10 نکته در مورد چگونگی کاهش وزن و تقویت معنویت

برای داشتن سلامتی مطلوب، اکثر آمریکایی ها نیاز به کاهش وزن دارند و شما کاملاً می توانید وزن کم کنید و معنویت خود را تقویت کنید. معنویت شامل ارتباط ذهن، بدن و روح است که همچنین شامل احساس شما از لحاظ فیزیکی، عاطفی، معنوی و ذهنی است.

احساس خوب نسبت به بدن خود اعتماد به نفس را افزایش می دهد و به شما کمک می کند با دیگران به شیوه ای مثبت و مطمئن تر برخورد کنید. ناامنی ها و کمبود اعتماد به نفس می توانند به فرصت های از دست رفته مانند رد شدن برای شغل یا از دست دادن زمانی که نوبت به ترفیع می رسد تبدیل شود. بله، تبعیض چاقی در محیط کار وجود دارد.

رژیم های غذایی و روش های زیادی وجود دارد که می توانید در مسیر کاهش وزن در پیش بگیرید. شما فقط باید کشف کنید که چه چیزی برای شما مفید است. کاهش وزن منجر به احساس رضایت می شود و معنویت شما را تقویت می کند فقط به این دلیل که در کل احساس بهتری خواهید داشت.

در زیر 10 نکته در مورد چگونگی کاهش وزن و تقویت معنویت آورده شده است:

1. به این فکر کنید که قرار است وزن کم کنید. مگر اینکه تصمیم خود را بگیرید که قرار است این کار را انجام دهید… این یک آرزو یا آرزو خواهد ماند تا واقعیت.

2. وعده های کوچکتر را در یک جلسه بخورید (غذای دریافتی خود را اندازه بگیرید). به جای داشتن یک فنجان برنج، به راحتی می توانید آن را به 1/2 فنجان برنج، 1/2 فنجان سیب زمینی، 1/2 فنجان سبزیجات و غیره برش دهید.

3. بدن جدید خود را به صورت روزانه تجسم کنید. قبل از خواب شبانه یا صبح هنگام بیدار شدن وقت بگذارید. همانطور که انسان فکر می کند تبدیل می شود.

4. 3-4 بار در هفته ورزش کنید. گنجاندن یک برنامه ورزشی منظم به کاهش وزن شما سرعت می بخشد و به شما کمک می کند سریع به اهداف خود برسید.

5. روش هایی را که به کاهش وزن کمک می کند، تحقیق کنید. راه حل های کاهش وزن را بررسی کنید. با انجام برخی تحقیقات در مورد این موضوع، راه حل هایی را پیدا خواهید کرد که متناسب با سبک زندگی و سطح تحمل شما باشد.

6. یک سری آبیاری روده بزرگ برای شروع سریع کاهش وزن خود انجام دهید. سلامتی بهینه از روده بزرگ شروع می شود و تمیز نگه داشتن روده بزرگ به بدن شما کمک می کند تعادل سالمی داشته باشد.

7. قبل از هر وعده غذایی چند اونس آب انگور ولش (رقیق شده با آب) بنوشید. مطمئن شوید که چند اونس نیز قبل از رفتن به رختخواب در شب میل کنید. در مجموع 4 بار در روز مصرف کنید.

8. در مورد اسیدهای چرب تک غیراشباع (MUFA) اطلاعات کسب کنید – غذاهایی که به کاهش وزن کمک می کنند. آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که در واقع کاهش وزن را تسریع می کنند؟ مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع غذاها باشید.

9. به جای کره یا پنیر، 1 فنجان سبزیجات را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بپاشید. روغن زیتون نیز یک MUFA محسوب می شود و یک ماده سالم برای قلب است.

10. میوه، سبزیجات، دانه ها و حبوبات زیاد بخورید. میوه ها و سبزیجاتی را مصرف کنید که در فصل خود در منطقه شما هستند که به شما کمک می کند تعادل یین یانگ مورد نیاز سیستم خود را حفظ کنید.

در نهایت، برنامه ورزشی که انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی در کمک به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن خواهد داشت. از این رو، احساس خوب بودن شما که بر زندگی و معنویت شما تأثیر می گذارد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، مطمئن شوید که برنامه ورزشی خود را عاقلانه انتخاب می کنید.