6 نکته تناسب اندام که به شما کمک می کند همیشه به روز باشید


تجملات تغییر فصلی؟ وقتی در یک عصر سرد پاییزی ساعت 5:30 بعد از ظهر خود را با یک پتو نرم روی مبل می کشید ، احساس بسیار خوبی خواهید داشت. باور کنید ، ما همه برای شب های مراقبت از خود و کاهش سرعت فصل ها تلاش می کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که برنامه لذت بخش شما را با برخی حرکات تکمیل کند که می تواند به شما کمک کند نه تنها احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می توانید پس از تابستان با شروع فصل جدید ، روحیه مثبت خود را حفظ کنید.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال به روز باشید.

6 نکته تناسب اندام که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 ورزش در فضای باز

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز روی زمین کاملاً مشخص نیست ، زمان مناسبی برای وقت گذاشتن است ورزش در بیرونبه چه در حال اجرا در اطراف محله ، راه رفتن در مسیرهای پیاده روی ، یا گذراندن دوره FitOn در خارج ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور خورشید به تمرینات شما می تواند به افزایش کمک کند هورمون های شادی در زمانی که ممکن است خلق و خو شروع به تغییر کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی نگه دارید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی چالش برانگیز است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود با درخواست یک دوست یا یکی از اعضای خانواده برای یک دوست تمرین انگیزه داشته باشید! این می تواند به شما در حفظ مسئولیت و در مسیر درست کمک کند.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، ممکن است با رفیق تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با FitOn Party ورزش کنند!

شماره 3 قبل از خروج متصل شوید

با لباس مناسب ، در هنگام تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد ، که بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین در آن روز از بین می برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های هوایی دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله پذیرایی از خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی است!

مرتبط: اصول اولیه رفاه در پاییز

شماره 4 روی فیلم تکلیف مورد علاقه خود Play را فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که بارندگی اندک (تاریک یا سرد) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. هنگامی که نیاز دارید ، لطف صرفه جویی شما نصب ویدئوی محبوب تمرین FitOn خواهد بود.

و اگر می دانید که با انگیزه یک مربی حرفه ای به موسیقی فوق العاده گوش می دهید ، برای تمرین بعدی پر می شوید.

شماره 5 از زمان ناهار استفاده کنید

وقتی صبح ها و عصرها تاریک می شوند ، بگذارید زمان ناهار حساب شود! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و خودتان را با یک تمرین سریع آشنا کنید. سریع وارد کنید HIIT ورزش ، دویدن در محله یا یک دوره تناسب اندام می تواند به شما در شکستن روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 ذهن و بدن را تمرین کنید

بعد از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و در میان برنامه های شلوغ و تحولات تعطیلات به زودی ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای چرخش به داخل و فرود باشد.

اضافه كردن تمرینات ذهن آگاهی در برنامه معمول شما می توانید به تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور توسط دسته یوگا FitOn برای کلاس های مختلف یوگا می توانید آن را به صورت رایگان و در خانه انجام دهید!

بگذارید برنامه تناسب اندام شما در فصل پاییز به شما کمک کند

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل مشترکی برای بازنگری در روال معمول وجود دارد. در واقع ، زمان بهتری برای شروع مجدد تمرین و یافتن یک برنامه تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سردتر پر انرژی ، تناسب اندام ، چابک و سالم کند. اوه ، و مال تو PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب مزه آن بسیار شیرین تر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید