الکساندار گئورگیف با فصل آل استار ایگور شسترکین مطابقت دارد



پیتر لاویولت، سرمربی تیم گفت که همیشه برنامه جاناتان کوئیک این بود که در اولین بازی رنجرز پس از شکست ستاره ها مقابل بهمن شروع کند.

به این ترتیب، ایگور شسترکین می‌تواند پس از گذراندن بخشی از استراحت هشت روزه در بازی در تورنتو و شرکت در جشن ستاره‌ها، با مدیر دروازه‌بان بنوا آلر همکاری کند.

با این حال، برای هم تیمی سابق او و همتای بهمن، الکساندار جورجیف، چنین برنامه ای برای سهولت در بازگشت او وجود نداشت.

او همچنین در آخر هفته گذشته برای اولین بار در دوران حرفه ای هفت ساله خود در NHL به عنوان یک ستاره ستاره مورد تقدیر قرار گرفت.

رنجرز این شانس را داشت که به کوئیک روی بیاورد، کسی که در 17 بازی اول خود در این فصل، از نقش خود به عنوان پشتیبان با میانگین گل در رتبه پنجم (2.43) و درصد سیو در رتبه نهم (.915) فراتر رفته است.

از سوی دیگر، کلرادو برای بازی مقابل تیمی که در رده بندی خود نیز در رده اول قرار دارد، باید مستقیماً به دروازه بان شماره 1 خود بازگردد.

از زمانی که رنجرز در جولای 2022 حقوق مذاکره او را با کلرادو مبادله کرد، گئورگیف تقریباً تمام چیزی است که گئورگیف برای تیم Avs بوده است، پس از آن که نت مایندر به عنوان پشتیبان برای کل دوران تصدی او در نیویورک عمل کرد.

دروازه بان تیم مک کینون، الکساندار جورجیف (40) از تیم کلرادو آوالانچ در بازی ستارگان NHL 2024 یک سیو انجام می دهد. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

گئورگیف از تریبونی که هفته گذشته با هم تیمی خود در آل استار، کاله ماکار به اشتراک گذاشت، به The Post گفت: «این واقعاً سخت بود. “شما به نوعی یک تصور از خود در ذهن خود دارید، و سپس واقعیت اتفاق می افتد، و شما اصلا آنجا نیستید. فکر می‌کنم این موضوع روی بازی من نیز تأثیر گذاشت و من را در موقعیتی حتی بدتر از آنچه واقعاً داشتم قرار داد.

من می‌توانم بگویم که داشتن یک فرصت با Avalanche بسیار بزرگ بود. احساس می‌کردم دو فصل گذشته متوجه نشدم. زمین بازی به نوعی مقابل من انباشته شده بود. در عین حال نمی خواستند به من بازی بدهند. مطمئناً وضعیت خوشایندی نبود. خوشحالم که در نهایت شانس حضور در یک باشگاه دیگر را پیدا کردم.”

بنابراین در اینجا جورجیف دو سال از اولین تیم NHL و اولین نقش خود در NHL حذف شده است.

ایگور شسترکین فرصت زیادی برای تصاحب نقش اصلی به گئورگیف نداد. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

او نه تنها در این فصل افتخاری مشابه شسترکین از NHL کسب کرد، بلکه این بازیکن 27 ساله دارای همان درصد سیو (.899) است و در بازی‌های بیشتری (42 در مقابل 32) نسبت به دروازه‌بانی که قبلا پشت سر بازی می‌کرد حضور داشته است. ”

باور گئورگیف به خودش هرگز تزلزل نکرد و همین امر باعث شد تا او در یک باشگاه مدعی در غرب شروع به کار کند.

شاید فقط قرار بود اینجوری بشه بخش‌های پنج فصلی او با رنجرز در نهایت او را به جایگاه امروزی رساند.

گئورگیف از زمانی که در بهمن معامله شد به یک ستاره آل استار تبدیل شد. NHLI از طریق Getty Images

گئورگیف با اشاره به آلر گفت: “فکر می کنم کار با بنی گام بزرگی در حرفه من بود.” “من فکر می کنم باید تناسب خوبی با مربی دروازه بان و دیدگاه او برای بازی و دروازه بان وجود داشته باشد. این یک اعتبار بزرگ برای او است، من فکر می کنم او سعی می کند راهی برای هر دروازه بان پیدا کند تا بتواند آن تناسب خوب را پیدا کند و دید خوبی برای سیستمی که شما بازی می کنید دارد.

“این بسیار موفقیت آمیز بوده است و زمانی که آنجا بودم سعی کردم به آن گوش کنم. این بخش بزرگی از موفقیت من بود. حالا، قدم بعدی را برداشتم [Jussi Parkkila] مربی دروازه‌بان من در کلرادو.”



منبع

sitemap