آلمان به دنبال منافع سیاسی خود است؛ جنایت آنها در حق مردم ما فراموش نمی‌شود


گفتگو/ غرب از فراگیری اغتشاشات در ایران ناامید شد

نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات آلمانی درباره حوادث اخیر در ایران، گفت: مردم ما هیچگاه فراموش نخواهند کرد که دولت آلمان بیشترین محموله سلاح‌های شیمیایی را در اختیار صدام قرار داد تا رزمندگان و مردم را قلع و قمع کند.

عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا در خصوص اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات آلمانی درباره حوادث اخیر در ایران،گفت: اتفاقات اخیری که در تعدادی از مدارس کشور رخ داده و مسئله مسمومیت برخی دانش آموزان، این وظیفه را برای نهاد‌های امنیتی و انتظامی ایجاد کرده تا این مسئله را با حساسیت بالا پیگیری و نتایج آن را به اطلاع افکار عمومی برسانند. 

وی افزود: اما در خصوص اظهارنظر وزیر امور خارجه آلمان به نظر می‌رسد یا حافظه تاریخی مقامات آلمانی دچار اختلال شده یا اینکه سعی دارند تا از شرایط به وجود آمده منافع سیاسی خود را تامین کنند.

 نماینده ایذه در مجلس  تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه فراموش نخواهند کرد که دولت‌های اروپایی و در راس آن‌ها دولت آلمان بیشترین محموله سلاح‌های شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند تا رزمندگان و مردم مظلوم ایران را قلع و قمع کند. جنایاتی که آثار آن همچنان در میان بسیاری از رزمندگان و مردم کشورمان وجود دارد و این عزیزان هر روز با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. 

ایزدپناه در پایان خاطرنشان کرد: دولت آلمان اگر تصور می‌کند ملت ایران جنایات این کشور در جریان جنگ ۸ ساله را فراموش می‌کند، دچار خطای بزرگی شده است. البته اینگونه رفتار‌ها و اظهارنظرات در ادامه فعالیت‌هایی ضدایرانی دولت‌های غربی است که این روز‌ها از فراگیری اغتشاشات در ایران ناامید شده‌اند.

انتهای پیام/

sitemap