4 نکته قاتل برای کاهش وزن سریع

آیا بیشتر و بیشتر وقت خود را جلوی آینه می گذرانید و شکم برآمده خود را تحسین می کنید یا دسته های عشقی که به نظر می رسید در طول شب ظاهر شده اند؟ اگر مانند بسیاری از ما هستید، متوجه شدید که برنامه کاهش وزن مناسب است.

من می دانم و به طور کامل درک می کنم که شما در چه حالی هستید. در واقع من آنجا بوده‌ام و رژیم‌های سبک، رژیم‌های سخت و حتی در برنامه‌های کاهش وزن ثبت‌نام کرده‌ام. اما، من چیزی دارم که می خواهم با شما در میان بگذارم. اگر واقعاً می خواهید وزن خود را سریع کاهش دهید و وزن خود را کاهش دهید، هیچ یک از موارد فوق کارساز نخواهد بود.

کاهش وزن سریع جسمی نیست بلکه بیشتر ذهنی است. انگیزه اصل کلیدی برای هر نوع کاهش وزن است. در اینجا 4 نکته اثبات شده برای کاهش وزن سریع وجود دارد.

شما باید مقدار زیادی آب بنوشید

در هر برنامه وزنی، همه ما به آنچه می خوریم توجه می کنیم، اما اغلب از میزان مصرف نوشیدنی که مصرف می کنیم، آگاه نیستیم. اگر واقعاً می خواهید به سرعت وزن کم کنید، باید بدانید که از نوشیدن هر نوع مایعات، به ویژه آب، سود زیادی خواهید برد. وقتی آب می نوشید، آن را یکباره نخورید، بلکه جرعه جرعه های کوچک بنوشید. شما همچنین متوجه خواهید شد که هنگام نوشیدن آب در هر وعده غذایی احساس سیری می کنید و در نتیجه میزان غذایی که می خورید کاهش می یابد.

وعده های غذایی را حذف نکنید

مانند اکثر مردم رژیم غذایی را زیر پا نگذارید. میدونی منظورم از نصف گریپ فروت در روز چیه. اگر می خواهید وزن کم کنید، این نوع رژیم ممکن است کمک کند یا نه. اما در دراز مدت قطعاً به بدن شما آسیب می رساند و تمام مواد مغذی ضروری را که برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد از بین می برد.

بنابراین، اخلاقیات داستان این است که هیچ وعده غذایی را حذف نکنید، به خصوص صبحانه. صبحانه برای بقیه روز انرژی شما را تامین می کند. شما باید مطمئن شوید که با خوردن غذاهای کم چرب، کالری دریافتی خود را کاهش می دهید.

هوشمندانه ورزش کنید

ما نمی خواهیم تا حدی ورزش کنیم که احساس خستگی و بیماری کنیم، اما اغلب این کار را انجام می دهیم زیرا می خواهیم سریع وزن کم کنیم! اگر تمرین سخت باشد، بدن شما بیش از یک هفته دوام نخواهد آورد. در عوض، برنامه تمرینی خود را طوری طراحی کنید که بیشترین سود را برای بدن شما داشته باشد، حتی اگر به معنای ورزش کمتر باشد.

به این فکر کنید، ممکن است فکر کنید دویدن و دویدن به مدت 35 دقیقه باعث سوزاندن کالری کافی برای سوزاندن سریع چربی می شود. اما حقیقت اینجاست، با ترکیبی از پیاده روی و دویدن برای همان 35 دقیقه، کالری بیشتری نسبت به آهسته دویدن خواهید سوزاند، اگر از قبل برنامه ریزی کنید و در مورد آن هوشمندانه عمل کنید.

همیشه سالم غذا بخورید

این فقط در مورد چربی سوزی سریع نیست، بلکه برای تناسب اندام و سالم ماندن نیز مهم است. تعداد کالری خود را برای هر روز بدانید. این به سبک زندگی، جنس و سن شما بستگی دارد، مطمئن شوید که کالری دریافتی خود را در روز محدود کنید. شما باید مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید و آنها را با غذاهای غنی از پروتئین جایگزین کنید. در حالت ایده آل، هر چیزی که می خورید به سراغ نسخه های کم چرب آن بروید.

کاهش وزن سریع – نکاتی برای سوزاندن سریع چربی

  • چند بار در روز بخورید اما در وعده های کوچکتر.
  • در صورت لزوم، میان وعده بخورید، اما فقط دانه ها یا چند عدد آجیل.
  • اگر هدف شما کاهش وزن سریع است از فست فودها اجتناب کنید.
  • مطمئن شوید که غذای فراوری شده یا تصفیه شده خود را با روغن کافی آماده می کنید.
  • الکل را در حد اعتدال بنوشید.
  • به طور کلی سبک زندگی سالمی داشته باشید.

توجه به نکات بالا در کوتاه ترین زمان قطعا به کاهش وزن شما کمک می کند. اما، اگر نتوانستید وزن اضافی را کاهش دهید، با تلاش خود، باید با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید. ممکن است یک بیماری پزشکی داشته باشید که شما را عقب نگه دارد. در غیر این صورت، آن بدن عالی بدون شک برای خودنمایی خواهد بود.