بررسی نهایی در مورد همه چیز Super Bowl 2024



فروش سوپر بول. بدون پیشنهاد خیلی کم! همه چیز باید بره!

با یا بدون تیلور سوئیفت، تراویس کلس به طور کامل نشان داده است که یک آدم بی‌حوصله، بی‌حقوق، و راز خام است. با این حال، تعداد زیادی تأییدیه محصول در راه است!

خنده دارترین خط در سراسر پخش تلویزیونی CBS توسط جیم نانتز در پایان نیمه اول صحبت شد:

و در جریان باشید که آشر روی صحنه می رود و وگاس را روشن می کند! نمی توانم صبر کنم!»

بله، نانتز مدت‌هاست که از طرفداران بزرگ آشر بوده است، به ماه گذشته که نام آشر برای اولین بار در نسخه تبلیغاتی Super Bowl CBS ظاهر شد.

برای لیگی که با پیام های روابط عمومی خود در مورد شمول اجتماعی و نژادی پیشتاز است، تماشای اجرای تمام سیاه سرود ملی سیاهان برای تفرقه افکنی آن ناراحت کننده بود. به نظر می‌رسید که بیشتر تمرینی برای پرخاشگری بی‌فکر بود تا پیام‌رسانی مفید. اما این همان کاری است که NFL راجر گودل به طور شفاف انجام می دهد.

من آن را نمی فهمم. چگونه چنین طرد نژادی آشکار به شمول نژادی کمک می کند؟

فیل موشنیک از The Post می نویسد که طغیان تراویس کلس در اندی رید تنها یکی از نشانه های بسیاری است که نشان می دهد ستاره چیفز یک ورزشکار خراب، با حق و مبتذل است. گتی ایماژ

حداقل، اگر سرود جایگزین هر کسی است، چرا پرچم آمریکا را – به جای حذف – درج نکنید؟

در مورد پیام‌های اجتماعی مفید، گنجاندن سکه‌ای که در تیم دبیرستان بچه‌ها از مائوئی تسخیر شده بود، متفکرانه و به خوبی اجرا شد.

مطمئن نیستم که آیا تونی رومو از قبل تصمیم گرفته بود که انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود صحبت کند یا خیر، اما او آن را امتحان کرد. “یکپارچگی خط عجله”، “انضباط خط عجله”، “آگاهی فضایی” و “تامپا دو” خوب، کلیدهای طولانی بازی او برای پادشاهی بودند.

خواننده اندی از نیوجرسی دل شکسته بود: «تا هفت ماه آینده نمی‌توانم بشنوم که رومو در مورد اهرم بیرونی هر بازی دیگری برای هفت ماه آینده ادامه می‌دهد!»

خوب، اندی، این قرص ضد اضطراب جدید به نام “Edge Rusher” برای درمان موقت نارسایی منطقه قرمز در بازار وجود دارد.

علی‌رغم تبلیغات سالانه، آگهی‌های تبلیغاتی عمدتاً خلاقیت، هوشمندی و ارتباط به یاد ماندنی برای اتصال به محصول نداشتند، بنابراین بیشتر آنها هدر دادن پول عظیمی بودند.

با این حال، بهترین آن ممکن است بازآفرینی T-Mobile از «Flashdance» باشد که مملو از اثری کوتاه از جنیفر بیل است. این معیار واقعی یک تبلیغ مؤثر است – شناسایی فوری محصول و اشتیاق برای تماشای دوباره آن تبلیغات.

نماهای مکرر مجموعه تیلور سوئیفت این سوال مکرر را به همراه داشت: آن زنی که به نظر می رسید شبیه هارپو مارکس به نظر می رسید چه کسی بود؟

تعجب نمی‌کنیم، اما تماس رادیویی ملی کوین هارلن که در WFAN شنیده شد، درباره نمایش پایانی بازی غیرقابل درک بود زیرا «چشم‌های» شنوندگان رادیو با فریادهای هیستریک او که التماس می‌کردند یک جلیقه تنگ شود، کور شده بود.

