10 نکته – بیرون غذا خوردن و سالم ماندن

با مجموعه ای از رستوران ها که این روزها در دسترس ما هستند، غذا خوردن در بیرون به جای استثناء تبدیل به یک امر عادی شده است. روزهایی که بیرون رفتن به رستوران یک رویداد منحصر به فرد بود که برای مناسبت های خاص با خانواده یا دوستان ذخیره می شد، گذشته است. سبک زندگی پر مشغله و برنامه های شلوغ اغلب غذا خوردن را به یک ضرورت تبدیل می کند و برای بسیاری ممکن است به معنای خوردن چند بار در هفته و بیش از یک وعده غذایی در روز باشد. مشکل این است که می تواند خیلی سریع برنامه غذایی سالم یا برنامه کاهش وزن شما را متوقف کند. خبر خوب این است که این روزها غذا خوردن سالم در بیرون از خانه بسیار راحت تر از همیشه است. در اینجا 10 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست برای سلامتی بهتر و لاغرتر بمانید.

۱- از ​​قبل برنامه ریزی کنید. سعی کنید رستورانی را انتخاب کنید که گزینه های بیشتری از غذاهای سالم داشته باشد. از بوفه پرهیز کنید. آنها اغلب گزینه های غذایی سالمی دارند، با این حال بار کردن بشقاب شما و پرخوری می تواند مشکل ساز باشد.

2. شارژ بگیرید و عاقلانه انتخاب کنید.. از سرور خود بپرسید.. این غذا چگونه تهیه می شود؟ آیا حاوی کره است؟ کرم رنگ؟ سس؟ چقدر بزرگ است؟ چه چیز دیگری در این سالاد وجود دارد؟ تزئین؟ کروتون؟ پنیر پرچرب؟ بیکن؟ بخواهید که غذا بدون نمک اضافه، MSG یا مواد حاوی نمک تهیه شود. از منو سفارش دهید بسیاری از سرآشپزها به جای سرخ کردن، ماهی یا سبزیجات آب پز یا بخارپز تهیه می کنند. از سرخ کردنی ها دوری کنید.

3. از نان، چیپس یا هر چیز دیگری که در سبد است در حالی که منتظر غذا هستید صرفنظر کنید یا محدود کنید، حداقل کره را نادیده بگیرید. اگر خیلی وسوسه انگیز است، از سرور بخواهید آن را از جدول حذف کند. دور از چشم، دور از ذهن.

4. سس سالاد و سس را در کنار بخواهید. آنها اغلب کالری بیشتری نسبت به غذایی که طعم دهنده هستند، دارند. سس سالاد انتخابی یک وینگرت سبک یا حتی بهتر است، دوباره در کنار آن سرو شود. چاشنی‌هایی مانند خردل، سس کچاپ، ترشی‌ها و سس‌های حاوی نمک و شکر را محدود کنید.

5. از غذاهای حاوی خامه، سس مایونز، خامه ترش، کره پرهیز کنید و پنیر را راحت بنوشید.

6. سیب زمینی سرخ کرده را با سالاد کنار بگذارید.

7. چربی های قابل مشاهده را از گوشت و مرغ جدا کنید. حتی گوشت و مرغ بسیار کم چرب نیز حاوی چربی هستند. پوست مرغ را جدا کنید.

8. بخواهید که غذای شما با روغن زیتون به جای کره یا چربی تهیه شود.

9. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید بشقاب خود را تمیز کنید. قسمت ها را کوچک نگه دارید. نیمی از وعده غذایی را قبل از شروع به غذا خوردن در ظرفی بریزید. وعده غذایی خود را قورت ندهید. هضم غذا از دهان شروع می شود. خوب بجوید.

10. قبل از سفارش دسر کمی صبر کنید تا غذای اصلی شما جا بیفتد. اگر واقعاً باید دسر سفارش دهید، به جای دسرهای پر از شکر، میوه تازه یا شوربت میوه را انتخاب کنید. اگر واقعا نمی توانید مقاومت کنید، آن را تقسیم کنید و با یک دوست به اشتراک بگذارید.

حق چاپ 2009، برندان مک کارتی. تمامی حقوق محفوظ است.