برو، ساق را بخر


علم پشت فواید لباس پوشیدن برای بهترین عملکرد

زمانی نه چندان دور، زمانی بود که شلوارهای یوگا و پارچه های عرق گیر وجود نداشتند.

درسته.

دنیایی را تصور کنید که در آن تمرین‌ها با پنبه خیس یا پارچه‌های نامرغوب و غیر قابل تنفس که بعد از تمرین شما را خیس و سرد می‌کردند، سنگین می‌شد. از آن زمان تا کنون راه زیادی را پیموده ایم. امروزه تجهیزات تمرینی برای تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) با عملکرد بالا، تنفس پذیر، انعطاف پذیر، عرق گیر و مد روز است. آنقدر باورنکردنی است که می توانید آن را بیرون از باشگاه بپوشید. ما حتی یک نام جدید برای نامیدن آن پیدا کردیم: لباس ورزشی. اکنون بهترین لباس‌های تمرینی شما می‌توانند شما را از باشگاه به هر جایی که می‌روید ببرد. برندها در حال ساخت لباس‌ها و وسایل کاربردی هستند – مانند سوتین‌های ورزشی، ساق‌ها و کفش‌های کتانی با تکنولوژی بالا – تا کمد لباسی را برای شما به ارمغان بیاورند که به عملکرد و استعداد شما برای تمرینات تناوبی با شدت بالا کمک کند.

آنچه می پوشید واقعاً در نحوه عملکرد شما تفاوت ایجاد می کند. وقتی حواس‌تان را آزار می‌دهند، مانند لباس‌های خیس که به شما می‌چسبند، یا پارچه‌هایی که نفس نمی‌کشند، تمرکزتان روی عملکردتان منحرف می‌شود.

این فقط لباس نیست

بهترین ابزار تمرینی برای HIIT همه چیز در مورد کفش و لوازم جانبی نیز هست

لباس‌ها تنها راه برای ارتقای بازی شما در عرق کردن بعدی شما نیستند. طراحان توده ها را با کفش های جدید، حوله ها، بطری های آب و سایر لوازم جانبی آشنا کرده اند. همه برای ارائه بهترین تمرین شما ساخته شده اند. آنها کاربردی، قابل تنفس، انعطاف پذیر و مهمتر از همه راحت هستند. و آنها واقعاً به شما کمک می کنند عملکرد بهتری داشته باشید تا بتوانید سالم تر، قوی تر و سریع تر شوید. بنابراین، اگر قبل از اینکه روی “خرید” در ارتقاء لباس تمرین بعدی خود کلیک کنید، دو بار فکر می کنید، در اینجا مهمترین دلایل ما برای اینکه چرا نباید سبد خرید خود را در حالت تعلیق رها کنید، آمده است.

1. پارچه‌های با تکنولوژی بالا سرمایه‌گذاری ارزشمندی هستند که بازدهی بالایی را به شما می‌دهند

وقت آن است که خودتان را درمان کنید

سوتین‌های ورزشی، شورت‌های بدنسازی، ساق‌ها و تانک‌ها به معنای واقعی کلمه عرق بدن شما را از بین می‌برند تا به پوستتان نچسبند. عرق وسیله ای است که اجازه نمی دهد بیش از حد گرم شوید. هنگامی که در حالت هوازی یا بی هوازی هستید، بدن شما خون را از ماهیچه های شما می کشد و آن را به پوست شما، بزرگترین عضو بدن شما می فرستد. در پاسخ، ضربان قلب شما افزایش می یابد و شما را از درون گرم می کند. برای خنک شدن، پوست شما عرق می کند. دور کردن رطوبت از پوست در طول تمرینات شدید یا گرم به بدن شما کمک می کند دمای قابل تحملی را حفظ کند. در لباس‌های جدید با کارایی بالا، عرق از پوست شما خارج می‌شود و جذب پارچه می‌شود، جایی که در نهایت به هوا تبخیر می‌شود. بنابراین در حرکت بعدی خود با دمبل یا لانژ کمتر به گرمای خود توجه خواهید کرد.

جایگزین دیگری برای مواد مناسب تمرین که شما را خنک نگه می دارد پشم است. کمی تعجب آور است، درست است؟ معمولاً ژاکت های ضخیم و جوراب های حجیم پشمی به ذهن می رسد. اما به نظر می رسد آنچه که زمانی برای علاقه مندان به فضای باز مورد استفاده قرار می گرفت، در باشگاه نیز به خوبی کار می کند. پشم مرینو از گوسفند مرینو بدست می آید. الیاف آن‌ها موادی نرم و نازک می‌سازد که شبیه پارچه‌های ضخیم خارش‌دار روی مبل‌های فرسوده قدیمی نیست. الیاف پشم کاملاً صاف نیستند، بنابراین می توانند جریان هوای رفت و برگشتی صافی داشته باشند که اجازه می دهد گرما از بدن شما خارج شود و هوای تازه شما را خنک کند. همه در حالی که شما را گرم نگه می دارد.

