یوگا طبیعی و رژیم غذایی برای افزایش وزن

برای یکی، آنها به شدت از تصویر لاغر خود آگاه هستند. از آنجایی که لباس ها متناسب نیستند، ممکن است اغلب از مشکلات تصویر بدن رنج ببرند و بیشتر درونگرا شوند. آنها همچنین از کمبود تغذیه رنج می برند که می تواند منجر به انبوهی از مشکلات مختلف شود. خسته شدن بیش از حد آسان، بیماری های پوستی و درد مفاصل برخی از نشانه های اصلی هستند که بدن شما تغذیه کافی برای حفظ آن را دریافت نمی کند. در این نوع سناریو، معرفی یک برنامه غذایی جامع و یک روال یوگای سفارشی می تواند نتایج فوق العاده مثبتی به شما بدهد.

رژیم غذایی طبیعی با توجه به کالری مورد نیاز شما

اجازه دهید الگوی طبیعی بدنتان به شما بگوید به چه چیزی نیاز دارید و چه مقدار کافی است.

مهم است که فرآیند را با اطلاعات تجربی شروع کنید. به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید تا متوجه شوید که بدن شما دقیقاً چه مقدار کالری در روز برای رسیدن به وزن مورد نظر خود نیاز دارد. یک برنامه غذایی فشرده داشته باشید تا بدن شما به افزایش کالری دریافتی عادت کند و در عرض چند روز متناسب با آن تنظیم شود. بدن شما به کالری های پایدار نیاز دارد، بنابراین یک رژیم غذایی پر کالری بسازید. این باید شامل غلات با فیبر بالا، سیب زمینی، موز، آب میوه و غلات باشد. همچنین باید از محصولات لبنی برای کمک به بازگرداندن سطح کلسیم بدن برای افزایش تراکم استخوان و کمک به ماهیچه‌ها برای چسبیدن مناسب به بدن استفاده کنید.

اولویت های شما هنگام تنظیم یک برنامه غذایی

بسیاری از مردم زمانی که رژیم غذایی پر کالری را با خوردن هر چه که می خواهند هر زمان که می خواهند یکی می دانند، درگیر یک روال نادرست می شوند. این تصور بسیار اشتباهی است.

مهم است که کیلومترها از غذاهای ناسالم دور باشید. غذاهای ناسالم کالری خالی دارند. به احتمال زیاد از بی حالی، گاستروانتریت و احساس نفخ رنج خواهید برد. همیشه برای وعده های غذایی خود زمان مشخصی در نظر بگیرید. مهمتر از همه، روز خود را با سنگین ترین وعده غذایی شروع کنید و با سبک ترین وعده غذایی به پایان برسانید. مراقب آخرین وعده غذایی روز باشید. سوپ، غلات سبک یا فرنی انتخاب های عالی هستند.

یوگا برای افزایش وزن

ورزش برای افزایش وزن مهم است. استفاده از تمرینات اصلی به بدن شما کمک می کند تا غذا را بهتر هضم کند و کالری ها بهتر به بدن شما بچسبد.

Sarvangasana یک آسانا عالی به خصوص برای افرادی است که به دنبال افزایش وزن هستند. با این حال، مطمئن شوید که یک حرفه ای شما را در ژست ها راهنمایی می کند. Surya Namaskar راه فوق العاده دیگری برای شروع روز خود با یوگا و تسریع برنامه های افزایش وزن است. ژست جنگجو و ژست درختی به افزایش تعادل شما کمک می کند و همچنین در مرکز مرکزی بدن شما اجازه می دهد تا غذا را بهتر هضم کند و جرم بیشتری به دست آورد.

اولویت های شما هنگام انتخاب روتین یوگا برای افزایش وزن

یوگا با افزایش آتش های گوارشی و اشتهای شما عمل می کند که در نهایت به افزایش وزن شما کمک می کند. جدا از شروع یک رژیم غذایی طبیعی و روال یوگا برای تغییر وضعیت خود، باید با انتخاب های مالی معقولی مانند اشتراک EHIC یا تمدید بسته به وضعیت فعلی خود، مراقب سلامتی خود نیز باشید. همچنین باید قبل از هر گونه تغییر در شیوه زندگی فعلی خود با یک متخصص تغذیه و یک متخصص یوگا مشورت کنید.

رژیم لاغری سریع