برگزاری مراسم اهدای کاپ و مدال قهرمانی تیم نوجوانان در آکادمی پرسپولیس


با حضور مدیران باشگاه، خانواده‌ها و وحید امیری

برگزاری مراسم اهدای کاپ و مدال قهرمانی تیم نوجوانان در آکادمی پرسپولیس

کاپ قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس، امروز در مراسمی به اعضای این تیم و آکادمی فوتبال باشگاه اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ورزشگاه شهید درفشی‌فر امروز میزبان مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم نوجوانان پرسپولیس و آکادمی فوتبال باشگاه بود.حسن خان محمدی و شاگردانش در این فصل در کنار تاریخ‌سازی برای پرسپولیس، بعد از چند دهه عنوان قهرمانی را به رده‌های پایه بازگرداندند.

آن‌ها امروز پیش از مراسم اهدای جام و در آخرین بازی فصل خود در حالی که عنوان قهرمانی را چند هفته زودتر از آن خود کرده بودند مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند تا ۷۰ امتیازی شوند.
برای مراسم اهدای کاپ و مدال‌های قهرمانی، میرشاد ماجدی رییس هیئت فوتبال تهران و جمعی از مسوولان و مدیران هیئت در محل آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند.

از باشگاه نیز، پیمان حدادی با توجه به علاقمندی خاص به فعالیت فوتبال پایه به نمایندگی از هیئت مدیره، وحید امیری کاپیتان دوم سرخپوشان ایران، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه، محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و مسوولان باشگاه و اعضای تیم‌های پایه حضور داشتند.

هانی نوروزی، فرزند کاپیتان ابدی سرخپوشان، که روزگاری پدرش در همین ورزشگاه درفشی‌فر برای خلق افتخار عرق می‌ریخت نیز از حاضران در این برنامه بود.

sitemap