6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر روزهای خود را در محل کار یا در راه رفتن به دفتر از خانه و بالعکس بگذرانید. خوب است که برای موفقیت سخت تلاش کنید ، اما تعهد روزانه شما به سلامتی و شیوه زندگی در زندگی امروز شما به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامتی و شیوه زندگی با وجود مشغله زیاد وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه این بهانه را داریم که برای آشپزی یا ورزش بسیار مشغول هستیم ، اما با دنبال کردن روز خود و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. با کمال تعجب ، قبل از یک هفته شلوغ ، تمام وقت اضافی را برای یک تمرین 30 دقیقه ای یا برنامه ریزی وعده غذایی خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و به همه اهداف خود خواهید رسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را اینگونه تعیین کنید که هر شب 7-8 ساعت بخوابید. تحقیقات نشان داده است که کم خوابی علت عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. ورزش را ترجیح دهید

حتی اگر فقط یک دویدن سریع در اطراف محوطه است ، همانطور که برای یک جلسه ترجیح می دهید ، ورزش را ترجیح دهید. در زمان استراحت ناهار ، به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا احساس مسئولیت ایجاد شود.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

اگر می خواهید برای سلامتی و تناسب اندام خود انگیزه داشته باشید ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بدن بر حسب پوند ، گام هایی که هر روز انجام می دهید ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و یک گزارش هفتگی از همه آن ها داشته باشید.

5. از قبل برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته در مسیر فست فود قدم بزنید. این نه تنها گران است بلکه برای سلامتی بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ جدید ، وعده های غذایی را هر هفته به صورت دسته ای تهیه کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و فریز کنید ، برنج و عدس را از قبل آماده کنید تا در یخچال نگهداری شوند. برای دسترسی آسان ، برخی سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. هوموس را به صورت آماده بخرید یا خودتان تهیه کنید و هر زمان که دلتان خواست آن را به صورت سس در اختیار داشته باشید.

6. هیدراته کنید

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید و فرم خود را حفظ کنید ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. در صورت تمایل می توان آب را با آب میوه های تازه ، نوشیدنی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی عوض کرد.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که دائماً درگیر کار هستید ، سخت است ، اما با چند جایگزین سالم و تصمیم گیری متفکرانه ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، با 10 دلار به Fitness مراجعه کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، ما چندین اشتراک را ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید