ادوین دیاز انتظار دارد در بازگشت متس که مدت ها در انتظارش بودیم، خود مسلط باشد



بندر ST. لوسی – ادوین دیاز آخرین باری که برای تیم متس بازی کرد تقریباً دست نیافتنی بود و انتظار دارد با بازگشت از فصل از دست رفته خود در همان سطح یا نزدیک به آن ادامه دهد.

دیاز دوشنبه پس از پرتاب یک جلسه گلوله در تاریخ گزارش برای پرتاب کننده ها و شکارچیان در پارک کلاور گفت: “فکر می کنم من همان مرد خواهم بود.” من بدنم را می‌دانم و می‌دانم چگونه باید به مهاجمان حمله کنم و چگونه زمین بازی کنم… و برای موفقیت چه کاری باید انجام دهم.»

همه چیز در دنیای دیاز در مارس گذشته درست بود، زیرا او برای نمایندگی پورتوریکو در مسابقات جهانی بیسبال کلاسیک رفت.

او تنها چند ماه از پایان فصلی فاصله داشت که در آن او به عنوان بهترین تسکین دهنده بازی ظاهر شد و رکوردی برای او قرارداد پنج ساله و 102 میلیون دلاری به ارمغان آورد.

اما در 15 مارس، پس از ثبت سیو در پیروزی پورتوریکو بر جمهوری دومینیکن، دست راست در موجی از بدن ها که در حال جشن گرفتن بودند گرفتار شد، روی زمین مچاله شد و باید از زمین خارج شود.

دیاز با پارگی تاندون کشکک در زانوی راستش تشخیص داده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت که به بازتوانی طولانی مدت نیاز داشت.

ادوین دیاز در جریان تمرین بهاری متس در روز دوشنبه به میدان می رود. کوری سیپکین برای NY POST

بازپروری دیاز در مسیری سریع پیش رفت و مقامات متس را بر آن داشت تا در ماه سپتامبر برای او با باشگاه تصمیم بگیرند، اما این ایده در نهایت منتفی شد.

دیاز گفت: “من آماده بودم، احساس خوبی داشتم، اما تیم بیسبال خوبی بازی نمی کرد و ما نتوانستیم به پلی آف صعود کنیم.” بنابراین تیم کمی بیشتر از آن حمایت کرد و این برای من خوب بود زیرا یک سال کامل فرصت داشتم تا برای سال 2024 آماده شوم.

دیاز در سال 2022 بهترین بازیکن سیتی فیلد بود، زمانی که با 32 سیو و 118 ضربه در 62 اینینگ به 1.31 ERA رسید. در طول راه، موسیقی ورودی او – Blasterjaxx و “Narco” تیمی ترومپت – بخشی از عرفان او شد.

“ببین، [2022 Diaz] دیوید استرنز، رئیس عملیات بیسبال، گفت: این یک میله واقعی برای هر کسی است. 2022 یک سطح تاریخی از تولید برای یک پرتابگر لیگ بزرگ بود، اما من انتظار دارم که ادوین، بر اساس وضعیت سلامتی‌اش و اینکه او به‌عنوان یک توپ‌زن است و عزمش، یک بازیکن بسیار خوب برای ما باشد.»

WBC تا سال 2026 باز نمی گردد و در آن زمان دیاز (که ماه آینده 30 ساله می شود) ارزیابی خواهد کرد که آیا این رویداد برای او مناسب است یا خیر.

دیاز گفت: «دو سال دیگر برای بازگشت به آنجا باقی است. من فقط می‌خواهم ببینم با تیم چطور هستم و ابتدا از تیم می‌خواهم که آیا آنها خوب هستند اجازه دهند من بازی کنم. اگر نه، من دو بار در WBC بازی کردم، بنابراین دو بار این تجربه را تجربه کردم.

دیاز تاثیر مصدومیتش در فصل گذشته متس را نادیده نمی گیرد.

تیمی که پیش‌بینی می‌شد برای کسب عنوان NL East رقابت کند، تا زمان استراحت آل استار به فروش رسید و تا حدی به دلیل کمبودهای بولتن، در مهلت معامله فروشنده شد.

دیاز گفت: «فکر می‌کنم اگر بازی می‌کردم، سال گذشته بهتر بودیم. فصل سختی بود، با مصدومیت های زیاد، فصل سختی بود و اگر من به آنجا بروم فکر می کنم می توانم به آنها کمک کنم بازی های بیشتری را ببرند.

ادوین دیاز روز دوشنبه با خبرنگاران صحبت می کند. کوری سیپکین برای NY POST

بسیاری از پیش بینی ها متس را به عنوان تیمی معرفی می کنند که در این فصل فقط بالای 0.500 خواهد بود و پس از زمستانی آرام توسط باشگاه در معاملات و آژانس آزاد، به نظر می رسد که گزینه های داخلی را ارزیابی کند.

اما از دیدگاه دیاز، ماموریت یکسان است.

دیاز گفت: «می‌دانم که همه هم‌تیمی‌هایم مانند من انتظار دارند که به پلی آف برسند. ما 100 درصد آماده حضور در هر روز در بازی‌ها خواهیم بود.»



منبع

sitemap