چرخه JT Realmuto تحت الشعاع Torey Lovullo freak-out قرار گرفت


اغلب اتفاق نمی افتد که ضربه زدن به یک بازیکن برای چرخه در یک بازی بیسبال به عنوان یک تیتر ثانویه تبدیل شود، اما این چیزی است که دوشنبه شب در بازی فیلیز مقابل دایموندبکز اتفاق افتاد.

جی تی ریلموتو، شکارچی فیلیز، در جریان باخت 9-8 فیلادلفیا مقابل آریزونا، این شاهکار نادر را به ثبت رساند، اما همچنین در مرکز یک حادثه دراماتیک در اینینگ سوم قرار گرفت، زمانی که هر دو نیمکت خالی شدند و توری لوولو، مدیر تیم Diamondbacks از بازی اخراج شد.

کوربین کارول، برترین بازیکن تازه کار سال آریزونا که به تازگی به عنوان بهترین بازیکن هفته NL انتخاب شده بود، برای دومین بار در تعداد زیادی از بازی ها در بالای سومین بازی، از زمین برخورد کرد، که باعث شد لوولو از بازی خارج شود. گودال

او سپس با رئالموتو، که پشت صفحه بود، روبرو شد و شروع به فریاد زدن بر سر شکار کرد، زیرا رئالموتو پاسخ داد که مت استرام، بازیکن فیلیز به سادگی سعی می‌کرد توپ را در داخل نگه دارد.

لوولو به بازی رئالموتو ادامه داد، در این مرحله ویک کاراپازا، داور صفحه اصلی، به سرعت او را از بازی اخراج کرد.

اما لوولو به فریاد زدن در صورت شکارچی ادامه داد، که فیلی ها از آن هیجان زده نشدند.


مدیر توری لوولو از آریزونا دایموندبکز بر سر جی تی ریلموتو فریاد می زند
مدیر توری لوولو از آریزونا دایموندبکز بر سر جی تی ریلموتو فریاد می زند
گتی ایماژ

در آن لحظه، هر دو نیمکت خالی شدند و داوران به چند دقیقه زمان نیاز داشتند تا هر دو طرف را آرام کنند.

پس از بازی، لوولو اعتراف کرد که در گرماگرم لحظه ای گرفتار شده است.

لوولو گفت: “من برای JT Realmuto نهایت احترام را قائل هستم.” او یک شکارچی فوق العاده است. او بازیکن فوق العاده ای در این لیگ است. من می دانم که از سطح من چگونه به نظر می رسد. این من بودم که از بازیکنمان محافظت می کردم و او از توپخانه اش. این فقط یک اختلاف نظر بود.

“نمی خوام دربارش حرف بزنم. من می‌دانستم که با رفتن به آنجا حق ندارم بیرون بروم.»

Realmuto به نوبه خود، به نظر می رسید که فکر می کند وضعیت بیش از حد است و اصرار داشت که فیلی ها در تلاش برای شکست دادن کارول نیستند.


توری لوولو با ویک کاراپازا، داور بازی خانگی، بحث می کند
توری لوولو با ویک کاراپازا، داور بازی خانگی، بحث می کند
گتی ایماژ

Realmuto گفت: «در ویدیو بسیار بدتر از آنچه بود به نظر می رسید. “[Lovullo] اصلا مرا به چالش نمی کشید او از بازیکن خود حمایت می کرد. یک دفعه او می گفت: «من همین کار را برای شما انجام می دهم. اگر در تیم من هستید، من از شما حمایت می کنم.

“از عمد نبود. ما سعی می کنیم او را بیرون بیاوریم. این تمام چیزی است که اینجا اتفاق می افتد. ما سابقه ای با او نداریم. هیچ دلیلی وجود ندارد که ما به او پرتاب کنیم. ما در حال تلاش برای برنده شدن در یک بازی بیسبال هستیم. مایه تاسف است که او بار اول ضربه خورد، اما قرار نبود نحوه بازی در بار دوم را تغییر دهد.

«… این قطعاً بر بقیه بازی‌های استرام تأثیر گذاشت، زیرا شما نمی‌خواهید به کسی ضربه بزنید. شما نمی خواهید استرام پرت شود و تعلیق شود. بنابراین، او مجبور شد کمی متفاوت بازی کند.”

Diamondbacks با نتیجه 5-1 با نتیجه 9-8 به پیروزی رسیدند.


JT Realmuto پس از زدن برای چرخه واکنش نشان می دهد
JT Realmuto پس از زدن برای چرخه واکنش نشان می دهد
گتی ایماژ

رئالموتو که در دومی هومید کرد و در سومی دو ران سه گانه زد، چرخه را با دبل اینینگ نهم تکمیل کرد – اما این برای پیروزی فیلیز کافی نبود.

Realmuto گفت: “این یک نوع صداقت است، بدیهی است که انجام آن یک دستاورد جالب است.” “اما سخت است زیرا ما باختیم.”

او هفدهمین شکارچی تاریخ است که برای این چرخه ضربه می زند.

sitemap