5 دستور العمل سالم، خوشمزه و کم کالری برای کاهش وزن

این دستور العمل های زندگی سالم لازم نیست خسته کننده و گران باشند. در اینجا لیستی وجود دارد که می تواند به ایجاد یک غذای سالم در شما کمک کند.

1. استارترهای سبک

بیایید با پیش غذا های کم کالری شروع کنیم. یک دستور العمل محبوب کاهش وزن سالم که هم خوشمزه است و هم کمتر از 300 کالری دارد، سالاد مرغ کبابی و آناناس است. این دستور غذای سالم ترکیبی از تمام مواد مغذی مورد نیاز شما است، اما با حداقل کالری دریافتی. از سینه مرغ بدون پوست استفاده کنید، مقداری برگ اسفناج، تکه های آناناس و یک بشقاب پاپریکا بردارید. با آب پرتقال تصفیه کنید تا طعمی شیرین و تند به آن بدهید. برای طعم بیشتر می توانید پیاز را نیز اضافه کنید.

2. صبحانه کم کالری

صبحانه ممکن است برترین وعده های غذایی در روز باشد، اما واقعاً نباید با کالری زیادی پر شود. جالب است که بسیاری از دستور العمل های زندگی سالم خوشمزه هستند. یکی از آنها تخم مرغ آب پز با گوجه فرنگی و قارچ است. برای اینکه سفیده تخم مرغ در جای خود قرار بگیرد، می توانید کمی سرکه در آن بریزید تا کیسه مناسبی به دست آید. قارچ و گوجه فرنگی را جداگانه سرخ کنید و نمک و فلفل بزنید. این دستور غذایی سالم برای کاهش وزن وقتی با یک قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده بپاشید، خوشمزه تر است.

3. دستور غذا برای یک ناهار سالم

کنترل دردهای گرسنگی و هوس ناهار می تواند سخت باشد. با این حال، نباید ناامید شوید، زیرا دستور العمل های کاهش وزن سالم و خوشمزه زیادی برای پختن ناهار وجود دارد! یکی از محبوب ترین غذاهای مورد علاقه خانم های آگاه، سالاد تاکو و برنج است. می توانید این دستور آسان را با پختن قهوه ای گوشت گاو همراه با سیر درست کنید. برنج را با دانه بلند مخلوط کنید، مزه دار کنید و پنیر را روی آن قرار دهید. با تاکو در کنار غذا بخورید و لذت ببرید!

4. بدون احساس گناه رفتار می کند

چه کسی می گوید شما نمی توانید در مورد آب نبات فاش کنید در حالی که یک دستور العمل کاهش وزن سالم دارید؟ دست نگه دارید زیرا برای کسانی که شیرینی دارند امید وجود دارد. یکی از دستور العمل های زندگی سالم که می توانید برای دسر روی آن حساب کنید، Choco Fudge Brownie کم کالری است. چگونه انجامش بدهیم؟ مخلوطی از کاکائو، نمک و آرد را به صورت خمیر درآورید. شکلات تلخ و کره را به مدت ۱ دقیقه در مایکروویو با حرارت زیاد گرم کنید و هم بزنید و بگذارید خنک شود. یک فنجان شکر، 1 قاشق چایخوری وانیل، شیر کم چرب، تخم مرغ را اضافه کنید و در حین هم زدن با هم هم بزنید. مایه کیک را در قالب گذاشته و به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید.

5. هنگام شام به آرامی راه بروید

اگر عاشق سبزیجات هستید، این دستور العمل کاهش وزن سالم را که می توانید برای شام بخورید، دوست خواهید داشت. توفو نارگیل در سس کاری، چیز مهم بعدی روی میز ناهارخوری شماست. این دستور غذای سالم دارای مواد بسیار ساده ای است، تنها چیزی که نیاز دارید این است: شیر نارگیل، پودر کاری، مکعب های توفو، گوجه فرنگی، قارچ و ادویه جات ترشی جات. در یک قابلمه بزرگ، شیر نارگیل، پودر کاری، سس سویا، زنجبیل و شکر قهوه ای را مخلوط کنید. به جوش بیاورید و توفو، قارچ، گوجه فرنگی و پیاز را با هم مخلوط کنید. به مدت 6 دقیقه بپزید تا سبزیجات ترد شوند.

رژیم لاغری سریع