10 قدم برای موفقیت در {اهداف} سلامتی

زمان تابستان برای عجله در دسترس می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سواحل دریا سریع پذیرای بیکینی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنه های شنا خواهند بود. اماده ای؟ مضطرب {نباش} اگر کنار هم قرار دادن نیستید در مخالفت با جمعیتی کدام ممکن است به سواحل دریا می‌توسعه {شجاع} باشید، در داخل همین جا نرم افزار‌ای ممکن است وجود داشته باشد تا زمانی که شما می توانید را خوش نوع می‌تدریجی.

مرحله # 1 همراه خود تصمیم گیری {اهداف} سلامتی انتخاب شده شخصی برخاستن کنید
الف- اطمینان داشته باشید کدام ممکن است اهدافتان معقول هستند. می توانید داشته باشید می توانید به ایمن 1-2.5 کیلو در داخل هفته کم کنید. متعاقباً منصفانه عملکرد معقول این خواهد بود، احتمالا: “من می روم نیاز دارم به همان اندازه 1 آگوست 2009 30 کیلو بار کم کنم. باشد که می تواند یک باشد عملکرد معقول خواهد بود، احتمالا.

مرحله شماره 2 منصفانه گذشته تاریخی عملکرد معقول اصلاح کنید
الف. اندکی کاهش نیاز به منصفانه عملکرد {بلند مدت} برای منصفانه آرام اقامت مفید باشد یا نباشد. به خاطر داشته باشید که عادات غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی خارق العاده را اصلاح کنید کدام ممکن است به همان اندازه آخر عمر باقی نگه دارد.
ب. تنظیم آرام زنده ماندن ابتدا در واقع می تواند فوق العاده آزار دهنده باشد یا نباشد. وقتی بار منصفانه عملکرد انگشت نیافتنی را اضافه کنید، مرحله استرس افزایش خواهد یافت. تصمیم گیری گذشته تاریخی های غیرواقعی اندکی کاهش در واقع می تواند نتیجه در {ناامیدی} شود کدام ممکن است باعث می تواند بخواهید تسلیم شوید.

مرحله {سوم} اطمینان داشته باشید کدام ممکن است {اهداف} می توانید داشته باشید {اهداف} سفارشی می توانید داشته باشید هستند
الف. خودتان {تصمیم بگیرید} کدام ممکن است چه میل به ایجاد یک. خواه یا نه همراه خود تقویت سلامتی هر دو استرس خون زیرین اقامت دارد؟ بدانید کدام ممکن است اهدافی کدام ممکن است برای شخصی ایجاد می کنید منعکس کننده آنچه دیگران برای می توانید داشته باشید تصمیم گیری کرده اند نباید باشد.
ب- استرس برای برخاستن منصفانه نرم افزار جدیدترین در کنار همراه خود {انتظارات} دیگران معمولاً در واقع می تواند شگفت انگیز باشد یا نباشد. {اهداف} شخصی را به ساده همراه خود افرادی به اشتراک بگذارید کدام ممکن است در نظر گرفته شده می کنید می توانید داشته باشید را الهام بخش را انتخاب کنید و انتخاب کنید حمایت می کنند. اگر در داخل محیطی قرار گرفتید کدام ممکن است دیگران به همین دلیل دردسر های می توانید داشته باشید حمایت {نمی کنند}، {اهداف} شخصی را همراه خود آنها خواهند شد در میان بسیاری نگذارید. پریشانی عاشق {شرکت است}. پس فراگیر شخصی را همراه خود اشخاص حقیقی خوش بینانه احاطه کنید.

مرحله 4 سرراست است. {اهداف} شخصی را بنویسید
الف- در داخل فراهم کردن {اهداف} شخصی مبتکر باشید.
ب. کاغذ {رنگی} پیدا کنید به همان اندازه {اهداف} شخصی را اقامت کنید.

مرحله {پنجم} {اهداف} را انتخاب کنید و انتخاب کنید عکس ها شخصی را انتشار کنید
الف. {اهداف} شخصی را در داخل {جایی} قرار دهید کدام ممکن است بتوانید به صورت هر روز آنها خواهند شد را ببینید. {اهداف} شخصی را روی یخچال، درگاه اتاق استراحت، لپ تاپ اجرایی، ایستگاه کاری هر دو داشبورد خودرو شخصی بچسبانید. {هر} جا کدام ممکن است زمان زیادی را صرف می کنید، {اهداف} شخصی را تصمیم گیری کنید.
ب. تجسم 8 برابر {سریعتر} به همین دلیل آموزش داده شود شنیداری است. به همین دلیل محرک‌های قابل مشاهده کدام ممکن است جای می دهد {عکس}‌ها هر دو بیکینی‌ها/ تنه شنا می‌شوند بیشترین استفاده را ببرید.

