دو فینال پیش رو داریم/ برخی نتیجه نمی‌گیرند به حاشیه می‌پردازند+ فیلم


رقبا تحت تاثیر دشمنان دوست نما شدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی وقتی نتیجه نمی‌گیرند مجبورند به حاشیه بپردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خیلی خوشحالم که زحمات بازیکنان به بار نشست و توانستیم صدرنشینی را حفظ کنیم.

وی در مورد میزبانی در ورزشگاه آزادی گفت: ما میزبان که نبودیم، مهیمان بودیم؛ طبیعی است که دخالتی در انتخاب ورزشگاه نخواهیم داشت. شاید استرس بازی مسائل این چنینی باعث شده که دوستان این صحبت‌ها را بیان کنند، مشکلی نیست. ما باید به فکر فردا باشیم تا برنده مقابل گل‌گهر از زمین بازی بیرون بیایم.

مدیرعامل پرسپولیس تأکید کرد: برخی وقتی نتیجه نمی‌گیرند مجبورند به حاشیه بپردازند؛ ما بازی خودمان را می‌کنیم؛ بازیکنان هم مزد زحماتشان را می‌گیرند. هواداران شوق تیمشان را دارند امیدوارم همگی خوشحال به خانه‌هایشان بروند. مابقی مسائل حاشیه است.

درویش در خصوص فینال جام حذفی و اینکه استقلال درخواست داور خارجی کرده است، عنوان کرد: این موضوع را باید از استقلالی‌ها بپرسید، خدا را شکر ما داوران خوبی در آسیا داریم که همگی زبانزد هستند. این مسائل را به خاطر استرس و عدم نتیجه‌گیری است. ما بعد از پرسپولیس، باید هوادار استقلال در میادین بین‌المللی باشیم. همه این مسائل حاشیه‌ای است که نباید به آن بپردازیم. ما به فکر گْل‌گهر هستیم، امیدوارم هواداران هم از ما حمایت کنند؛ دو فینال پیش رو داریم و بعد از آن به مسائل دیگر می‌پردازیم.

sitemap