شین گیلیس میزبان مهمان «شنبه شب زنده» و بقیه خدمه SNL مدتی زمان بردند تا تکنیکهای تبلیغاتی شرطبندی ورزشی وحشیانه را در یک تبلیغ ساختگی DraftKings شکست دهند.
کینان تامپسون و گیلیس در “SNL” گفتند: “همه ما دوستی را می شناسیم که با قمار آنلاین دست و پنجه نرم می کند، دوستی که در آستانه از دست دادن همه چیز است: خانه، خانواده و کل زندگی اش.”
این دو کمدین با نشان دادن یک برنامه و لوگو که بسیار شبیه به DraftKings Sportsbook است، گفتند: «حالا میتوانید روی اینکه چگونه او همه چیز را با Rock Bottom Kings از دست خواهد داد، شرط بندی کنید.
Rock Bottom Kings تنها برنامهای است که به شما امکان میدهد در مورد اینکه چگونه دوست قمارباز منحط شما در نهایت به کف خواهد رسید، شرط بندی کنید.
هدف از این طرح شوخی است که DraftKings و سایر اپراتورهای شرطبندی ورزشی برندگان را با وجود اینکه برخی از قماربازان از اعتیاد رنج میبرند و مقدار زیادی پول از دست میدهند، تبلیغ میکنند.
اندرو دیسموکس، بازیگر SNL نیز سناریویی را بازی کرد که در آن یک نفر با شرطبندی صندوق کالج فرزندش بر روی پرتاب سکه، به “پایین” میرسد.
آنها همچنین این نظریه را مطرح کردند که فردی که اعتیاد واقعی به قمار دارد ممکن است برای مادرش بیمه نامه زندگی ببندد، که شما می توانید در برنامه جعلی +425 روی آن شرط بندی کنید.
یکی دیگر از گزینههای شرطبندی جعلی این است که «یک جعلی را راهاندازی میکند و به من کمک مالی میکند که میگوید او مبتلا به سرطان خون +750 است».
اما پارلی ها را فراموش نکنید. SNL یک مسابقه چهارپایه در مورد سقوط قمارباز معرفی کرد.
طلاق می گیرد (+100) + ازدواج با بیوه پیر ثروتمند (+ 200) + دستگیری به دلیل کلاهبرداری از بزرگتر (+300) + جعل مرگ خود اما هنگامی که از یک برنامه برای قمار استفاده می کند بلافاصله دستگیر می شود (1000/1).
طرفداران قدیمی نمایش های طنز طنز ممکن است به یاد داشته باشند که جان الیور تبلیغات جعلی مشابهی قبل از قانونی شدن شرط بندی ورزشی انجام داد و ادعا کرد که مردم به بازی های فانتزی روزانه معتاد هستند.
به اندازه کافی عجیب، مقایسه شرط بندی ورزشی و فانتزی روزانه یک بحث مداوم برای طرفداران و بازیکنان است. PrizePicks و Underdog بر صنعت فانتزی روزانه تسلط دارند.
بهترین سایت ها و برنامه های شرط بندی ورزشی ایالات متحده را دریافت کنید
این در حالی است که شرکتهای شرطبندی ورزشی که زمانی استدلال میکردند که شرطبندی ورزشی فانتزی شرطبندی نیست، اکنون به آنها حمله میکنند که سهم بازار شرطبندی را به خود اختصاص داده و در عین حال به عنوان یک سرویس ورزشی فانتزی پوشش داده میشوند.
حجم انبوه تبلیغات قمار، بهویژه در طول سوپربول امسال، بسیاری را به اشتباه انداخته است، بنابراین این طرح ممکن است برای برخی که از محتوای ثابت شرطبندی خسته شدهاند، به نتیجه برسد.