7 بهترین آبمیوه برای زنان بومر

به عنوان زنان بالغی که زندگی پرمشغله ای دارند، اغلب برای ما مشکل است که درست غذا بخوریم. با این حال، تحقیقات نشان داده است که خوب غذا خوردن و ورزش می تواند به کند کردن روند پیری کمک کند. میوه ها و سبزیجات از جمله مواردی هستند که برای حفظ سلامت روزانه به آن ها نیاز داریم. با این حال، خوردن آنها همیشه عملی یا مطلوب نیست. اینجاست که آب میوه ها وارد می شوند. نوشیدن یک لیوان آب میوه گاهی راحت تر و لذت بخش تر از خوردن است.

اما همه آبمیوه ها برای دریافت فواید سلامتی لازم برای زنان یائسه یکسان ساخته نمی شوند. برخی ممکن است حاوی قند بیش از حد یا کمبود ویتامین های لازم باشند. در اینجا 6 مورد از بهترین ها آورده شده است:

آب سیب

ضرب المثل “یک سیب در روز، دکتر را دور می کند” چندان دور از واقعیت نیست. آب سیب حاوی مواد مغذی است که به زنان در ایجاد پاسخ های ایمنی قوی کمک می کند. اگر حق انتخاب دارید، آب سیب را با مقداری تفاله در آن انتخاب کنید. این نوع نه تنها آنتی اکسیدان بیشتری دارد، بلکه حاوی فیبر است که برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش مهم است.

آب ذغال اخته

آب زغال اخته مدت هاست که به عنوان مفید برای جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری تبلیغ می شود. آب زغال اخته همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C و E است.

آب چغندر

چغندر به ویژه برای زنان یائسه مفید است زیرا حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که می تواند خطر بیماری قلبی و التهاب را کاهش دهد. چغندر همچنین حاوی نیترات های معدنی است که نشان داده است فشار خون را کاهش می دهد.

آب آلو

آب آلو از دیرباز به دلیل دارا بودن فیبر به درمان یبوست شهرت داشته است. با این حال، فواید آب آلو به همین جا ختم نمی شود. آلو سرشار از ویتامین های گروه B است که می تواند متابولیسم را بهبود بخشد، تولید گلبول های قرمز خون را افزایش داده و سلامت پوست و چشم را بهبود بخشد.

آب انار

انار منبع خوبی از ویتامین K است، ویتامینی که برای لخته شدن خون، ساخت استخوان و سلامت قلب ضروری است.

آب پرتقال

آب پرتقال منبع اصلی ویتامین C است. ویتامین C یا اسید اسکوربیک یک ماده مغذی مهم است که برای رشد تمام بافت های بدن حیاتی است. علاوه بر این، ثابت شده است که ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی است و برای جذب آهن و تشکیل کلاژن در بدن مهم است. این امر به ویژه با افزایش سن بسیار مهم است زیرا این عملکردها معمولاً تحت تأثیر فرآیند پیری قرار می گیرند. در نهایت، ویتامین C ممکن است به کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک کمک کند.

در حالی که تمام آبمیوه های ذکر شده دارای فواید سلامتی هستند، اما می توانند محتوای قند بالایی نیز داشته باشند. بنابراین برای بهترین نتیجه، در صورت امکان آب میوه تازه را انتخاب کنید و از شکر اضافه خودداری کنید.

بنابراین دفعه بعد که بشقاب شما فاقد میوه ها و سبزیجات توصیه شده بود، یک لیوان آب میوه بلند بردارید تا به سلامت خود کمک کند.