترلند، در فهرستی از بازار فیسبوک پست کردند. “این می تواند یک رستوران شگفت انگیز، کلوپ/بار در حیاط خلوت یا فقط یک قطعه دیوانه کننده از تاریخ باشد.”

ساترلندز پس از خرید یک مزرعه قدیمی در حراجی در مارس 2018 وارد ساختار قابل حمل شد. پس از صحبت گسترده با اعضای خانواده زنده صاحب قبلی آن، آنها متوجه شدند که این مزرعه بامزه، 20 در 20 فوت عرض، 15 فوت -قلعه بلند در پشت ملک آنها زمانی یک همبرگر محلی بود. هنگامی که سرنوشت آن تغییر کرد، آخرین مالک خانه با موفقیت ساختمان فلزی توئی را به حیاط خود منتقل کرد، جایی که هنگام پذیرایی از مهمانان از آن به عنوان بار استفاده کرد.

اگرچه تایید نشده است، اما Eagle گزارش می دهد که غذاخوری برجکی احتمالاً در دهه 1930 توسط شرکت تامین هتل Ablah ساخته شده است، طراحی آن الهام گرفته از White Castle – یک نام تجاری متولد ویچیتا است.


قلعه حیاط رایگان کانزاس
این ساختمان در حال انتقال به حیاط خلوت ساترلندز در دهه 1980 بود.
با حسن نیت از رابرت و آدا ساترلند

خود قلعه
خود قلعه
با حسن نیت از رابرت و آدا ساترلند

قلعه حیاط رایگان کانزاس
مالک سابق مزرعه از این فضا برای سرگرمی دوستان استفاده می کرد.
با حسن نیت از رابرت و آدا ساترلند

قلعه حیاط رایگان کانزاس
ساختمان به TLC قابل توجهی نیاز دارد.
با حسن نیت از رابرت و آدا ساترلند

قلعه حیاط رایگان کانزاس
زمانی همبرگر را اینجا پرت می کردند.
با حسن نیت از رابرت و آدا ساترلند

صاحبان خانه از زمان آخرین لیست خود که توسط حساب محبوب اینستاگرام Cheap Old Houses انتخاب شده است، غرق شده اند. (ساترلندز قبلاً این غذاخوری را در سال 2019 وارد بازار کرده بود، اما تلاش‌های اعطایی آنها به دلیل همه‌گیری ناکام ماند.)

ما تقریباً از هر ایالت و همچنین از یک ایالت دورتر مانند باهاما سؤالاتی دریافت کرده ایم – همه از صاحبان رستوران ها و بارها، نگهبانان، علاقه مندان، مورخان، تعاونی های هنرمندان، مدیران عامل، ستارگان HGTV، و هر چیزی که می توانید در آن تصور کنید. آدا به پست گفت. “هیجانی که مردم دارند وحشی است.”

در حالت ایده‌آل، آن‌ها دوست دارند مالکان بعدی «میراث آن را در یک فضای عمومی که برای دیگران شادی می‌آورد، هر کجا که باشد، ادامه دهند».



sitemap