8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به سمت اهدافم حرکت کنم ، حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. حتی در حال حاضر ، هنگامی که آن را راه اندازی کرده ام ، بسیار ساده است. این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان و تلاش زیادی نیاز دارد تا بتوانید تصمیم خوبی برای بدن و ذهن خود بگیرید. و این امر بسیار ساده تر می تواند به آن پایبند باشد. به عنوان مثال ، تمام هدف معمول این است که به خود اجازه دهید به نحوی وارد خلبان خودکار شوید. وقتی عادت دارد که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله ورزش را متوقف کنید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به شما در سالم ترین حالت کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید که هست در حقیقت def روتین نیاز به کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در ایجاد روال سالم کمک می کند – و امیدوارم به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا چیز معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده است ، اگر احساس کنید در حال خرد کردن هستید ، در نهایت بخار تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به خاطر سالم بودن آن! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های بد مزه نیز صدق می کند. پروتئین گیاهی LSF و مواد افزودنی را اضافه کنید و در واقع منتظر مصرف پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در حقیقت ، اصل یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید چه کار می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که از همه قسمتهای آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم روتین زمان می برد! از نظر قانونی نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، یک کار ساده انجام دهید ، مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر بیشتر روزهای هفته سخت کار می کنید ، در برنامه LSF ما با Daily 10 شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راه خوبی برای استراحت در یک تمرین معمولی است! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از پیشرفت های جدید ما به صبح ، راهی عالی برای تسکین آن است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. با این حال ، شما باید آنها را در دسترس قرار دهید ، به این معنی که آنها را به مراحل کودکان تقسیم کنید. روال سالم ایده آل خود را مرور کنید و چند راه را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

حتی روال عادی ، حتی اگر آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کودک تقسیم کرده اید ، اما همچنان سخت است که به آنها پایبند باشید. ممکن است برگردید و فراموش کنید که چرا اصلاً این روال سالم را آغاز کرده اید.

برای سهولت تمرکز و ادامه بازی A ، دو نکته دارم: دوستان خود را روشن کنید و تلفن خود را روشن کنید.

اگر هریک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارند ، شریک مسئولیت پذیر یکدیگر باشید. اساساً ، چندین بار در هفته با یکدیگر ثبت نام کنید. اگر می دانید که اخیراً دوستی از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta بپیوندید!

من همچنین به DEF توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که روال عادی شما را به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند). بنابراین هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک برای ادامه رسیدن به #اهداف خود دارید.

کمی خود را برش دهید

اگر تصمیم دارید به روال سالم پایبند باشید و دیگر هرگز مزاحم نشوید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما زمانی که مرتکب اشتباه می شویم چند روز فرصت داریم. به این معنا که بنابراین معمولی ، پس استراحت کن !!

ممکن است شما عادت داشته باشید که غذا را آماده کنید ، اما یک روز یکشنبه خیلی خسته شده اید و به نظر می رسد یک مشکل بزرگ است. این خیلی خوب است! آن روز استراحت کنید و شاید دوشنبه کمی وقت بگذارید تا غذای هفتگی خود را آماده کنید.

یا ممکن است یک هفته مستقیم داشته باشید که دیگر در یک روال سالم زندگی نمی کنید. اتفاق می افتد! نگران نباشید و از همه پیشرفت خود ناامید نشوید. یک تاخیر کوچک هیچ چیز جدی نیست – به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

بهش بچسب

یکبار دیگر تکرار می کنم: وارد شدن به یک روال سالم به زمان نیاز دارد! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا عادت متوقف یا ترک شود ، اما متوجه شده ام که بیشتر طول می کشد. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً دست به کار شوید.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، مقداری کار لازم است. اما واقعا ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید