18 نکته بدون رژیم غذایی برای کاهش وزن

اگر روزانه 500 کالری کالری دریافتی خود را کاهش دهید، تقریباً یک پوند وزن در هفته کاهش می یابد. در اینجا 18 راه برای کاهش وزن بدون رژیم با استفاده از این نکات کاهش وزن بدون رژیم وجود دارد.

1. با خوردن یک پرتقال کامل در صبح به جای مصرف آب پرتقال، حدود 45 تا 50 کالری را از بین می برید.

2. اگر اهل املت هستید، املت سفیده 4 تخم مرغی، بدون زرده و مقداری مایع جایگزین تخم مرغ را امتحان کنید. و به جای بیکن معمولی از بیکن کانادایی استفاده کنید تا کالری را حتی بیشتر کاهش دهید.

3. شیر بدون چربی، کم چرب یا بدون چربی بنوشید. سعی کنید شکر را تا جایی که می توانید قطع کنید یا در صورت لزوم از یک جایگزین استفاده کنید.

4. آیا می دانستید که خردل و مایونز تقریباً 100 کالری در هر قاشق غذاخوری دارند؟ اگر می توانید، به جای آن از اسپری کم چرب استفاده کنید. اوه نه، پنیر را فراموش کنید و 100 کالری دیگر ذخیره کنید.

5. فست فود… باشه. اگر می توانید همه آن را با هم قطع کنید، اگر نه، سهم خود را کم کنید یا با ساندویچ سینه مرغ با تزئینات گیاهی همراه شوید.

6. به جای چیپس یا شیرینی، تنقلات سالم مانند چوب کرفس یا هویج را با دیپ کم چرب مصرف کنید. حتی سیب، گلابی، آلو، انبه یا هلو را امتحان کنید. جایگزین های سالم زیادی وجود دارد.

7. نوشیدنی های پاپ و گازدار را دور بریزید. آب، آب ویتامین و سایر نوشیدنی های سالم برای کاهش کالری بیشتر در دسترس هستند.

8. 4-5 وعده غذایی کوچک در روز به جای 3 وعده غذایی بزرگ مصرف کنید. شما گرسنه نخواهید شد و با آشغال ها تقلب نمی کنید. هرگز صبحانه را حذف نکنید! وعده های غذایی کوچک بیشتر به شما امکان می دهد تنوع و گزینه های خود را افزایش دهید.

9. آیا در مورد آجیل عصبانی هستید؟ آجیل، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و ماست بخورید. همه چیز برای شما خوب است.

10. مواد غذایی تهیه شده با آرد سفید را نخورید، به جای آن از گندم کامل برای نان، پاستا، برنج و پخت استفاده کنید. این کار باعث از بین رفتن بیشتر چربی و کالری مضر شما می شود. علاوه بر این، این یک واقعیت ثابت شده است که غلات کامل گندم با افزایش مصرف فیبر، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.)

11. گوشت، مرغ و سوپ های خود را در آب سبزیجات آماده کنید، نه کره. و کره به عنوان رویه سیب زمینی پخته یا سبزیجات پخته شده را می توان با خامه ترش یا سایر سس ها یا اسپری های بدون چربی جایگزین کرد.

12. اوه، من عاشق سالاد سزارم، اما به جای آن، یک سالاد اسفناج خوب بدون تخم مرغ یا بیکن، اما با سینه مرغ خرد شده، توت فرنگی و مقدار کمی پنیر بز را امتحان کنید. فراموش نکنید که روی آن از تخمه کدو تنبل یا آفتابگردان استفاده کنید.

13. آیا می خواهید 500 کالری بیشتر ذخیره کنید؟ اسپاگتی گندم کامل را با سس خانگی با استفاده از گوشت گاو بدون چربی و سس مارینارا به جای فتوچین با آلفردو امتحان کنید.

14. باز هم، پاپ و حتی الکل را در خانه یا هنگام بیرون رفتن حذف کنید. من زمانی که آب میوه هایم را می نوشم مصرف کننده اختصاصی آب مقوی هستم.

15. هنگام غذا خوردن در بیرون از خانه، وعده های بزرگ معمولاً معمول است، به خصوص در مورد غذاهای چینی، بنابراین، وعده غذایی را تقسیم کنید یا آن را برای فردا ذخیره کنید.

16. ورزش کردن. من دوست دارم اسم این فعالیت را بگذارم (ورزش آسان در خانه). روزانه یک کار فیزیکی را در خانه انجام دهید. برای من، هر روز رفتن به باشگاه را شکست می دهد و هزینه ای رایگان و سازنده دارد. پیاده روی کوتاه داشته باشید. به جای رانندگی به مکان های نزدیک پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.

17. اگر واقعاً می‌خواهید شروع کنید، در زمان استراحت ناهار، کمی پیاده‌روی کنید یا اگر می‌توانید به میدان رانندگی توپ گلف بروید.

18. نهایت تمرینات سرگرم کننده، سالم و مفیدی که می توانید برای اصلاح و تقویت بدن خود انجام دهید… شنا است. پس یک کارت شنا بگیرید و شنا را شروع کنید.

خب! حالا شما مالک آن هستید. اگر می خواهید وزن کم کنید، رژیم غذایی سخت به هیچ وجه ضروری نیست. بدیهی است راه های بهتر و لذت بخش تری برای کاهش وزن و کاهش کالری دریافتی روزانه وجود دارد.

در صورت وجود برنامه ای را که در آن هستید دنبال کنید، زیاد بخوابید، مقدار زیادی آب بنوشید، غذاهای سالم بخورید و یک برنامه ورزشی غیر تهاجمی را شروع کنید، و با استفاده از این 18 وزن بدون رژیم، پاداش سلامتی و بدنی شاداب خواهید داشت. نکات از دست دادن.