در داخل کلینیک لندن که در آن سوابق پزشکی کیت میدلتون ظاهرا نقض شده است



پس از اینکه ادعا شد یکی از کارکنان کلینیک لندن از سوابق پزشکی او نقض کرده است، مدت دو هفته بیمارستان کیت میدلتون دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

بیمارستان مشهور بریتانیا تحقیقاتی را پس از آن آغاز کرده است که حداقل یکی از کارکنان ظاهراً سعی کرده است به اطلاعات بهداشتی متعلق به شاهزاده خانم ولز در طول اقامت در بیمارستان دسترسی پیدا کند.

یکی از منابع آگاه به میرور گفت: «این یک نقض امنیتی بزرگ است و با توجه به شهرت بی‌نظیر بیمارستان برای معالجه اعضای خانواده سلطنتی، بسیار آسیب‌رسان است.»

کلینیک لندن در قلب محله مجلل مریلبون در مرکز لندن واقع شده است. تصاویر PA از طریق Getty Images

همانطور که این ادعاها زیر ذره بین قرار می گیرند، ما نگاهی دقیق تر به داخل بیمارستان خصوصی مجلل می اندازیم که شاهزاده خانم ولز در ژانویه از آن مرخص شد.

مادر سه فرزند در طول دوره خدمتش در کلینیک در اتاق خصوصی خود که منوی غذایی شخصی‌سازی شده، دسترسی به اینترنت و توانایی پاسخگویی به درخواست‌های بیماران را ارائه می‌دهد، تحت نظر پزشکان و پرستاران متعهد بوده است.

کلینیک لندن، که یکی از بزرگترین بیمارستان های مستقل بریتانیا است، توسط دوک و دوشس یورک در سال 1932 افتتاح شد.

این یکی از پیشرفته ترین امکانات پزشکی است که مجهز به تجهیزات پیشرفته و بخش های جراحی در اورولوژی، زنان، جراحی قفسه سینه، ارتوپدی و روش های ستون فقرات است.

بر اساس گزارش کمیسیون مراقبت کیفیت مراقبت ناظر بهداشت بریتانیا (CQC)، این بیمارستان سالانه حدود 23000 بیمار بستری دارد که 110000 بیمار سرپایی دیگر دارد که در حال حاضر شامل شاه چارلز نیز می شود.

شاهزاده خانم ولز، 42 ساله، در ماه ژانویه دو هفته را در بیمارستان مشهور بریتانیا گذراند. گتی ایماژ
مرکز پزشکی خصوصی تحقیقاتی را در مورد نقض ادعایی آغاز کرده است. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ

این مرکز که توسط گروهی از پزشکان برجسته لندن تأسیس شده است، همچنین دارای هفت سالن اصلی عمل و سه سالن دیگر است.

طبق وب سایت رسمی خود، کلینیک لندن “بر اساس اصول ارائه عالی در یک مکان تاسیس شده است.” بیش از 155 بیماری پزشکی را درمان می کند.

این بیمارستان در طول مدت اقامت بیماران خود اتاق های خصوصی مجلل ارائه می دهد. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ
کلینیک منوی غذایی شخصی سازی شده، دسترسی به اینترنت، و پاسخگویی به درخواست های بیماران را ارائه می دهد. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ

از دهه 1980، امکانات مختلف بیمارستان به طور رسمی توسط اعضای خانواده سلطنتی، از جمله چارلز – که در حال حاضر تحت درمان سرپایی سرطان پس از تشخیص خود در فوریه است، افتتاح شد.

چارلز همچنین تحت یک “روش اصلاحی” برای بزرگ شدن پروستات در بالاترین کلینیک خصوصی واقع در منطقه بسیار شیک Marylebone قرار گرفت.

کلینیک لندن، که یکی از بزرگترین بیمارستان های مستقل بریتانیا است، توسط دوک و دوشس یورک در سال 1932 افتتاح شد. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ
این کلینیک دارای تجهیزات پیشرفته و بخش هایی برای جراحی های اورولوژی، زنان، جراحی قفسه سینه، ارتوپدی و اعمال جراحی ستون فقرات است. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ

پادشاه بخش فیزیوتراپی را در سال 1989 زمانی که شاهزاده ولز بود افتتاح کرد. عمه مرحوم او، پرنسس مارگارت، واحد MRI را در سال 1991 افتتاح کرد.

ملکه الیزابت فقید، که در 8 سپتامبر 2022 درگذشت، در سال 2010 هنگام رونمایی از واحد سرطان بیمارستان در سال 2010، روبان را برید.

این مرکز که توسط گروهی از پزشکان برجسته لندن تأسیس شده است، همچنین دارای هفت سالن اصلی عمل و سه سالن دیگر است. گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ
طبق وب سایت رسمی خود، کلینیک لندن “بر اساس اصول ارائه عالی در یک مکان تاسیس شده است.” گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ

در حالی که بیمارستان پروتکل های سختگیرانه ای برای حفظ حریم خصوصی برای بیماران خود دارد، مشخص است که شاهزاده فیلیپ فقید، پرنسس مارگارت، رئیس جمهور سابق ایالات متحده جان اف کندی و چندین نخست وزیر سابق بریتانیا همگی در یک زمان در این مرکز بودند.

الیزابت تیلور اسطوره هالیوود نیز پس از مجروح شدن در یک فیلم در دهه 1960 تحت مراقبت های پزشکی در بیمارستان مشهور قرار گرفت.



منبع

sitemap