یاد بگیرید چگونه سریع وزن کم کنید! کاهش وزن ایمن و موثر

یاد بگیرید چگونه با این رویکرد سالم برای کاهش وزن سریع وزن کم کنید

کاهش وزن می تواند برای بسیاری از افراد یک چالش باشد. چاقی با بسیاری از خطرات سلامتی مرتبط است، از جمله حمله قلبی، سکته مغزی و دیابت. بر اساس گزارش مرکز ملی آمار سلامت، چاقی از سال 1970 بیش از دو برابر شده است! با همه تبلیغات فست فود، سبک زندگی پرمشغله و مشکلات اقتصادی، کاهش وزن هر سال سخت تر می شود. من این پست را برای ارائه یک نقشه راه برای کاهش وزن ایجاد کردم. من قصد دارم به جزئیات برخی از اجزای کلیدی چگونگی کاهش وزن سریع، و مهمتر از همه، چگونگی حفظ آن را توضیح دهم! کاهش وزن سالم دو جنبه دارد:

درست غذا خوردن، گرسنگی نکشید، می تواند منجر به کاهش وزن سریع شود

بیشتر مردم احساس می کنند برای کاهش وزن باید غذا خوردن را کنار بگذارند. در حالی که حقیقتی در این مورد وجود دارد، کاهش وزن بسیار بیشتر از صرف غذا نخوردن است. تصادفی نیست که بسیاری از مردم 10 یا 20 پوند وزن کم می کنند تا همه چیزهایی را که از دست داده اند به دست آورند. رژیم های بسیار کم کالری بدن شما را به حالت گرسنگی در می آورد زیرا نمی داند چه زمانی مواد مغذی بیشتری دریافت کند! با مصرف کالری کم، بدن شما فرآیندهای کالری سوزی خود را کند می کند و شروع به ذخیره چربی می کند. به همین دلیل، در ابتدا نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما به محض شروع دوباره غذا خوردن، بدن شما بلافاصله به وزن اولیه خود باز می گردد. علاوه بر این، بدن شما مواد مغذی مورد نیاز برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند. ممکن است احساس کنید که دائماً در حالت بد خلقی، خستگی و یا حتی علائم افسردگی هستید. به دلیل عدم تعادل هورمونی، ممکن است هوس دائمی برای غذاهای ناسالم داشته باشید. با فرض اینکه سعی می کنید ورزش کنید، احتمالاً انرژی لازم برای انجام یک تمرین عالی یا ریکاوری مناسب بعد از آن را ندارید.

کلید کاهش وزن سریع همیشه کالری کم نیست. کالری مناسب را می سوزاند. اگر دیوانه وار تمرین کنید و سعی کنید با 1000 کالری در روز زندگی کنید، بدن شما به هم خواهد ریخت! پس برای کاهش وزن سریع چه بخوریم؟ بدون اینکه خیلی پیچیده باشد، می خواهید مقادیر زیادی پروتئین، فیبر و آب مصرف کنید. شما می خواهید از چیزهایی مانند قند، کربوهیدرات های نشاسته ای و چربی ها اجتناب کنید یا آنها را محدود کنید.

لازم نیست تک تک کالری هایی را که می خورید بشمارید. فقط باید مطمئن شوید که سالم غذا می خورید. یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش وزن، روش بشقاب است. بشقاب صبحانه، ناهار و شام خود را به صورت زیر تقسیم کنید:

1. 1/2 بشقاب شما باید از کربوهیدرات های غیر نشاسته ای تشکیل شده باشد – من به طور خاص در مورد سبزیجات صحبت می کنم. چیزهایی مثل کلم بروکلی، گل کلم، مارچوبه و غیره. این به این معنا نیست که آنها را در سبزی بپوشانید یا در 5 قاشق غذاخوری کره تفت دهید! یاد بگیرید که سبزیجات را همان طور که هستند دوست داشته باشید. یک منبع خوب و سالم از مواد مغذی.

2. 1/3 بشقاب شما باید پروتئین بدون چربی باشد – این ماهی، مرغ، بوقلمون یا هر گوشت بدون چربی دیگری است. چیزهایی مانند لوبیا نیز منابع عالی پروتئین هستند.

بقیه باید کربوهیدرات های نشاسته ای باشد – این مقدار کمی از چیزهایی مانند برنج قهوه ای، نان گندم، ماکارونی گندم و غیره است.

این یک سیستم پیشرفته نیست، اما یک برنامه ساده است که هر کسی می تواند آن را دنبال کند و کار خواهد کرد. اگر به بشقاب خود نگاه می کنید و 2 تکه بروکلی و یک توده بزرگ پاستا یا برنج سرخ شده دارید، باید تنظیماتی را انجام دهید.

