3 گام ساده برای کاهش وزن سریع و دائمی

3 مرحله برای کاهش وزن ماندگار

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، هیچ قرص جادویی یا رژیم غذایی مخفی وجود ندارد که بتواند به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن کمک کند. اما می توانید از این 3 مرحله برای کمک به کاهش وزن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، کاهش وزن (وزن زیاد) به تلاش آگاهانه، نظم، اراده و پشتکار خلاصه می شود.

از دست دادن 10، 20، 50 یا 100 پوند یا بیشتر به آنچه روزانه انجام می دهید باز می گردد. اگر کاری را که قرار است هر روز انجام دهید (تغذیه درست + ورزش) را انجام دهید، در نهایت به همان اندازه که می خواهید وزن کم خواهید کرد.

با این حال، اگر احتیاط را نادیده بگیرید و آنچه را که باید انجام دهید، رویاهای کاهش وزن شما ممکن است هرگز محقق نشوند. دوست من، این غم انگیزترین سناریویی است که وجود دارد.

وقتی از چاق بودن خسته شدی، وقتی از اضافه وزن خسته شدی، وقتی امروز آماده ای زندگی جدیدت را شروع کنی، صبر کن تا من برنامه کاهش وزن ساده و در عین حال بسیار موثری را برای شما به ارمغان بیاورم. منتظر بود

اماده ای؟ من قصد دارم به شما بگویم که برای کاهش وزن خود در 3 مرحله آسان چه کاری انجام دهید. با این حال، برای انجام این کار، باید تمرکز و نظم و انضباط خود را هر روز حفظ کنید تا مراحل را تا رسیدن به نتایج دلخواه دنبال کنید.

حتی اگر متوقف شوید و از مسیر کاهش وزن خود دور شوید، خوب است. اگر بتوانید به سرعت به مسیر خود بازگردید، اضافه کار خواهید کرد و از مزایای کاهش وزن چشمگیر و بهبود سلامتی بهره مند خواهید شد.

و اکنون، بدون خداحافظی، در اینجا 3 گام اساسی شما برای کاهش وزن آورده شده است.

1-کمتر بخورید

2. بهتر بخورید

3. ورزش کنید

آنجا هستند. چی فکر می کنی؟ کمی ضد آب و هوا، درست است؟ شاید انتظار بیشتری داشتید… خب، اجازه دهید به شما بگویم، هنگامی که بتوانید این برنامه کاهش وزن بسیار ایمن و موثر را درک و اجرا کنید، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود یک پنی غیر ضروری را برای محصولات کاهش وزن خرج کنید که کارایی ندارند. .

ببینید، بدن شما یک دستگاه مدیریت کاهش وزن است که به خوبی تنظیم شده است. اگر برنامه درستی را دنبال کنید و فقط آنچه را که برای زنده ماندن نیاز دارد به بدن خود بدهید، تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.

اگر زمان کافی داشته باشید و 3 مرحله بالا را دنبال کنید، می توانید ده ها و حتی صدها پوند وزن کم کنید بدون اینکه از گرسنگی بمیرید یا به قرص های لاغری تقلبی یا جراحی خطرناک مجسمه سازی بدن متوسل شوید.

این بدان معنا نیست که راه کاهش وزن قابل توجه آسان است، یا اینکه برای به دست آوردن نتایجی که می خواهید، لازم نیست کمی رنج بکشید. روزهایی پیش می‌آیند که می‌خواهید دست از کار بکشید و تسلیم شوید.

این روزها روزهایی است که می‌توانید هوس‌های غیرقابل انکار خود را کم کنید و در بوفه‌ی محلی‌تان با انسداد شریان‌ها دیوانه شوید. اما هی، خوب است. تو یک انسان هستی. گاهی برای بازگشت به مسیر باید دیوانه شد.

با این حال، اگر واقعاً متعهد به رسیدن به به ظاهر دست نیافتنی ترین اهداف کاهش وزن خود هستید، می توانید با پیروی از برنامه بالا این کار را انجام دهید. اکنون، به نفع شما، بیایید در هر مرحله از طرح کمی عمیق‌تر کاوش کنیم.

1-کمتر بخورید

واقعاً در این شکی نیست. اگر می خواهید وزن کم کنید، باید کمتر غذا بخورید. برای اینکه بدنتان شروع به کاهش وزن کند، باید کمبود کالری ایجاد کنید.

اگر شروع به محدود کردن مقدار غذای خود نکنید، ورزش نیز به شما در رسیدن به اهدافتان کمک نمی کند. برای کاهش وزن چشمگیر، کمتر از غذاهای چرب و پرچرب مورد علاقه خود استفاده کنید.

واقعاً مهم نیست که چقدر باید وزن کم کنید. تا زمانی که عادات غذایی آگاهانه و ناخودآگاه خود را کنترل نکنید، کاهش حتی یک پوند برایتان دشوار خواهد بود.

