5 نکته سریع برای کاهش وزن سریع و طبیعی در 10 روز!

بنابراین شما علاقه مند به داشتن شکمی صاف هستید و می خواهید بدانید که چگونه به طور طبیعی سریع وزن کم کنید؟ خوب، در اینجا 5 نکته سریع برای کاهش وزن سریع و سوزاندن چربی وجود دارد که برای من معجزه کرد! و می توانید بلافاصله شروع کنید.

1. میوه های بیشتر، سبزیجات بیشتر قدرت کاهش چربی بیشتر!

شیرینی داری؟ میوه بیشتری بخورید

یک سیب، پرتقال یا یک انبه به جای مصرف یک میان وعده جراحی مصرف کنید. این میل شما به شیرینی جات را برآورده می کند و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز برای تامین انرژی روزانه را به شما می دهد و به کاهش وزن سریع کمک می کند. در وعده های غذایی از سبزیجات خام یا بخارپز شده پر کنید. به یاد داشته باشید که ارگانیک فکر کنید! (اگر توانایی مالی دارید). گذشته از کم کالری بودن، بیشتر سبزیجات منبع طبیعی عالی فیبر هستند که با منظم نگه داشتن شما به کاهش وزن سریع کمک می کند.

2. پپسی بزرگ را فراموش کنید!

می دانم که طعم خوبی دارد و همه چیز به جز آنچه بدن شما واقعاً به آن نیاز دارد، آب است.

جدا از تمام کالری های خالی، نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی (با کافئین) در واقع آب بدن شما را که برای عملکرد صحیح نیاز دارد تخلیه می کنند. فقط آب ساده بنوشید گول نخورید به این فکر کنید که فقط به دلیل اینکه یک نوشیدنی حاوی 99٪ آب است، به همان اندازه آب خوب است. این نیست!

به علاوه، نوشیدن آب یخ در واقع می تواند به شما در سوزاندن چربی کمک می کند! اطمینان حاصل کنید که حداقل 2 لیتر در روز بنوشید، این کار سیستم شما را از ناخالصی ها پاک می کند. از نوشیدن آب خسته شده اید؟ چای سبز را امتحان کنید! چای سبز حاوی برخی آنتی اکسیدان های قوی است که شما را سالم نگه می دارد که اگر می خواهید به طور طبیعی سریع وزن کم کنید بسیار مهم است.

3. غلات کامل بیشتر غذاهای فرآوری شده کمتر

آیا به لیست مواد تشکیل دهنده بیشتر غذاهای تجاری که آماده می شوند نگاه کرده اید؟ شما به آن همه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی و شکر اضافه نیاز ندارید. همچنین سطح چربی و سدیم معمولاً خارج از نمودار است!

برای سوزاندن چربی و کاهش وزن موفقیت آمیز، باید یک منبع ثابت از کربوهیدرات های خوب مانند سیب زمینی، برنج قهوه ای و جو دوسر داشته باشید.

4. چربی های خوب و چربی های بد وجود دارد

تا حد امکان باید از مصرف چربی های اشباع و ترانس اجتناب شود. شما می توانید با خوردن غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا، چیزهایی مانند روغن زیتون و ماهی تازه، سیستم ایمنی خود را تقویت کنید (می توانید با خوردن غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا، چیزهایی مانند روغن زیتون و ماهی تازه (همچنین برای مو مفید هستند، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. و ناخن!).

اگر می توانید از ماهی های پرورشی خودداری کنید.

5. به وعده های غذایی خود توجه کنید!

یک مطالعه اخیر نشان داد که تقریباً 73 درصد از مردم آمریکای شمالی به طور منظم وعده های غذایی خود را جلوی تلویزیون می خورند. آیا اخیراً این کار را انجام داده اید؟ آیا تا به حال آنقدر جذب یک برنامه تلویزیونی شده اید که از خالی بودن بشقاب تان تعجب کنید؟ من هم همینطور!

اگر در مورد کاهش وزن جدی هستید:

  • لوله سینه را خاموش کنید
  • وقت بگذارید و آهسته غذا بخورید. هنگامی که شکم شما پر است، در واقع یک تاخیر چند دقیقه ای قبل از دریافت پیام مغز شما وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در تعطیلات زیاده‌روی می‌کنند و در نهایت مانند نهنگ‌های پف کرده روی مبل شکم ورم کرده‌شان را می‌گیرند!
  • غذای خود را 32 بار قبل از قورت دادن بجوید (این به بزاق شما زمان می‌دهد تا این کار را انجام دهد و غذا را به درستی برای هضم سریع آماده کند)

بنابراین، اگر وعده‌های غذایی خود را کاهش دهید، فیبر، میوه‌ها و سبزیجات و پروتئین کم‌چرب را علاوه بر نوشیدن آب فراوان دریافت کنید، متوجه خواهید شد که وزن شما را از بین می‌برد.

البته، یک رژیم غذایی مناسب تنها نیمی از معادله کاهش وزن سریع است. یک رژیم ورزشی منظم می تواند به کاهش وزن سریع به طور طبیعی در کمترین زمان کمک کند. این چیزی است که به من کمک کرد تا 50 پوند وزن کم کنم و شکمی صاف داشته باشم.

اما من یک اسلحه مخفی هم داشتم!

با پیروی از یک برنامه ساده توانستم به اهداف کاهش وزنم رسیدم و نتایج چشمگیر بود!