مرحله {ششم} وعده های غذایی شخصی را بر ایده آن قرار است {برنامه ریزی} کنید
الف. بخشی به همین دلیل منصفانه نرم افزار موثر به همین دلیل در این زمان برخاستن می تواند. نرم افزار ای اصلاح کنید کدام ممکن است جای می دهد زمان سازماندهی وعده های غذایی باشد یا نباشد.
ب. به همین دلیل نرم افزار شخصی شناخته شده به عنوان بهانه ای برای بازدید فست فود منطقه ای برای خریداری شده Combo #1 استفاده بیشتر از نکنید.
ج- به هیچ وجه منصفانه وعده غذایی را {حذف} نکنید. حیاتی ترین وعده غذایی در داخل روز صبحانه است. 9، کریسپی کرمز را انتخاب کنید و انتخاب کنید استارباکس به نظر نمی رسد که باشند، آنها خواهند شد راهی که در آن خوبی برای برخاستن روز به نظر نمی رسد که باشند. {حذف} وعده های غذایی در کل روز متابولیسم می توانید داشته باشید را تدریجی می تدریجی. وقتی متابولیسم می توانید داشته باشید تدریجی می تواند، بدن ما انرژی کمتری می سوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی چربی ها های غیر حیاتی را ذخیره می تدریجی. واقعیت واقعی اینجا است کدام ممکن است برای اندکی کاهش ایمن، نیاز به مفید وعده های غذایی بخورید.

مواردی کدام ممکن است جای می دهد مواردی برای {حذف} می شوند
{هر} عامل پخته، کبابی هر دو کبابی {هر} عامل سرخ شده
پروتئین خروس هر دو ماهی، سودای تن
چسبناک کم چرب
آب، آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب میوه
نان سفید سبوس دار
برنج سفید {سبزیجات} اخیر بخارپز
کره روغن زیتون
پروتئین آب لوله کشی
سیب زمینی های شیرینی
موز

مرحله 7 نرم افزار اقدام شخصی را بنویسید (دنبال کردن)

الف- برای موفقیت در عملکرد شخصی نیاز به نرم افزار حرکت داشته باشید.

ب. {تصمیم بگیرید} کدام ممکن است برای موفقیت در {اهداف} سلامتی شخصی چه مراحلی این یک ضرورت است.

ج. {باشه}، می توانید داشته باشید {اهداف} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نرم افزار غذایی شخصی را نوشته اید. موارد زیر
مرحله اینجا است کدام ممکن است نرم افزار هر روز شخصی را برای فعالیت های ورزشی {برنامه ریزی} کنید. ورزش های قلبی عروقی ممکن است علاوه بر این جای می دهد شود
منصفانه هر دو چند مورد آخر مورد به همین دلیل اسبابک ها {زیر}:
1. کوهنوردی به زودی {در حالی که} بازوهای شخصی را پمپاژ می کنید، {انگار} در داخل جاری دویدن هستید
2. طناب زدن
3. ترکیبی کوهنوردی-دویدن
4. فر زدن
5. پیلاتس، یوگا
6.شنا
7-موتور استفاده
8. {سگ} تمیز کردن با کوهنوردی ببرید
9. دویدن
10. گزاف گویی
تازه واردان 10-ربع ساعت
{متوسط} ​​20-نیم ساعت
30-60 {دقیقه} پیش بروید

قدم {هشتم} مهم می توانید داشته باشید
آنچه می خورید 80 شانس به همین دلیل میزان می توانید داشته باشید است. 20 شانس اکنون نیست اینجا است کدام ممکن است آرام اقامت شخصی را تنظیم دهید به همان اندازه به همین دلیل ورزش بدنی بیشترین استفاده را ببرید. در گذشته به همین دلیل برخاستن {هر} نرم افزار سلامتی، لطفا همراه خود منصفانه ارائه دهنده خدمات بهداشتی مشاوره گرفتن از کنید.

مرحله {نهم} صبر کنید و ببینید
الف. نمی‌دانید چقدر اندازه کشید به همان اندازه بار اضافه کنید؟ اگر به طور {متوسط} ​​بیش به همین دلیل 2 به همان اندازه 3 12 ماه سن دارید، این معقول است تخصصی ایجاد می کند اندازه زمان رفتار های بدی {در خود} راه اندازی کرده اید. متعاقباً کمتر از 6 ماه اندازه می کشد به همان اندازه رفتار های {سالم تر} راه اندازی شود.
ب. انضباط سفارشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشاهده با استفاده از 2 مسئله ترین عامل برای اندکی کاهش هستند. بدانید کدام ممکن است روزهای موثر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چند مورد آخر روز در میان بسیاری خواهید داشت. با این وجود همراه خود درک کردن اینکه کاری را مشارکت در می‌دهید کدام ممکن است می‌توانید به فرزندانتان منتقل کنید، به خودتان پاداش دهید: می توانید داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه آرام اقامت مفید.

مرحله 10 به همین دلیل در این زمان برخاستن کنید!