یکی دیگر از دارایی های مهمی که باید در خرید جستجو کرد؟ پیدا کردن برش و موادی که حرکات شما را محدود نمی کند. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که نتوانید عمیق‌تر در اسکوات بنشینید یا بیشتر به دوچرخه تهاجمی فشار بیاورید.™ فقط به این دلیل که لباس شما اجازه نمی دهد.

2. خود را با کفشی پذیرایی کنید که شما را به هر جایی برساند

پاهایتان از شما تشکر خواهند نمود

قبلاً کفش های مختلفی برای فعالیت های مختلف وجود داشت: پیاده روی، دویدن، وزنه برداری، تناسب اندام گروهی، پیاده روی. با گذشت زمان، طراحان به اهمیت ایجاد کفش‌های هیبریدی که می‌توان از آنها در تنظیمات مختلف استفاده کرد، پی برد. با افزایش علاقه به تمرینات متقاطع – تمرین‌های متنوعی که از گروه‌های مختلف ماهیچه‌ها نسبت به تمرینات عادت کرده‌اید استفاده می‌کنند – نیاز به کفشی افزایش می‌یابد که شما را از اسکوات جلو تا برپی به دوچرخه می‌برد بدون اینکه پاهایتان از کار بیفتد. . یک کفش متقاطع عملکردهایی از چندین نوع کفش را ترکیب می کند تا در هر ورزشی که انتخاب می کنید، پشتیبانی، انعطاف پذیری و راحتی ایجاد کند.

کراس ترینرها نسبت به یک کفش دویدن سنتی، حمایت و بالشتک کمتری به شما می دهند. اگر در حین حرکاتی مانند ددلیفت با تک پا یا ردیف خمیده، زیاد از کفش بلند می‌شوید، ممکن است بیشتر بر روی واژگون نشدن تمرکز کنید تا اینکه روی وزنه سنگینی که بلند می‌کنید فرم خوبی داشته باشید. و از آنجایی که حرکات HIIT مانند طناب پرش یا برپی نیاز به تاثیر بیشتری بر روی قسمت بالایی پاهای شما دارند، یک کفش صلیب تمرینی منطقی تر است زیرا کف پا با بالشتک پایین آن تا انتهای انگشتان شما کشیده می شود نه فقط نیمه پایینی پاهای شما. پا.

3. اجازه ندهید جوراب های بد بین شما و کفش هایتان قرار بگیرد

این یک اشتباه آسان است که رفع آن مشکل است

شاید یک جوراب بیش از حد به هیولای جورابی که در خشک کن زندگی می کند گم کرده اید، یا شاید هنوز همان جفت قدیمی و زرد رنگ سه سال پیش را می پوشید. جوراب‌ها تقریباً به اندازه کفش‌ها برای ایمن ماندن و حمایت در طول تمرین اهمیت دارند. پس در مورد پاهایتان کوتاهی نکنید.

به دنبال جوراب هایی باشید که کمی بالشتک در آنها وجود دارد. آنها یک لایه حمایتی اضافی به کف پای شما اضافه می کنند و از اصطکاک بیش از حد پا با کفش جلوگیری می کنند، که می تواند منجر به شکست های تمرینی مانند بریدگی و تاول شود. پارچه هایی را انتخاب کنید که می توانند رطوبت را از بین ببرند و به پاهای شما اجازه تنفس بدهند. از این گذشته، آیا پایان دادن به تمرین با دو گرم کن فضایی به عنوان پا، راه غم انگیزی نیست؟

4. به یاد داشته باشید که لباس های خود را بسیار تازه و تمیز نگه دارید

کمد لباس شما یک سرمایه گذاری است

بنابراین شما یک کمد لباس جدید برای باشگاه ساخته‌اید که پر از سوتین‌ها و شلوارهای ساق ورزشی و بهترین وسایل تمرینی خود برای HIIT است. شما را از کلاس به قهوه و دفتر خانه می برد. حالا چی؟ به یاد داشته باشید، لباس های تمرینی به TLC بیشتری نسبت به لباس های روزمره نیاز دارند. توصیه می کنیم قبل از شستن آنها، آنها را روی هم انباشته نکنید. هر چه مدت طولانی تری در عرق بنشینند، فرصت بیشتری برای تولید باکتری دارند که باعث می شود در طول زمان بوی بدی داشته باشند. و ما می دانیم که شما نمی خواهید باشید آن شخص در کلاس. پیشنهاد می کنیم پس از بازگشت به خانه اجازه دهید لباس های ورزشی تان خشک شوند تا از ایجاد بوی ناخواسته جلوگیری کنید. همچنین، لباس‌های شما فقط عملکرد شما را در اوج حفظ نمی‌کنند. آنها همچنین یک سرمایه گذاری مهم هستند. سعی کنید آنها را از داخل بشویید تا رنگ و تازگی خود را در طول زمان حفظ کنید.

sitemap