4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام اهداف مهم بسیاری از ما هستند. اگر به تازگی ورزش و تناسب اندام خود را آغاز کرده اید ، باید چند نکته را رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به تازگی تمرین خود را شروع کرده اید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت بدن باید بدن و قلب خود را سبک کنید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دوومیدانی ، لگد ، پرش و … آنها ضربان قلب شما را افزایش می دهند. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما بعد از درد خم شود. شما احساس می کنید عضلات خود را می سوزانید و بعد از اولین بار ممکن است درد داشته باشید ، اما این حالت پس از مدتی با تقویت عضلات شما از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت شود رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی و ویتامین های ضروری محروم کنید. در غیر این صورت شما بیشتر از آنکه فایده داشته باشید به بدن آسیب می رسانید. با داشتن رژیم غذایی متعادل احساس انرژی و فعالیت می کنید. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری نسبت به فست فود خواهد داشت.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن مورد توجه قرار گیرد ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول چند کیلو وزن کم کنید. این روند کند است و به زمان و اراده زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید که هدف در اینجا این است که از نظر ظاهری و احساسی شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی ایجاد کنید و وقتی به آن اهداف دست پیدا نمی کنید ناامید شوید زیرا صادقانه می گویم که این فرایند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار داشتید باشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز به زمان و پشتکار بستگی دارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما برای رسیدن به هدف باید سخت کار کنید و پشتکار داشته باشید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا می رساند.

ایناهاش! این نکات روال تناسب اندام شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت شماست و نه مسابقه با زمان. شما باید بدانید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی در مورد چگونگی تناسب اندام خود نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید