انجمن صنفی دانشگاه وایومینگ به اعضایی که از عضو ترنس شکایت کرده بودند پاسخ داد


یکی از انجمن‌های اجتماعی دانشگاه وایومینگ به اعضایی که از پذیرش یک زن ترنس در بخش محلی خود شکایت کرده‌اند، پاسخ داده است – اصرار دارند که اصطلاح «زن» «بی‌تردید برای تفسیرهای زیادی باز است».

هفت خواهر خواهر از کاپا کاپا گاما در ماه مارس از این انجمن شکایت کردند و گفتند که فصل گذشته با پذیرش آرتمیس لنگفورد قوانین خودش را نقض کرد.

پس از آن که قاضی دو بار آنها را از شکایت ناشناس منع کرد، شش تن از این زنان در ماه مه دوباره شکایت کردند.

این دعوا ادعا می کرد که حضور لنگفورد در خانه کاپا کاپا گاما باعث ناراحتی برخی از اعضای انجمن شد.

این ادعا می‌کرد که متعهد ترنس ساعت‌ها روی یک مبل می‌نشیند در حالی که «بدون صحبت به آنها خیره می‌شود».

روز سه‌شنبه، کاپا کاپا گاما درخواستی برای رد شکایت ارائه کرد و ادعا کرد که این یک تلاش «بی‌اهمیت» برای اخراج لنگفورد برای «اهداف سیاسی خود» است.

این طرح همچنین به اعضای شاکی پیشنهاد کرد در صورتی که «موقعیت گنجاندن» آن برای آنها «بیش از حد توهین‌آمیز» باشد از انجمن کناره گیری کنند.


آرتمیس لنگفورد
اعضا مدعی هستند که این انجمن در ماه سپتامبر برای القای لنگفورد قوانین خود را زیر پا گذاشته است.
فیس بوک / آرتمیس لنگفورد

در این درخواست که توسط The Post به دست آمده است، آمده است: “شاکیان از دادگاه درخواست می کنند که خود را در این بحث سیاسی بحث برانگیز وارد کند و اعلام کند که یک سازمان خصوصی فقط می تواند اصطلاح “زن” را با استفاده از تعریف استثنایی شاکیان از زنان متولد شده به صورت بیولوژیکی تفسیر کند.”

وی ادامه می دهد: «کاپا عضویت خود را در بیانیه موضع خود که در سال 2015 تصویب شد، به عنوان افرادی که به عنوان زنان معرفی می شوند، تعریف می کند.

شاکیان نمی‌توانند هیچ آیین‌نامه، قانون یا سیاستی را که کاپا را از اتخاذ این موضع منع می‌کند، شناسایی کنند و این اصطلاح بی‌تردید قابل تفسیرهای متعدد است.»

بر اساس این پرونده، خط مشی عضویت این انجمن همچنین منعکس کننده سیاست های 25 انجمن دیگر در کنفرانس ملی پانهلنیک است، سازمانی چتر برای انجمن های اجتماعی در ایالات متحده و کانادا.


اعضای دانشگاه وایومینگ کاپا کاپا گاما
کاپا کاپا گاما در یک پرونده حقوقی استدلال کرد که اصطلاح “زن” از زمان تأسیس آن در 150 سال پیش تکامل یافته است.
فیس بوک / دانشگاه کاپا کاپا گاما وایومینگ

آرتمیس لنگفورد
بنا بر گزارش ها، یکی از اعضا ادعا کرد که او را “متعصب” و “ترنس هراس” خطاب کردند زیرا نمی خواست در همان فضایی که لنگفورد دوش بگیرد یا بخوابد.
فیس بوک

وکیل لانگفورد در یک پرونده جداگانه سه شنبه در حمایت از درخواست انجمن برای رد این پرونده نوشت که در این دعوا همچنین هیچ گونه تخلفی ذکر نشده است یا از لانگفورد تسکین نمی خواهد.

وکیل مدافع در پرونده ادعا کرد که اعضای کاپا کاپا گاما که شکایت می کنند، “لجن غیرانسانی” را برای “قلدری کردن خانم لنگفورد در صحنه ملی” پرتاب می کنند.

در این پرونده آمده است: “این به تنهایی مستحق اخراج است.” طبق پرونده لانگفورد.

اعضای انجمن به دنبال این هستند که قاضی عضویت کاپا کاپا گامای لنگفورد را باطل کند و خسارت نامشخصی را اعطا کند.

در ماه مارس، کری کیترل پول، مدیر اجرایی انجمن، گفت که شکایت اعضا حاوی “ادعاهای نادرست متعدد” است، اما آنها را مشخص نکرد.

کاپا کاپا گاما بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد. لنگفورد برای اظهار نظر در دسترس نیست.

با پست سیم ها

sitemap