I Want 6 Pack Abs – موثرترین برنامه های آموزشی برای داشتن شکم 6 پک را کشف کنید

اگر بخواهم شکم 6 تکه داشته باشم، موثرترین و آسان‌ترین برنامه چیست؟ پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد، با این حال، کارآمدترین راه پرداختن به دو چیز در یک زمان است: رژیم غذایی و برنامه تمرینی شما.

اگر می خواهید شکم 6 تکه ای داشته باشید، رژیم غذایی شما تا حد زیادی عامل تعیین کننده در سرعت گرفتن شکم 6 تکه است. شما نمی توانید رژیم غذایی بدی داشته باشید، بنابراین باید روی خوردن غذاهای سالم مانند سبزیجات، میوه ها و گوشت بدون چربی و پروتئین تمرکز کنید. باید از فست فودها، نوشابه‌های گازدار، نوشیدنی‌های شیرین، کیک، بستنی صرف نظر کنید و مصرف ماکارونی و نان را به چند بار در هفته محدود کنید.

سپس برای ایجاد یک هسته قوی باید تمرینات آموزشی موثری را انجام دهید. راهنماهای زیادی در دسترس است. بهترین‌ها در انتهای این مقاله فهرست می‌شوند، اما وقتی می‌خواهید شکم 6 تکه داشته باشید، کارآمدترین و مؤثرترین تمرینات عبارتند از: پلانک، پلانک‌های کناری و بسیاری از تغییراتی که می‌توانید پس از تسلط بر اصول اولیه برای هر تمرین انجام دهید. . همچنین، شما باید حرکات شکمی، جک چاقوی توپی پایداری، پیک های توپی پایداری و در نهایت، بالا کشیدن زانو را انجام دهید، که اگر می خواهید شکم 6 تکه داشته باشید، سخت ترین تمرین است.

در نهایت، شدت تمرینات قلبی خود را افزایش دهید. کاردیو حالت ثابت خود را با 3-4 جلسه تمرین تناوبی با شدت بالا در هفته ترکیب کنید. شما می توانید بسیاری از روش های مختلف برای ضربه زدن به صورت آنلاین پیدا کنید. یک نمونه این است که به مدت 10 ثانیه با حداکثر سرعت دوید و سپس 50 ثانیه استراحت کنید. در مجموع 10 بار تکرار کنید. قبل از هر فعالیت ورزشی حتماً بدن خود را به طور کامل گرم و خنک کنید. حتماً قبل از هر برنامه ورزشی با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که برای انجام آن مناسب هستید.

رژیم لاغری سریع