آیا آب واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟


بله، و برای سلامتی و تناسب اندام شما خوب است!

بارها و بارها به همه ما گفته شده است که نوشیدن آب برای سلامتی ما مفید است. اما آیا می دانستید که نوشیدن آب نیز می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

درست است، H2O ساده قدیمی می تواند به افزایش متابولیسم شما کمک کند و گرسنگی شما را از بین ببرد. این موضوع را با باشگاه های بدنسازی کورپوس کریستی ما کاوش کنید – و بیاموزید که چگونه نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می کند – و به نکاتی در مورد چگونگی اطمینان از اینکه روزانه به اندازه کافی دریافت می کنید نگاه کنید.

این همه متصل است

آب برای سلامتی و تناسب اندام ضروری است – و آب و کاهش وزن نیز دست به دست هم می دهند.

هنگامی که در تلاش برای کاهش وزن هستید، هیدراتاسیون مناسب نه تنها به متابولیسم شما کمک می کند، بلکه به سم زدایی بدن و کاهش اشتها نیز کمک می کند.

متابولیسم شما مانند یک موتور داخلی است و افزایش آن از طریق ورزش به سوزاندن کالری ها و چربی های ناخواسته کمک می کند. نوشیدن آب به تامین سوخت آن کمک می کند – و همچنین به بدن شما کمک می کند تا پس از پایان تمرینات خود را خنک کرده و ریکاوری کنید.

مصرف روزانه

بیا با آن روبرو شویم؛ یادآوری نوشیدن آب در طول روز می تواند سخت باشد!

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که همیشه یک بطری یا لیوان آب همراه خود داشته باشید. و فقط آن را در نزدیکی نداشته باشید – از آن بنوشید!

اگر این کافی نیست، یادآورها را روی تلفن خود تنظیم کنید. سعی کنید آنها را برای زمان‌هایی تنظیم کنید که استراحت نوشیدنی منطقی باشد – مانند قبل از غذا یا اواخر بعد از ظهر – زیرا بدن ما به طور طبیعی با پیشرفت روز کم آب می‌شود. ردیاب‌های مبتنی بر برنامه همچنین می‌توانند برای کنترل میزان مصرف آب روزانه مفید باشند.

هر روشی که برای شما مفید است، فقط به یاد داشته باشید که در طول روز به نوشیدن جرعه جرعه ادامه دهید!

قبل/بعد از تمرین

علاوه بر آب، اسموتی ها و آب میوه ها راه بسیار خوبی برای هیدراته ماندن و دریافت کربوهیدرات ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم مورد نیاز برای تقویت یک تمرین هستند. یا میوه ها و سبزیجات آبرسان مانند هندوانه، عسلک، توت فرنگی، کرفس، خیار و آب نارگیل را به لیست میان وعده های خود اضافه کنید.

امیدواریم متقاعد شده باشید که افزایش مصرف آب به کاهش وزن شما کمک می کند. به یاد داشته باشید، همه اینها به افزایش متابولیسم و ​​هیدراته نگه داشتن بدن و سم زدایی مربوط می شود.

بنوش!

 

نوشته آیا آب واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟ اولین بار در Freedom Fitness Gym ظاهر شد.

sitemap