اما به «هولرین هارلن» به خاطر توانایی معمول او در ساختن چیزی از چیزی اعتبار بدهید. برای این منظور، او پیشگام پخش ورزشی است، زیرا بسیاری از آنها با موفقیت دنبال کرده اند.

سی‌بی‌اس با ده‌ها بریدگی نسبت به تیلور سوئیفت، به‌طور قابل‌توجهی، در عکس‌های بی‌معنی دیگر جمعیت و مربیان کوتاهی کرد. هی، او کاری را انجام داد که من در طول زندگی طولانی و خاموشم سعی کردم انجام دهم!

بهترین سوالی که پرسیده شد از نانتز بود که با صدای بلند تعجب کرد که چرا، در اوایل سه ماهه سوم، چیفز پس از یک ضربه سوم به پایین کلسه که باید برای اولین بار چیفز را شکست می داد، نقطه بد آشکاری را به چالش نکشید.

نانتز نیز مانند بسیاری فکر می کرد که تایم اوت پس از آن مشاهده فیلمی است که قبل از یک چالش انجام شده است. اما اینطور نبود.

جیم نانتز در حالی که اندی رید قهرمانی چیفز در سوپر بول را جشن می گیرد لبخند می زند. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

بدترین ویژگی قبل از بازی بر روی اخراج جیمی اسنایدر «NFL Today» معمولی CBS در سال 1988 به دلیل اظهارنظرهای نژادپرستانه متمرکز بود.

در این قطعه، تاریخچه تجدیدنظر طلبانه خود خدمت برنت ماسبورگر در این قسمت به دلیل اظهارنظرهای «تأسف‌آور» اسنایدر در مورد سیاه‌پوستان برده‌شده «پرورش» توسط صاحبان مزارع به‌عنوان کارگرانی بزرگ و عضلانی، که به فهرست‌های NFL نیز کشیده شد، نمایش داده می‌شود.

در حالی که ماسبرگر وانمود می کرد که او مسئول اخراج اسنایدر نیست، در واقع به کسانی پیوست که اسنایدر را مانند یک تکه ذغال داغ به زمین انداختند.

برای شروع، اسنایدر، هر چقدر هم که ظریف باشد، یک حقیقت تاریخی را بیان کرد. دیوید هالبرستام، نویسنده فقید برنده جوایز، همین را شرح داد.

اما در اوایل صحت سیاسی، این بود که CBS اسنایدر را استخدام کرد، زیرا او یک مرد خیابانی با نظرات قوی و تقریباً بیان شده بود، سپس او را اخراج کردند – و توسط Musburger & Co. – به دلیل اینکه یک مرد خیابانی با قدرت بود، اخراج شد. نظرات تقریبی بیان شده

پست مالون «آمریکا زیبا» را در سوپر باول می خواند. جان جی مابانگلو/EPA-EFE/Shutterstock

تا روز یکشنبه نمی‌دانستم که سر پست مالون با خالکوبی‌های زشت پوشیده شده است و از میان دندان‌های نقره‌کاری شده و الماس‌کاری شده آواز می‌خواند. اوه چه منظره ای

آهنگی که خواند؟ “آمریکا زیبا.”

Wainwright یک تماس خوب استخدام می کند

فاکس و شبکه MLB، آدام وین رایت، استارتر تازه بازنشسته Cards را در میان دلپذیرترین، آموزنده ترین، خوش اخلاق ترین و جذاب ترین مردانی که تا به حال یک توپ بیسبال پرتاب کرده اند، استخدام کرده اند.

حضور او در بازی‌های پلی‌آف اکتبر گذشته فاکس با شکست مواجه شد، زیرا همتایانش تلاش زیادی کردند تا حضور او را به تماشاگران تحمیل کنند و او را به خنده‌دار بودن برای توجیه حضورش برانگیخت.

