Market America Unfranchise Business – بررسی طرح جبران خسارت

این مقاله مروری اجمالی از بازار آمریکا ارائه می‌کند، اما بر روی برخی از ویژگی‌های طرح جبران تمرکز خواهد داشت. بازار آمریکا فرصت تجاری خود را “عدم حق امتیاز” می نامد. چرا؟ از آنجا که Market America مزایای قابل توجهی از یک حق رای دادن مانند آموزش و روش های سیستمی را ارائه می دهد، اما سردردهای سنتی مانند هزینه های سربار هنگفت و هزینه های راه اندازی، بیمه، کارمندان و بسیاری از جنبه های مرتبط با فرنچایز را ندارد. Market America یک شرکت کارگزاری محصول است که به بازاریابی یک به یک و سفارشی سازی انبوه افتخار می کند. دفتر مرکزی این شرکت در گرینزبورو، کارولینای شمالی واقع شده است و توسط جیمز رایدینگر که قبلا نماینده Amway بود، راه اندازی شد.

محصولات

همانطور که قبلا ذکر شد، Market America یک شرکت کارگزاری محصول است، به این معنی که آنها در واقع هیچ محصولی تولید نمی کنند، بلکه در عوض از مشتریان نظرسنجی می کنند، آنچه را که می خواهند پیدا می کنند و سپس سازنده ای برای تولید محصول مورد نظر پیدا می کنند. این به Market America اجازه می‌دهد فقط محصولاتی را حمل کند که فروش خوبی برای نمایندگان خود دارند و می‌توانند محصولاتی با عملکرد ضعیف را حذف کنند و شرکت را در برابر نوسانات بازار بسیار آسیب‌پذیر نگه دارد. سپس سازنده محصول را تحقیق و تولید می کند در حالی که Market America تمرکز خود را بر ارائه محصول به مصرف کننده از طریق شبکه توزیع کنندگان مستقل خود که به عنوان “صاحبان لغو حق امتیاز” نیز شناخته می شوند، می کند. در حال حاضر صدها محصول در “مرکز خرید بدون دیوار” از محصولات منحصر به فرد تغذیه، مراقبت از پوست و آرایش، محصولات کاهش وزن، یک خط هورمونی ضد پیری و بسیاری دیگر وجود دارد. علاوه بر خطوط تولید انحصاری خود، آن‌ها همچنین هزاران شریک وابسته دارند که به مشتریان ترجیحی «صاحب حق امتیاز» اجازه می‌دهند از طریق یک پورتال وب خرید و خرید آنلاین کنند. نام‌های آشنا مانند Wal-mart، Target، Best Buy و بسیاری دیگر، فروشگاه‌هایی هستند که به نمایندگان اجازه می‌دهند هنگام خرید آنلاین مشتریان، پول دریافت کنند.

ساختار کسب و کار و پرداخت

بازار آمریکا چیزی دارد که آنها آن را طرح جبران دوجمله ای می نامند. در اینجا برخی از جزئیات طرح پرداخت آورده شده است. هر نماینده یا “صاحب حق امتیاز” محصول را به مشتریان ترجیحی خرده فروشی می کند و نمایندگان دیگری را برای انجام همین کار استخدام می کند. البته مزیت این کار، اهرم زمان و سود مالی است. یک مالک Unfranchise با خرید 200BV محصول برای “واجد شرایط بودن” مرکز تجاری خود شروع می کند و در یک “خرید انتقالی” 50BV-150BV در ماه باقی می ماند. این محصولی است که نماینده می تواند برای استفاده شخصی یا برای فروش به مشتریان خریداری کند. BV یک مقدار امتیاز است که به هر محصول اختصاص می‌یابد که برای تعیین زمان دریافت چک کمیسیون استفاده می‌شود. پس از آن، نماینده باید دو نفر را استخدام کند و در سمت چپ و یکی در سمت راست قرار بگیرد. این مرکز تجاری را “فعال” می کند و “صاحب حق امتیاز” می تواند شروع به دریافت چک های کمیسیون کند. همانطور که سازمان کسب و کار شما رشد می کند و تعداد نمایندگان بیشتری به مشتریان ترجیحی می فروشند و “صاحبان Unfranchise” جدید را جذب می کنند، مقدار BV انباشته شده در هر طرف منجر به پرداخت کمیسیون می شود.

