آخرین نیمکت نشینی زک ویلسون حکم پیش نویس وحشیانه جت ها را صادر می کند



یک سال پیش در هفته شکرگزاری، رابرت صالح، مربی جتز، زک ویلسون را کنار زد و برای اولین بار از دو بار فصل گذشته، کوارتر مدافع سال دوم را به نفع مایک وایت، نیمکت نشین کرد.

ویلسون، انتخاب شماره 2 کلی در درفت 2021، اکنون دوباره از ترکیب اصلی جدا شده و به رشته سوم جدول عمق سقوط کرده است – با تیم بویل کارشناس که دوشنبه به عنوان شروع کننده بازی جمعه سیاه تیم در حال تسلیم شدن در برابر تیم رقیب انتخاب شد. دلفین ها

این حرکت به نظر می رسد که ماندگاری بیشتری برای ویلسون دارد، که به نظر می رسد دوران حرفه ای جت او به پایان نزدیک تر می شود.

قرار بود ویلسون در این فصل بنشیند و از آرون راجرز بیاموزد، قبل از اینکه در اولین بازی فصل که MVP چهار بار لیگ دچار آسیب آشیل شد، مجبور به بازی شود.

اما با توجه به عملکرد ضعیف حملات در سطح تاریخی، اکنون واضح است که جت‌ها در سال‌های اخیر دو کوارتربک را که با 3 پیش‌نویس برتر انتخاب شده‌اند، بد بو کرده‌اند. ویلسون به سلف سم دارنولد می‌پیوندد که در مهم‌ترین جایگاه این ورزش قرار دارد.

رابرت صالح پس از شکست جت ها به 4-6 با باخت یک طرفه به بیلز، تعویض کوارتربک را انجام داد.
چارلز ونزلبرگ/نیویورک پست

دارنولد قبل از ورود ویلسون در سال 2021، 38 شروع غیر الهام‌بخش در طول سه فصل با جت‌ها انجام داد، و او اکنون پشتیبان براک پردی با 49ers است.

پردی نشان داده است که وضعیت پیش نویس همیشه یک علم دقیق نیست. او آخرین بازیکنی بود که در سال 2022 درفت گرفته شد، اما با این وجود، تری لنس (که از آن زمان به بعد به کابوی ها مبادله شد تا به عنوان QB رشته سوم آنها خدمت کند) را شکست داد.

بیکر میفیلد، اولین انتخاب کلی در کلاس درافت دارنولد در سال 2018، همچنین در حال حاضر در چهارمین تیم NFL خود به عنوان شروع کننده برای 4-6 Buccaneers حضور دارد.

به طور باورنکردنی، بویل 29 ساله – شاگرد سابق راجرز در پکرز – به شانزدهمین بازیکن متفاوتی تبدیل خواهد شد که در 15 فصل گذشته برای جت ها در پست کوارتربک شروع کرده است. او یک لیست کاملاً نامشخص را دنبال می کند: مارک سانچز، کلن کلمنس، گرگ مک الروی، گنو اسمیت، مایکل ویک، رایان فیتزپاتریک، برایس پتی، جاش مک کاون، دارنولد، ترور سیمیان، لوک فالک، جو فلاکو، ویلسون، وایت و راجرز.

همانطور که برایان کاستلو نویسنده پست نوشته است در وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، «چه چیزی باعث می‌شود [the Jets’] لیست حتی احمقانه‌تر این است که دو QB با سابقه دیگر در این زمان وجود داشتند که هرگز شروع نکردند – تیم تبو و کریستین هکنبرگ.

سم دارنولد سه سال پس از انتخاب شدن با جت‌ها به عنوان برگزیده شماره 3 درافت کار کرد.
گتی ایماژ

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که جت ها به سختی در این تلاش برای ثبات موقعیت تنها هستند. آنها هنوز راه درازی در پیش دارند تا با براون ها برابری کنند، که در آن بازه زمانی از 25 کوارتربک اصلی استفاده کرده اند.

با این حال، ویلسون 24 ساله در غیاب راجرز از آخرین فرصت خود استفاده نکرده است، و اکنون تقریبا غیرممکن است که تصور کنیم او به پاسخ طولانی مدت این فرنچایز بر اساس آنچه که قبلاً دیده ایم، تبدیل شود. 31 شروع حرفه ای.

این بدان معنا نیست که همه اینها بر دوش ویلسون می افتد. از او خواسته شده تا پشت خط حمله آسیب دیده بازی کند که در شش بازی گذشته از شش ترکیب شروع مختلف استفاده کرده است.

اما اعداد تهاجمی این فصل به طرز خیره‌کننده‌ای بد بوده است: فقط 9 تاچ داون تهاجمی در 10 بازی و بدترین بازدهی در منطقه قرمز و سوم پایین در NFL در دهه‌های اخیر.