این بار، فقط به وین رایت اجازه دهید تا طبق بازی مورد نظر خودش باشد. هر چقدر هم که رادیکال باشد، اجازه دهید روشنگری ها و داستان سرایی او به طور طبیعی به وجود بیاید.

آدام وین رایت اخیرا توسط شبکه فاکس و MLB استخدام شده است. بیل گرینبلات/UPI/Shutterstock

با تماشای سری جهانی کارائیب، که به تازگی در میامی پخش شد و بخشی از آن توسط ESPN پخش شد، غیرممکن بود که حضور همه جانبه بیس بال مدرن و تحلیلی لیگ بزرگ را از دست بدهید:

صرف نظر از شرایط و تعداد دو ضربه، نوسانات بیش از حد برای نرده ها. در حالی که مجموع ضربات فقط گاهاً زیاد بود، تفاوت های ظریف پیروزی در بیسبال به ندرت دیده می شد.

در بازی قهرمانی ونزوئلا با نتیجه 3-0، 11 کتک جمهوری دومینیکن در برابر پنج پرتاب کننده به مصاف هم رفتند. خیلی آشنا به نظر می رسید.


گری سانچز، شکارچی ناتوان و مقاوم در برابر پیشرفت علیرغم ادعاهای آرون بون در مورد مخالف، یک بیس دونده بی فکر و سوئینگگر خانگی که از سال 2019 که 0.232 را با 125 ضربه در فقط 125 ضربه زد، به بالاتر از 0.218 نرسیده است. 395 at-bats قراردادی یک ساله به ارزش 7 میلیون دلار با Brewers امضا کرده است.

در مورد ما افراد مربی‌تر با کسری کوچک از حقوق او، آیا این شب بازیافت نیست؟


خواننده آلن هیرشبرگ می‌پرسد که آیا بازی چهارشنبه در مقابل جت‌ها یک بازی NHL بود یا بازسازی «داستان غرب»؟

هدر رفتن طرفداران مدیریت زباله اجتناب ناپذیر است

همانطور که هاوارد کازل به طرز عاقلانه ای در مورد مرگ جورج هالاس مربی دیرینه بیرز در سال 1983 در 88 سالگی گزارش داد، “این امر اجتناب ناپذیر بود.”

برای سال‌ها، زمانی که PGA’s Phoenix Open، اکنون، به اندازه کافی، Waste Management Open، به دعوت تلویزیونی برای “طرفداران” تبدیل شد تا بزرگترین انبار مست و بی نظم در فضای باز را برای احاطه کردن سوراخ 16 Par-3 ایجاد کنند. گویندگان گلف در حال حاضر CBS و NBC به دلیل ادعای اینکه آنها کاملاً عاشق این صحنه خشن، غیرمتمدنانه و پر از فنجان آبجو بودند، در حالی که از آن متنفر بودند.

اما چنین دلخراشی – چرا به جای حمایت از گردهمایی که به زودی تماشاگران را از تورنمنت بیرون می‌کشد، اگر بتوانند وسایل نقلیه‌شان را در بی‌حالی‌شان بیابند چیزی نگوییم – در آخر هفته گذشته نتیجه‌ای اجتناب‌ناپذیر شد:

جمعیتی که به طرز خطرناکی مست شده بودند، زنی را پس از افتادن در سفیدکننده های اطراف شانزدهم، 54 دستگیری، 111 اخراج، هرج و مرج و سردرگمی دسته جمعی و بدترین اتفاقی که ممکن بود برای نتیجه رویداد بیفتد – لغو فروش بیشتر الکل – در بیمارستان بستری کردند.

هدر رفت در مدیریت باز مدیریت زباله. و همه با دعوت از تور PGA و شبکه های تلویزیونی شریک آن. بله، هیچ چیز قابل پیش بینی تر از اجتناب ناپذیر نیست.



منبع

sitemap