کریس لدلوم سنت جان در حال مبارزه با آسیب دردناک مچ پا


شیکاگو – هر چند روز یکبار، ریک پیتینو به دنبال کریس لدلوم می گردد.

او می‌خواهد بداند که چه احساسی دارد. قوزک پای راست او را بیشتر سال آزار می دهد.

فوروارد ارشد همیشه همین پاسخ را دارد: “من خوبم، خوبم، خوبم.”

پیتینو گفت: «سپس، او را در اتاق مربی می‌بینم که در هر استخری می‌پرد و خودش را یخ می‌زند. «او پسر اسلحه سرسختی است. او فوق‌العاده بازی می‌کند.»


کریس لدلوم (8) گارد سنت جان در نیمه دوم مقابل هاسکی کانکتیکات دانک می زند.
کریس لدلوم (8) گارد سنت جان در نیمه دوم مقابل هاسکی کانکتیکات دانک می زند. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

لدلوم اخیراً به دلیل جهش در سنت جان یک ستاره ناشناس بوده است. در بازی سه بردی که جانی ها در بازی سه شنبه شب با دیپل به ارمغان آوردند، او میانگین 9.6 امتیاز، 4.6 ریباند و 2.0 بلاک را به دست آورد. بیش از اعداد و ارقام، این بازیکن 6 فوتی بروکلین کارهای کوچکی انجام داده است: پاس اضافی انجام داد، روی شیشه قوی بود، بهتر از تمام سال دفاع کرد. و او این کار را انجام داده است، علیرغم اینکه مچ پایش مشکل آزاردهنده ای بود، زیرا او بازی مقابل هافسترا در 30 دسامبر را از دست داد.

پیتینو گفت: «او در تمام سال آسیب دیده است. “و من این را می گویم: 95 درصد از مردم با این که او چقدر سرخورده بوده بازی نمی کنند.

“لد” خیلی بهتر شده است [defensively]. او با دردهای زیادی برای ما می جنگد و بهتر شده است.”

به طور کلی، تعداد لدلوم در مقایسه با کاری که در هاروارد انجام داد، کاهش یافته است، زمانی که او در زمستان گذشته به عنوان تیم اول لیگ آیوی، 18.8 امتیاز و 8.5 ریباند به دست آورد. نقش او متفاوت است. او بیشتر یک مرد چسبنده است تا یک گلزن. اما لدلوم این نقش را پذیرفته است. پیتینو سعی کرده دقایق کمتری با او بازی کند، زیرا فکر می‌کند حجم کاری سنگین به تولید او آسیب می‌زند و به نظر می‌رسد که این کار نتیجه داده است.

لدلوم یکی از چندین بازیکن سنت جان است که قبلاً هرگز در سطح کالج برنده نشده است – همراه با همکار انتقالی آیوی لیگ، جردن دینگل (پن)، مرکز جوئل سوریانو و وینینگ گلن تیلور جونیور و دیگران. برای همه آنها، آنها به امید رسیدن به تورنمنت NCAA به کوئینز آمدند.


کریس لدلوم (8) نگهبان سنت جان، شوت رایان کالکبرنر (11) مرکز کریتون بلوجیز را در نیمه دوم در مدیسون اسکوئر گاردن مهار می کند.
کریس لدلوم (8) نگهبان سنت جان، شوت رایان کالکبرنر (11) مرکز کریتون بلوجیز را در نیمه دوم در مدیسون اسکوئر گاردن مهار می کند. Wendell Cruz-USA TODAY Sports

برای مدتی در این زمستان بعید به نظر می رسید، زیرا جانی ها 8 بازی از 10 بازی را حذف کردند تا خودشان را از حباب بازی کنند. اما پس از ناراحت کردن شماره 10 کریتون و ضربه زدن به باتلر در جاده، سنت جان بسیار به ترکیب بازگشته است. اکثر براکتولوژیست ها اکنون آنها را در اختیار دارند.

“ما کانکتیکات را در کانکتیکات تا سیم بازی کردیم، در پایان بازی با یک تماس سخت مواجه شدیم. [at Creighton] وقتی جردن خطا شد پیتینو گفت: ما مارکت را تا سیم بازی کردیم. ما در تمام سال بسکتبال عالی بازی کردیم. قرار است در پایان فوریه، منتهی به مارس، واقعاً بهتر شوید.

این بچه ها، مربیگری آنها سرگرم کننده است. ما با هم کلی می خندیم، با هم خیلی خوش می گذریم. آنها جنگجو هستند … همه آنها هر چه دارند به آن می دهند. فکر می کنم رشد زیادی در ما باقی مانده است، هنوز فکر می کنم می توانیم خیلی بهتر شویم. تنها کاری که می‌خواهم برای حضور در تورنمنت بیگ شرق انجام دهم این است که بهترین بسکتبال خود را بازی کنیم و اجازه دهیم که تراشه‌ها هرجا که می‌توانند بیفتند.”



منبع

sitemap