3 دام برتر کاهش وزن

ممکن است فکر کنید که همه کارها را درست انجام می‌دهید و تلاش‌های شما برای کاهش وزن متوقف شده است، یا بدتر از آن، متوجه می‌شوید که ترازو در مسیر اشتباهی قرار می‌گیرد! شاید با موفقیت وزن کم کردید، اما اکنون عدد روی ترازو در حال افزایش است. اینجا چه خبره؟ خب چند تله معمولی وجود دارد که افراد تمایل دارند بدون اینکه متوجه شوند در تلاش‌هایشان خرابکاری می‌کنند، به آن‌ها می‌افتند. در اینجا 3 رایج ترین آنها وجود دارد:

1. پرهیز از مصرف پروتئین. شروع روز با پروتئین کامل باعث افزایش مواد شیمیایی در مغز می شود که نه تنها خواب را بهبود می بخشد، بلکه به دلیل محتوای تریپتوفان، خلق و خوی شما را نیز بهبود می بخشد. این اسید آمینه پیش ساز سروتونین هورمون احساس خوب است که به شما احساس شادی و انگیزه می دهد. سروتونین به ملاتونین تبدیل می شود که به خواب شبانه کمک می کند. کمتر از 6 ساعت خواب در روز با التهاب مزمن درجه پایین، مقاومت به انسولین، افزایش خطر چاقی و دیابت نوع 2 مرتبط است. خواب برای حفظ وزن سالم بسیار مهم است و پروتئین برای خواب آرام مهم است. پروتئین کافی در صبح باعث کاهش اشتها در طول روز می شود و مطالعات نشان می دهد که شروع روز با پروتئین تمیز به جای کربوهیدرات می تواند خطر خستگی را تا 75 درصد به مدت 6 ساعت کاهش دهد و انرژی شما را در عرض 30 دقیقه دو برابر کند. (یک تمرین بهتر!) یک مطالعه نشان داد زنانی که در وعده صبحانه پروتئین مصرف می کردند 65 درصد سریعتر وزن کم کردند.

2. انجام تمرینات یکسان در هر روز. وقتی یک برنامه ورزشی ثابت را دنبال می کنید، بدن شما کارآمدتر می شود و دیگر کالری زیادی نمی سوزانید. اگر می خواهید کاهش وزن خود را حفظ کنید، یا باید شدت آن را افزایش دهید یا برنامه خود را به طور منظم تغییر دهید. بدن شما هوشمندانه ساخته شده است و وقتی هر روز همان 3 مایل روی تردمیل یا همان تمرین زنگ کتری را انجام می دهید، بدن شما سازگار می شود. فقط روال خود را تغییر دهید – شدت، تعداد تکرارها، سرعت و حتی تمرینات خاص هر چند هفته یکبار تا بدن خود را شگفت زده نگه دارید و حداکثر کالری را بسوزانید. این یکی از توصیه های من در کتابم، امروز هنوز هم روز است.

3. آب نخوردن. آنقدر درگیر خوردن غذاهای سالم نشوید که از نوشیدن آب کافی غافل شوید. هیدراته ماندن گرسنگی را کاهش می دهد، تعداد کالری هایی را که می سوزانید افزایش می دهد و توانایی بدن شما را برای سوزاندن چربی بدن برای انرژی بهبود می بخشد. نوشیدن 16 اونس. 30-15 دقیقه قبل از غذا متابولیسم را 24 تا 30 درصد در یک ساعت بعد به 1.5 ساعت افزایش می دهد.

توصیه اصلی من نصف وزن بدن شما بر حسب اونس و شامل ¼ قاشق چایخوری است. نمک طبیعی و فرآوری نشده برای هر 32 اونس.

آیا هیچ یک از این مشکلات مانع تلاش شما می شود؟