5 نکته برای کاهش وزن طبیعی

بله، انجام یک رژیم غذایی طبیعی مطمئن ترین راه حل برای کاهش وزن است. در اینجا نحوه ساده و عدم سرکوب بدن بیش از حد باعث می شود که به شکل بدن ایمپیان ایمن تر شوید.

آیا از قبل قصد دارید فوراً شروع کنید؟ به پنج نکته اولیه رژیم غذایی طبیعی در زیر مراجعه کنید:

1. اجازه ندهید بدن گرسنگی بکشد

رژیم غذایی با نگه داشتن گرسنگی اما در عوض انتقام از پرخوری؟ باور کنید، این پرونده در حال حاضر بسیار در جریان است و با موفقیت فاصله زیادی دارد.

معده را ترک کنید تا زمانی که وضعیت بسیار گرسنه شود، فقط باعث می شود که وقتی غذا وجود دارد، خودداری کنید. در نتیجه، رژیم غذایی طبیعی را با مصرف غذای سالم فراموش خواهید کرد و حتی هر چیزی را که در چشم است بخورید.

برای حل آن، همیشه یک جعبه ناهار سالم در کیف خود قرار دهید. بخش های غذا کوچک هستند اما مغذی بالایی دارند، مانند تخم مرغ آب پز، ماست یونانی یا موز می توانند نیازهای بدن شما را فوراً و بدون باقی ماندن کالری بیش از حد برآورده کنند.

2. مطمئن شوید که بدن شما همیشه با آب سفید هیدراته می شود

آیا شامل افرادی می‌شوید که هنگام صرف ناهار در کافه تریا ترجیح می‌دهند نوشابه مصرف کنند؟ اگر بله، ممکن است اکنون مجبور شوید این عادت را تغییر دهید.

بر کسی پوشیده نیست که آیا آب برای بدن ضروری است یا خیر. در واقع، نیاز به آب برای همه. اما، با نوشیدن آب بیشتر می توان از کاهش وزن طبیعی رژیم غذایی حمایت کرد.

سعی کنید روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشید و با بطری نوشیدنی آشنا شوید. به این ترتیب، در صورت اطمینان از نیاز بدن به آب، دیرتر احساس سیری خواهید کرد.

3. خواب کافی برای بدن خود بدهید

چه کسی گفته است که این فعالیت می تواند فقط با ورزش وزن کم کند؟ اشتباه نکنید، هر بخشی از رژیم طبیعی را بخوابید!

بدن ما به ورزش نیاز دارد، اما فراموش نکنید که انرژی را با خواب کافی بازگردانید. بسیاری از تحقیقات که به عادت کم خواب اشاره می کنند می تواند آسیب های زیادی به بدن ما وارد کند، برای مثال خطر ابتلا به دیابت. این مطمئناً می تواند مانعی برای متابولیسم بدن باشد که حداکثر نیست.

به منظور ایجاد حداکثر تغییرات در بدن، سبک زندگی خود را با خواب، مثلاً 6 تا 8 ساعت در روز، اصلاح کنید. به این ترتیب، متابولیسم شما به ترمیم شده و آماده استقبال از وزن ایده آل می پیوندد.

4. مصرف نمک را کاهش دهید

اگر مانند غذاهای شور، از این به بعد باید از آن کم کنید.

کاهش مصرف نمک یکی از راه های معروف رژیم غذایی طبیعی قوی است. چرا اینطور است؟ مصرف بیش از حد سدیم می تواند بدن ما را برای پردازش متابولیسم چربی دچار مشکل کند. البته، شما نمی خواهید شکم و گونه ها همچنان برآمده شوند، درست است؟

سعی کنید با مصرف سبزیجات، مرغ یا تخم مرغ بدون نمک اضافی آشنا شوید. برای اینکه همچنان طعم مرزه را در آشپزی به دست آورید، می توانید از نمک های دریایی اصلی که حاوی سدیم کمتری هستند استفاده کنید یا پنیر دلمه را به املت اضافه کنید. با کاهش مصرف نمک، فشار خون را کنترل کنید.

5. تنقلات سیب را اجباری کنید

“مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد”

درست است، بر کسی پوشیده نیست که آیا آنها در رژیم غذایی طبیعی محفوظ هستند. سیب با محتوای پروتئین و فیبر بالا کمتر از 200 کالری دارد، بنابراین می تواند به بدن شما کمک کند تا در برابر اشتها مقاومت کند. علاوه بر این، اپل همچنین می تواند سطح قند خون را تنظیم کند تا پایدار بماند و شما را پرانرژی نگه دارد. مصرف سیب حداقل دو بار در روز، خوردن پوست او را فراموش نکنید زیرا فیبرهای زیادی در آنجا وجود دارد.

منبع مقاله: https://bit.ly/2PqAIKj