نه، شما باید شروع به کاهش مقدار غذایی که به آن عادت دارید، کنید. من در مورد داستان هایی شنیده ام که در آن مردم به مک دونالد رفته و دو وعده غذای سوپر سایز بیگ مک را کنار گذاشته اند.

البته این خیلی زیاده در این شرایط، حتی کاهش به یک وعده غذایی بزرگ نیز یک بهبود خواهد بود. اما همانطور که در مرحله بعدی خواهیم دید، یک برنامه بهتر این است که یک وعده غذایی بزرگ را به طور کامل کنار بگذاریم و بهتر غذا بخوریم.

2. بهتر بخورید

به قول معروف: «ما همان چیزی هستیم که می خوریم». اگر ما چرند بخوریم می دانید چیست؟ با این حال، اگر یاد بگیریم خوب غذا بخوریم، نه تنها کمرمان از ما تشکر می کند، بلکه احساس بهتری نسبت به خود خواهیم داشت.

یکی از سریع‌ترین تغییراتی که می‌توانید هنگام تلاش برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود ایجاد کنید این است که همه غذاهای ناسالم (چیپس، نوشابه، پیتزا، دونات، کلوچه و غیره) را کنار بگذارید و سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

اکنون می دانم که ممکن است به چه چیزی فکر کنید. ممکن است هنوز هم آسیب ببینی چون مادرت تا زمانی که کلم بروکلی‌هایت را تمام نکرده‌ای اجازه نمی‌دهد از روی میز ناهارخوری بلند شوی، اما من به شما می‌گویم که مادرتان درست می‌گفت.

اگر بتوانید در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر فیبر و مواد مغذی پر کنید، در مسیر کاهش وزن قابل توجه و طولانی مدت هستید. این احتمالا یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای شروع واقعی سفر کاهش وزن خود انجام دهید.

در حالی که خوردن سبزیجات در هر وعده غذایی آسان نیست، اما هر چه زودتر شروع کنید، وزن بهتر از بدن شما آب می شود.

3. ورزش کنید

برای اینکه ماجراجویی کاهش وزن خود را به جریان بیاندازید، باید بدن خود را به حرکت درآورید. برای من مهم نیست که اسمش را ورزش، ورزش، ایروبیک یا هر چیز دیگری که می خواهید، بگذارید، باید کاری کنید که ضربان قلبتان بالا برود و غدد عرقتان اضافه کار کنند.

ورزش کلید کاهش وزن پایدار، طولانی مدت و واقعی است. به ازای هر پوندی که از خوردن درست و ورزش کم می‌کنید، این یک پوند اضافی است که دیگر هرگز شما را آزار نمی‌دهد.

چرا؟ زیرا اکنون “راز” کاهش وزن ایمن و موثر را می دانید. اگر زمانی متوجه شدید که دوباره روی ترازو ترسناک چربی خزیده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این 3 مرحله را عملی کنید و تماشا کنید که چگونه خود را تثبیت می کنید و با افزایش وزن ناخواسته مقابله می کنید.

با ورزش منظم، به بدن خود انرژی لازم را برای بالا بردن سوخت و ساز بدن خود می دهید تا بتوانید وزن خود را به طور موثر و روزانه کاهش دهید. من با شما کاری ندارم، اما این به نظرم خیلی خوب است.

هر چه بیشتر از نظر بدنی به خودتان فشار بیاورید، سریعتر متوجه خواهید شد که بدنتان در حال تغییر است. ممکن است مجبور نباشید هر روز با یک مربی شخصی تمرین کنید، اما باید کاری انجام دهید.

پیاده روی، دویدن، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی یا هر فعالیت بدنی دیگری که از انجام آن لذت می برید، همین حالا شروع کنید. یک شب دیگر را روی مبل به تماشای آخرین تکرارها نگذرانید. بدن خود را به حرکت درآورید و از همین امروز شروع به کاهش وزن کنید.

نتیجه

کاهش وزن (حتی وزن زیاد) علم موشکی نیست. پس مطمئن باشید که هر کسی می تواند، حتی شما. با این حال، به تمام صبر، نظم، عزم و پشتکار نیاز دارد.

به آرامی شروع کنید. روزی یک عدد مصرف کنید. ممکن است در عرض یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال به وزن ایده آل خود نرسید، اما به آن پایبند باشید و به آن برسید. با پیروی از 3 مرحله بالا، می توانید مانند بسیاری دیگر از افراد قبل از خود، به یک داستان موفقیت تبدیل شوید.

پس ادامه دهید و شروع به کاهش وزن ناخواسته ای کنید که سال ها زندگی بی انضباط پشت سر گذاشته است. از امروز کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. به زودی از این کار خوشحال خواهید شد. وقتی آن روز می رسد دیگر بازگشتی نیست.