3 رکن کاهش وزن

اگر از کاهش وزن خود راضی نیستید یا از اقداماتی که برای کاهش وزن خود انجام می دهید نتایج رضایت بخشی دریافت نمی کنید، لازم است سه رکن اصلی مرتبط با مفهوم افزایش وزن و کاهش وزن را درک کنید. بسیاری از مردم فقط بر یک یا دو حوزه تمرکز می کنند و واقعاً دیگری را در استراتژی خود نمی فهمند یا نمی گنجانند. من معتقدم که درک این سه رکن اساسی و اساسی قطعا به روشن شدن تصویر بزرگتر از کاهش وزن در ذهن شما کمک می کند و در نهایت به شما کمک می کند تا خیلی زودتر به اهداف خود برسید.

اولین رکن «تغذیه» است. بدون شک آنچه و چگونه می خورید بزرگترین و ماندگارترین تاثیر بر وزن شما است. متخصصان تغذیه زمان زیادی را صرف ایجاد برنامه های غذایی شخصی می کنند که حاوی مقدار مناسبی از کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین های مورد نیاز بدن شما برای رسیدن به اهداف کاهش وزن شما باشد. در حالی که پیروی از چنین رژیم غذایی سختی بسیار سخت است، اما قطعا در دراز مدت نتیجه می دهد. رژیم غذایی باید به عنوان سوخت مورد نیاز بدن شما برای رسیدن به هدف تان تلقی شود، چه افزایش وزن و چه کاهش وزن.

با این حال، رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند نتایجی را که می خواهید به شما بدهد. همیشه باید با مقدار کافی و صحیح “ورزش” ترکیب شود – این دومین رکن کاهش وزن است. بسیاری از مردم با صرف مبالغ هنگفت برای عضویت در باشگاه و استخدام مربیان شخصی، ورزش را به اشتباه درک می کنند. این لازم نیست. تا زمانی که میزان مناسب چربی برای سوزاندن را بدانید و به سرعتی که می خواهید چربی را کاهش دهید، پایبند باشید، واقعاً مسئله زمان و صبر است. مطالعات مختلف نشان می دهد که بهترین نتایج تمرین را فقط می توان در یک بازه زمانی مشخص مشاهده کرد و نه یک شبه. حتی اگر لیتر و لیتر عرق نکنید، اگر برنامه ورزشی خود را به طور مداوم دنبال کنید، تفاوتی را خواهید دید که شما را خوشحال می کند.

اگر رکن سوم کاهش وزن را در مأموریت خود قرار ندهید، هم رژیم غذایی و هم ورزش می توانند از کنترل خارج شوند: تعهد. مشارکت تماماً به اراده و اراده شما برای رسیدن به اهدافتان بستگی دارد. شما ممکن است برنامه غذایی کاملی از نظر دریافت کربوهیدرات و پروتئین داشته باشید و ممکن است گران ترین عضویت در باشگاه را در حومه شهر خود داشته باشید، اما اگر تعهدی برای عملی کردن آن نداشته باشید، به زودی ماموریت شما به رویای شما تبدیل خواهد شد. در واقع، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما با کمی فداکاری، می توانید حتی یک روز تقلب در هفته را به تقویم خود اضافه کنید تا کمی در ماموریت خود زیاده روی کنید.

رژیم لاغری سریع