یک درمان طبیعی کنترل وزن

امروزه تقریباً همه به کنترل وزن علاقه دارند و این به معنای هم مردان و هم زنان است. نرخ چاقی در همه جا سر به فلک می کشد و حتی کودکان نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. اما در حالی که افزایش وزن آسان است، کاهش آن و کنترل آن برای اکثر افراد بسیار دشوار است. بدون مصرف داروهای سخت یا تحت عمل جراحی خطرناک، ممکن است بخواهید ابتدا یک درمان طبیعی کنترل وزن را امتحان کنید.

شما می توانید به یکی از دو روش وزن کم کنید. می توانید میزان کالری دریافتی خود را کمتر از میزان کالری مصرفی خود کاهش دهید. می توانید میزان کالری مصرفی خود را بالاتر از کالری دریافتی خود افزایش دهید. بهترین و موثرترین تکنیک این است که هر دو را انجام دهید. سطح فعالیت خود را افزایش دهید و میزان کالری دریافتی به بدن خود را کاهش دهید. کالری کمتری که مصرف می کنید و کالری بیشتری مصرف می کنید، تعیین کننده سرعت کاهش وزن شماست. از کجا کالری دریافت می کنید ممکن است مهم باشد یا نباشد و به نظر می رسد اطلاعات مربوط به جایی که کالری خود را از کجا دریافت می کنید، مثلاً از چربی یا کربوهیدرات، با هر مطالعه جدیدی که منتشر می شود، تغییر می کند.

به یاد داشته باشید که احتمالاً هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که کنترل وزن را بدون نیاز به ایجاد تغییراتی در عادات غذایی و سطح فعالیت بدنی خود انجام دهد. شما نمی توانید هر روز هزاران کالری برای خود پر کنید، هرگز از روی مبل بلند نشوید و سپس قرصی بخورید که شما را سالم و لاغر نگه می دارد. تمام محصولات کنترل وزن طبیعی، کاربر را ملزم می کند تا سهم خود را با رژیم غذایی و ورزش انجام دهد. انتظار هر چیز دیگری یک دستور مطمئن برای فاجعه است.

کنترل کالری دریافتی بخش بزرگی از کنترل طبیعی وزن شما است، اما توجه به آنچه می خورید نیز مهم است. بسیاری از رژیم های غذایی جدید مزایای پر کردن پروتئین را تحسین می کنند. این به این دلیل است که پروتئین به احساس سیری در فرد کمک می کند و کالری کمی نسبت به مقدار غذایی که می خورید دارد. شکر احساس گرسنگی شما را افزایش می دهد و بنابراین شما را به خوردن بیشتر تشویق می کند. با درک اینکه چگونه این غذاها در سیستم شما تجزیه می شوند و چگونه بر گرسنگی شما تأثیر می گذارند، می توانید رژیم غذایی خود را برای کنترل طبیعی وزن اصلاح کنید.

برخی از گیاهان و مواد طبیعی وجود دارد که می توانید برای کمک به کنترل وزن از آنها استفاده کنید. اینها شامل کروم است که به حفظ سطح قند خون شما کمک می کند. هنگامی که قند خون کاهش می یابد، بدن سیگنال گرسنگی را ارسال می کند، زیرا غذا خوردن به بازگشت سطح قند به حالت عادی کمک می کند. عصاره چای سبز نیز به سوزاندن کالری کمک می کند. غذاهای بسیار تند یا تند مانند فلفل و سیر به کاهش وزن اضافی آب کمک می کنند.

ملاتونین به تنظیم چرخه خواب بدن کمک می کند و استراحت مناسب برای بدن برای حفظ متابولیسم و ​​سوزاندن کالری موثر مهم است. ال کارنیتین برای تبدیل غذا به انرژی به خصوص چربی استفاده می شود. فنیل آلانی یک آمینو اسید است و مستقیماً بر روی مرکز اشتهای مغز تأثیر می گذارد و به سرکوب میل به غذا کمک می کند. MetaboVite مکمل کنترل وزن طبیعی است که برای افزایش متابولیسم بدن توسعه یافته است.

همه این توصیه‌ها باید همراه با نوشیدن مایعات فراوان استفاده شوند تا بدن بتواند چربی و سایر سموم را از سیستم خود خارج کند. هضم مناسب و گردش خون خوب برای هر رژیم غذایی که امتحان می کنید مهم است، بنابراین نوشیدن مقدار زیادی آب ضروری است. سرکه سیب منبع عالی پتاسیم است که در حین ورزش از بین می رود و همچنین در امولسیون کردن چربی ها مفید است.

دانشمندان و پزشکان همیشه روی داروهای وزن طبیعی و گزینه های درمانی کار می کنند. شاید روزی آن قرص جادویی را اختراع کنند که به ما اجازه دهد هر چه می خواهیم در هر مقداری که می خواهیم بخوریم و همچنان لاغر بمانیم. در این میان مهم است که فعال باشیم و مسئولیت برنامه کنترل وزن خود را به عهده بگیریم.

همیشه قبل از استفاده از این اطلاعات با پزشک خود مشورت کنید.

این مقاله ماهیت تغذیه ای دارد و نباید به عنوان توصیه پزشکی تلقی شود.