یک میان وعده کم کالری برای محل کار انتخاب کنید

با زندگی کاری پرمشغله، می‌توانید یک میان‌وعده کم کالری برای تناسب اندام انتخاب کنید. برخی از بهترین میان وعده های کم چرب برای پر کردن شکم و همچنین تماشای کالری دریافتی در زیر آورده شده است.

میوه های خشک شدهمیوه‌های خشک در دسته میان وعده‌های کم کالری A+ قرار می‌گیرند، زیرا دارای فیبر بالایی هستند تا شما را در وضعیت بدنی خوبی نگه دارند. آنها برای افرادی که هوس آشکار شیرینی دارند مناسب هستند.

تخم مرغ آب پز سفت: یک تخم مرغ آب پز یک میان وعده رژیمی مفید برای افراد خوش اندام است. تقریباً 80 کالری و چندین ماده مغذی دارد.

پاپ کورن ساده: حدود 93 کالری در سه فنجان پاپ کورن هوای ساده وجود دارد. بنابراین، بهترین و همچنین خوشمزه ترین میان وعده های کم کالری در سفر به حساب می آید.

بادام ها: شما می توانید حدود 10 بادام در روز بخورید زیرا فقط 100 کالری دارد. آنها نیز کاملا مغذی هستند.

ماست: ماست سرشار از کلسیم و کم کالری است. ماست شیر ​​بدون چربی بهترین گزینه برای یک میان وعده کم رژیم است.

سویا و هویج: راه دیگر برای کاهش کالری مصرف چیپس سویا کم کربوهیدرات به عنوان جایگزینی برای چیپس های معمولی سیب زمینی است.

میان وعده های کم کالری برای کار

وقتی با عجله به دفتر می روید؛ شما صبحانه را حذف می کنید و باید در غذاخوری دفتر غذا بخورید. بیرون از خانه غذا خوردن برای شما خوب نیست، بنابراین یک میان وعده کم چرب تهیه کنید که کاملاً سالم است. این به شما کمک می‌کند بدون اینکه مانع برنامه کاهش وزن فوری شما شود، سیر شوید. دستور العمل های آسان:

o مخلوطی از 3 قاشق غذاخوری کشمش و 3 قاشق غذاخوری پسته بو داده خشک را می توانید درست کنید.

o 1 کلمانتین و 1 قاشق غذاخوری عسل ترکیب خوبی را ایجاد می کند.

o نصف فنجان ماست یخ زده، ¼ فنجان توت فرنگی ورقه شده و 1 قاشق غذاخوری سس شکلات شیرینی شما را سیر می کند.

o مصرف 2 عدد کیوی با اندازه متوسط ​​و همچنین سبزیجاتی مانند بروکلی، کدو سبز، خیار، گل کلم، رازیانه و غیره مجاز است.

این میان وعده های کم چرب نه تنها معده شما را پر می کند، بلکه مغذی نیز هستند. برای کاهش وزن فوری، می‌توانید میان‌وعده‌ای کم‌کالری مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.