S برای فصل ها در تمرین سه گانه است

تمرینات سه گانه مانند هر ورزش دیگری دارای فصل است. ورزش هایی مانند فوتبال، بسکتبال و بیسبال یک سری ماه ثابت دارند که ورزش آنها بازی می کند و پس از آن قهرمانی پایان فصل است. ورزش سه گانه نیز همین کار را انجام می دهد. از آنجایی که ورزش سه‌گانه یک ورزش انفرادی است، چندین رویداد مختلف برای شرکت در مسابقات و چندین نوع مختلف قهرمانی وجود دارد. در مورد همه اینها هم همینطور است، همه آنها فصل دارند.

خارج از فصل یا خارج از فصل

فصل اول فصل خارج از فصل است یا برخی به آن فصل خارج می گویند. این زمان برای کار بر روی مهارت های خاص در تمرینات سه گانه است. زمان افزایش استراحت و تمرینات متقابل احتمالی با ورزش های دیگر است. همچنین می توانید از اوقات فراغت و خانواده بیشتر لذت ببرید. فصل خارج از فصل زمان بسیار خوبی برای قوی تر شدن از طریق تمرینات قدرتی است که در طول فصل برای آن ها وقت ندارید. شما همچنین می توانید برای تجهیزات بهتر خرید کنید. با این حال، فصل خارج از فصل فقط به معنای بلند شدن از ورزش سه‌گانه و نشستن روی کاناپه نیست. شما نمی خواهید تمام دستاوردهای خود را از هر فصل قبلی از دست بدهید.

فصل ساخت و ساز پایه

فصل ساخت پایه چندین هفته قبل از اینکه برای مسابقه آماده شوید فرا می رسد. این زمانی است که به طور خاص در میدان های دویدن، شنا و دوچرخه سواری خود تمرین کنید. شما می خواهید بیشتر زمان تمرین خود را در مناطق ضربان قلب منطقه 2 یا منطقه 3 خود بگذرانید. این زمانی است که «موتور هوازی» خود را برای فصل پیش رو بسازید. شنیده ام که می گویند ساخت موتور هوازی مانند ارتقای ماشین خود از هاچ بک به لامبورگینی است. برای شرکت در مسابقات سه گانه طولانی تر به یک پایه هوازی بزرگتر نیاز دارید.

این فصل خاص می تواند کمی یکنواخت و خسته کننده باشد. شما ممکن است از نظر پیشرفت در عملکرد خود احساس چندانی نداشته باشید. شما به ندرت خود را در این فصل آزمایش می کنید تا ببینید در مسابقات آینده چقدر موفق خواهید شد. نکته کلیدی داشتن یک ذهنیت منضبط است که کاری که در این فصل ساخت پایه انجام می دهید به دستاوردهای باورنکردنی در طول فصل تبدیل می شود.

فصل رقابتی

هنگامی که کشف کردید که در کدام مسابقه/مسابقه قرار است ابتدا در آن شرکت کنید، می توانید فصل رقابتی خود را تعیین کنید. طول برنامه های تمرینی بر اساس مسافت مسابقه ای که در آن شرکت می کنید متفاوت است. برنامه های تمرینی می تواند 6 تا 20 هفته طول بکشد. هر برنامه تمرینی را که انتخاب کنید، تعیین کننده زمان شروع تمرین برای یک مسابقه خاص است. این شروع فصل رقابتی شما نیز خواهد بود. بر خلاف برخی از ورزش های دیگر، ورزش سه گانه یک ورزش انفرادی است و بسته به موقعیت مکانی شما در تمام 12 ماه سال مسابقه دارد. بنابراین، فصل شما یک فصل فردی خواهد بود.

فصل رقابتی تمرین معمولاً ترکیبی از جلسات تمرینی با شدت بالا است که کوتاه‌تر هستند و جلسات تمرینی طولانی که شدت کمتری دارند. این فصل خاص، چشمگیرترین دستاوردها را در آمادگی جسمانی شما به همراه خواهد داشت. متوجه خواهید شد که این فصل خاص می تواند بسیار سخت باشد و این که در این فصل به اندازه کافی استراحت کنید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید بسیار مهم است.

فصل مسابقه

بدیهی است که در طول هر سال یک دوره زمانی وجود خواهد داشت که فصل مسابقه شما خواهد بود. ممکن است یک مسابقه یا 10 مسابقه یا بیشتر داشته باشید. معمولاً مسابقات زیادی وجود دارد که می توانید در سراسر منطقه خود در آنها شرکت کنید. زمان بین مسابقات معمولاً برای یک برنامه کامل فصل رقابتی کافی نیست، بنابراین فصل مسابقه با قطعاتی از برنامه رقابتی پر می شود. شما می خواهید تعیین کنید که کدام مسابقه یا مسابقه در طول فصلی که می خواهید بهترین عملکرد خود را در آن انجام دهید. این مسابقه ‘A’ شما است. ممکن است در طول مسیر مسابقه‌های دیگری داشته باشید، اما «A» هدف اصلی شما خواهد بود. فصل مسابقه سرگرم کننده و پر از عمل است. به هر حال، فصل مسابقه ثمره تمام فصول دیگر شما با هم است.

هر فصل در تمرینات سه گانه منحصر به فرد است. از همه آنها برای سبک منحصر به فردشان لذت ببرید.