در اینجا کمی جزئیات بیشتر در مورد نحوه عملکرد غرامت آورده شده است. همانطور که در بالا گفته شد، برای “واجد شرایط بودن” مرکز تجاری خود باید 200-300 BV را خریداری کنید تا به صورت شخصی از آن استفاده کنید و به مشتریان بفروشید. این خرید اولیه به طور متوسط ​​400 تا 1000 دلار هزینه دارد. مزایای اهرم مالی برای “واجد شرایط بودن” با 300BV یا بیشتر به جای تنها 200BV در نظر گرفته شده است، زیرا مالک بدون امتیاز می تواند به جای تنها یک مرکز تجاری با 3 مرکز تجاری شروع کند. پس از واجد شرایط بودن، باید در خرید ماهانه 50 تا 150 BV، بسته به میزان غرامت، با برنامه‌ای که معادل 100 تا 300 دلار است، خرید کنید. باز هم، این محصول برای استفاده شخصی شما و برای فروش به مشتریان شما است، بنابراین باید هر ماه مقدار زیادی از محصول را بفروشید تا سود کسب کنید.

اکنون که واجد شرایط هستید، هدف بعدی شما این است که «فعال» شوید. این کار با “واجد شرایط کردن” یک تکرار در سمت چپ و یکی در سمت راست انجام می شود. برای انجام این کار، حامی شما به شما یاد می دهد که چگونه محصول و کسب و کار را به افرادی که می شناسید و ممکن است علاقه مند به راه اندازی کسب و کار خودشان باشند، معرفی کنید. هنگامی که مرکز تجاری خود را با دو تکرار خود “فعال می کنید” می توانید چک های کمیسیون را بر اساس میزان BV تولید شده در هر دو پا جمع آوری کنید.

این نمونه ای از نحوه عملکرد طرح جبران خسارت باقیمانده و نحوه پرداخت به شما است. هنگامی که “فعال” شد، هر پا شروع به تجمع BV می کند. هنگامی که BV در هر پا به 1200 رسید، یک چک 300 دلاری برای شما آزاد می شود. این به جمع آوری 2400 BV در هر پا و انتشار چک 300 دلاری دیگر ادامه می یابد. سپس، 3600BV در هر پا برای چک 300 دلاری دیگر. آخرین مرحله 5000BV در هر پا برای چک 600 دلاری است. بنابراین، کل پرداختی برای جمع آوری یک چرخه 5000BV در هر پا 1500 دلار است. سپس چرخه در هر طرف به صفر می رسد و دوباره انجام می شود. این روند البته با شروع کسب و کار به کندی شروع می شود، اما زمانی که نمایندگان جدید وارد سازمان شما می شوند و شروع به فروش به مشتریان خود می کنند، شروع به سرعت می کند. این روند تا زمانی که کل چرخه 5000BV را در یک هفته طی کنید به سرعت ادامه می یابد، به این معنی که 1500 دلار در هفته یا 78000 دلار در سال درآمد کسب می کنید. همچنین پاداش های هفتگی برای کمک به افراد در سازمان شما برای موفقیت وجود دارد که می تواند درآمد سالانه شما را به 109000 دلار برساند. شما می توانید هر تعداد مرکز را که می خواهید باز کنید، یعنی زمانی که یک مرکز را به حداکثر برسانید و پتانسیل درآمد را افزایش دهید، می توانید مرکز دیگری را باز کنید و شروع به دریافت کمیسیون کنید.

در نتیجه…

بازار آمریکا “Unfranchise” یک کلاهبرداری نیست. این یک فرصت تجاری مشروع است که مجموعه وسیعی از محصولات مبتنی بر بازار را در اختیار نمایندگان قرار می دهد تا از بین آنها برای فروش انتخاب کنند. اما، مانند هر کسب و کار دیگری، شبکه ای یا غیر، تعهد جدی، اقدام مستمر و یادگیری چیزهای جدیدی را می طلبد که ممکن است هنگام شروع یک کسب و کار جدید با آنها آشنا نباشید. همچنین ساخت سیستم زمان می برد و یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست، اما اگر روی پیروی از برنامه تجاری سیستم شده آنها تمرکز کنید، می تواند درآمد قابل توجهی را در یک دوره 2-3 ساله ایجاد کند. بازار آمریکا ممکن است از نظر تجارت برای شما مناسب باشد یا نباشد، اما در هر صورت من توصیه می کنم به محصولات با کیفیت آنها که در http://www.marketamerica.com/deigenfeld ارائه می دهند نگاه کنید.