ویلسون 7 بر 15 برای 81 یارد بود – با صفر تکمیل تا یک گیرنده گسترده – قبل از اینکه بویل در اواخر کوارتر سوم باخت یکشنبه 32-6 مقابل بیلز جایگزین او شود. سومین شکست متوالی جت ها باعث شد تا آنها با نتیجه 4 بر 6 در حاشیه رقابت های پلی آف در 7 بازی باقی مانده باشند. QBR ستاره سابق BYU با 30.7 رتبه 30 را در بین 31 پاسور واجد شرایط در این فصل دارد.

تیم بویل در بازی جمعه سیاه آنها در برابر دلفین ها در پست کوارتربک برای جت ها شکست خواهد خورد.
چارلز ونزلبرگ/نیویورک پست

صالح روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره آینده ویلسون با جت ها گفت: “ما در فصل خارج از فصل با آن مقابله خواهیم کرد.”

تغییر به بویل اثبات نشده – که سه تاچ داون و 9 مهار در 18 بازی حرفه ای NFL از جمله سه شروع برای شیرها در سال 2021 داشته است – نشان می دهد که چقدر اعتماد صالح به ویلسون کاهش یافته است.

صالح همچنین اعلام کرد که سیمیان از تیم تمرینی حذف خواهد شد تا به عنوان پشتیبان بویل در برابر دلفین ها خدمت کند و ویلسون را به حاشیه های سازمانی فراتر خواهد برد.

صفحه پشتی امروز

نیویورک پست

تالار یک برگه رای

به‌عنوان عضو رای‌دهنده انجمن نویسندگان بیسبال آمریکا در 17 سال گذشته، همیشه مشتاقانه منتظر روزی هستم که برگه‌های رای تالار مشاهیر از طریق پست برای رای دهندگان ارسال شود.

آن روز دوشنبه بود، بنابراین من مشتاقانه منتظر هستم تا پاکت نامه در اواخر این هفته به صندوق پست من برسد.

بدون اینکه هنوز برگه رای رسمی خود را بدهم، در اینجا چند فکر اولیه وجود دارد:

• در میان اولین بارها، آدریان بلتر باید با 477 ران خانگی، 3166 ضربه و پنج دستکش طلا، و جو مائر نیز از حمایت زیادی برخوردار باشد (306/0 میانگین مادام العمر، با سه عنوان ضربه زدن به عنوان یک شکارچی) در سال 1

• من همچنین در نظر دارم یک علامت چک برای دشمن قدیمی متس چیس اوتلی پس از اضافه کردن شریک بازی دوگانه جیمی رولینز به انتخاب هایم یک سال پیش در نظر بگیرم، اما دیوید رایت به دلیل آسیب هایی که باعث کوتاه شدن دوران حرفه ای او شد، برای من کوتاهی می کند. (خوزه ریس و بارتولو کولون، زوج دیگری با روابط قوی متس، نیز برای اولین بار در رای گیری ظاهر می شوند.)

دیوید رایت، بازیکن پایه سوم سابق متس، برای اولین بار در برگه رای تالار مشاهیر ظاهر شد.
کوری سیپکین برای نیویورک پست

با انتخاب اسکات رولن در سال گذشته – و جف کنت، که من هر سالی که او واجد شرایط بود به او رای دادم، رای را کنار گذاشت – من امسال پنج نقطه باز در میان حداکثر 10 نفر دارم، اگرچه لزوماً قصد ندارم از آن استفاده کنم. همه انتخاب های موجود من

• دو بازیکن بازگشته با بالاترین مجموع آرا از یک سال پیش، و بنابراین محتمل ترین بازیکنانی که در تابستان آینده روی صحنه کوپرستاون خواهند بود، تاد هلتون (72.2 درصد در سال گذشته) و بیلی واگنر (68.1) هستند. هر دو تقریباً به آستانه 75 درصدی مورد نیاز برای ثبت نزدیک بودند.

من همچنین سال گذشته به اندرو جونز و گری شفیلد رای دادم، که باید 20 درصد دیگر را در دهمین و آخرین سال واجد شرایط بودن خود پس از رسیدن به 55 درصد در سال 2023 به دست آورد.

آیا الکس رودریگز در این دور از رای گیری تالار مشاهیر افزایش حمایتی را شاهد خواهد بود؟
چارلز ونزلبرگ/نیویورک پست

• ممکن است برخی مخالف باشند، اما الکس رودریگز (35.7 درصد) و مانی رامیرز (33.2) ستاره های معلق PED نباید انتظار دست انداز زیادی در سال جاری داشته باشند.

• در مورد یکی دیگر از ستاره های سابق متس، جالب است که ببینیم اعداد کارلوس بلتران نسبت به درجه اول 46.5 درصدی یک سال پیش چقدر پیشرفت کرده است. بسیاری او را به خاطر دخالتش در رسوایی دزدی علائم آستروس حذف کردند.

هفته کوسه خودم

من سفرهای جاده ای زیادی را برای پوشش رویدادهای ورزشی در بیش از 30 سال در این تجارت انجام داده ام، با وضعیت Marriott Bonvoy (تیتانیوم مادام العمر!) برای اثبات آن.

اما سفر هفته گذشته به دنور یک تجربه شخصی تر بود. من پرواز کردم تا تیم جدید فوتبال کالج من – کوسه‌های دانشگاه لانگ آیلند – را تماشا کنم که در مسابقات مردان NCAA Division I شرکت می‌کنند.

پسر من، تایلر، پس از گذراندن چندین فصل در دانشگاه Molloy، از جمله سفر به مسابقات دسته دوم در اولین سال خود به عنوان سرمربی در آنجا در سال 2021، دستیار مربی سال اول در LIU است.

تیم فوتبال مردان LIU (با کمک مربی تایلر بوته، ردیف عقب، سمت راست) در دور اول مسابقات NCAA در دنور سقوط کرد.
LIU Athletics/@LIUMSOC

علیرغم باخت دیرهنگام 2-1 به دانشگاه دنور در روز پنجشنبه – و پرواز برگشت به JFK صبح روز بعد، به جای قرار دور دوم با SMU در دالاس – تجربه همراهی برای سواری خوب بود. ارزشش را دارد (جک جانسون مدافع کلرادو بهمن حتی شب قبل از مسابقه خطاب به تیم گفت.)

هنوز یک مدرسه لانگ آیلند در رقص بزرگ زنده است. هافسترا، دانش‌آموز پسرم به‌عنوان دانشجوی ورزشکار و کاپیتان سابق پراید، این آخر هفته پس از بیرون راندن ییل، 2-0، یکشنبه در همپستد، با رتبه سوم کارولینای شمالی در چپل هیل روبرو خواهد شد.

جدول امتیازات: نسخه Minny so-so

تیمبرولوز 117، نیکس 100: نیکس (8-6) پس از تمام شدن بخار در نیمه دوم، به یک سفر جاده ای 3-2 رضایت دادند. جالن برانسون 25 امتیاز و جولیوس رندل 21 امتیاز با 14 ریباند به دست آوردند. کوئنتین گرایمز در بازگشت به ترکیب بدون گل بود. آنتونی ادواردز (23 امتیاز) در کوارتر سوم تیم ولوز را در اختیار گرفت، که در نیمه اول تنها با 2 برتری پیش افتاد. یکی از روندهایی که باید تماشا کرد: نیکس اکنون در برابر تیم هایی با رکوردهای پیروزی 1-5 است.

ستاره 6، رنجرز 3: 11 بازی متوالی در دالاس با اولین باخت قانونی رنجرز از 19 اکتبر به پایان رسید.

ایگور شسترکین و رنجرز دوشنبه شب توسط استارز در دالاس شکست خوردند.
NHLI از طریق Getty Images

Eagles 21, Chiefs 17: این مسابقه مجدد سوپربول در “دوشنبه شب فوتبال” به برادر بزرگتر جیسون کلس و ایگلز رفت که 9-1 پیشرفت کردند. آنها در نیمه دوم با 10 امتیاز کسری نیمه دوم با حذف چیفز (7-3) جمع شدند: تراویس کلس در منطقه قرمز در حالی که کانزاس سیتی در تلاش بود تا برتری 17-14 در کوارتر چهارم را افزایش دهد و مارکز والدز در منطقه قرمز شکست خورد. -اسکنتلینگ در دقایق پایانی یک تاچ داون 51 یاردی را انجام داد. تیلور سویفت و والدینش آنجا نبودند.

آنچه می خوانیم 👀

🏈 پل شوارتز از The Post به بررسی یک سوال فوری غول ها می پردازد: چرا برایان دابل پشت میکروفون اینقدر کسل کننده است؟

🏀 نیکز سهام را افزایش داد (بیش از 10 میلیون دلار!) و لفاظی های ضد آدام سیلور را در آخرین چرخش انفجاری در دعوای جاسوسی شرکتی خود علیه رپتورز افزایش داد.

⚾ به Mets و Yankees توجه کنید، اجازه دهید مناقصه – شاید در محله 200 میلیون دلاری – برای یوشینوبو یاماموتو، راست دست ژاپنی آغاز شود.

⛳ جلو! لیگ مجازی گلف تایگر وودز-روری مک‌ایلروی یک سال پس از غار در پشت بام به عقب رانده شد.

⚽ کارت قرمز بی‌معنای سرجینیو دست، هم تیمی‌ها و مربی‌اش را خشمگین کرد، اما با وجود باخت 2-1 در ترینیداد و توباگو، تیم ملی مردان ایالات متحده در مجموع به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های کونکاکاف صعود کرد.

⚽ بدون الکس مورگان، بدون کریستال دان. ظاهری جدید برای تیم ملی زنان آمریکا.

💪 یک تغییر اساسی در دنیای MMA.





منبع

sitemap