مواردی که باید کاملا حذف شوند

برای کاهش وزن سریع، مواردی وجود دارد که باید به طور کامل از شر آنها خلاص شوید:

1. آرد سفید – آرد سفید و آرد گندم کامل به طور قابل توجهی از نظر ارزش غذایی متفاوت هستند. برای خلاص شدن از شر چربی های شکمی که به سختی از بین نمی روند، باید محصولات آرد سفید مانند نان سفید، برنج سفید، تورتیلا و هر چیز دیگری که آرد سفید در آن وجود دارد را از بین ببرید. جایگزین چیست؟ محصولات تهیه شده از آرد غلات کامل

2. شربت ذرت با فروکتوز بالا و سایر قندهای تصفیه شده – مواد تشکیل دهنده خود را بخوانید! شکر عامل اصلی افزایش وزن و توانایی کاهش وزن سریع است. شکر شکر است، اما دریافت شکر از میوه‌ها، که دارای برخی فواید تغذیه‌ای هستند، بسیار بهتر از شکر از غذاهای فرآوری‌شده است. جایگزین چیست؟ چیزهایی با قندهای طبیعی مانند میوه بخورید!

ورزش منجر به تعریف عضله می شود و وزن را کاهش می دهد

وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می‌آید، مهم‌ترین فواید آن فواید سلامتی است، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، اکثر مردم نیز بدشان نمی‌آید که بدن بهتری داشته باشند. من به عنوان یک مربی همیشه آن را می شنوم. “من می خواهم تن کنم! شکل و تون. چگونه می توانم تعریف بهتری از عضلات داشته باشم؟” اگر هدف شما دستیابی به تعریف عضلانی است، مهم نیست که رژیم غذایی شما چقدر خوب است. باید تمرین کنی! ماهیچه های شما رشد نمی کنند اگر آنها را به کار ندهید.

چه ورزش هایی به کاهش وزن سریع کمک می کنند؟

ورزش به خصوص وزنه برداری کار آسانی نیست. سبک ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اینکه کدام برنامه تمرینی برای شما بهتر است به اهداف و بدن فردی شما بستگی دارد. برای کاهش وزن سریع تقریباً همه می توانند روی چند چیز حساب کنند:

1. شما باید تمرینات کاردیو و مقاومتی انجام دهید – اگر می خواهید بهترین نتایج را ببینید، باید ترکیبی از تمرینات قلبی عروقی و وزنه برداری انجام دهید. من مردم را می بینم که همیشه ناامید می شوند زیرا بیش از 60 دقیقه در روز روی تردمیل می دوند اما هنوز آنطور که می خواهند به نظر نمی رسند. بدون ماهیچه ها هیچ تعریفی از ماهیچه وجود ندارد! برای عضله سازی باید وزنه بردارید. و برعکس، برای حفظ سلامت قلب و سوزاندن بیشترین چربی، باید نوعی ورزش قلبی عروقی انجام دهید.

2. از تمرینات کل بدن زیاد استفاده کنید – وقتی صحبت از کاهش وزن سریع و چربی سوزی می شود، تمرینات کل بدن معمولاً بهتر از تمرینات منفرد عمل می کنند. نمونه ای از تمرینات تمام بدن، اسکات پرس شانه است. با استفاده از پاها، مغز و بازوها، مقدار قابل توجهی کالری می سوزانید و در عین حال قدرت عضلانی را بهبود می بخشید. نمونه ای از تمرینات کالری سوزی کمتر موثر می تواند حلقه دو سر بازو نشسته باشد. اگر هدف شما عضله دوسر خوب است، این یک تمرین عالی برای شماست. اگر هدف شما کاهش وزن سریع است، با یک سوزاننده کالری بالا مانند اسکات و پرس، نتایج بسیار بهتری خواهید دید.

نکاتی برای کاهش وزن سریع

1. تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) را امتحان کنید – HIIT یک برنامه ورزشی ایمن و موثر برای از دست دادن مقادیر زیادی چربی در مدت زمان کوتاه است. HIIT بسیار موثر است زیرا برای کاهش وزن و در عین حال رشد عضلانی را تقویت می کند، بر خلاف کاردیو حالت ثابت که کالری می سوزاند اما برای عضله سازی چندان مفید نیست.

2. مقاله من در مورد ده غذای رژیمی برتر را بررسی کنید – اگر به دنبال غذاهای عالی برای خوردن در طول برنامه کاهش وزن خود هستید، این ده “غذای فوق العاده” است که به شما کمک می کند تا مواد مغذی مناسب را برای کاهش وزن سریع و ایمن فراهم کنید. برای کاهش وزن.

3. اگر می خواهید یک برنامه تمرینی حرفه ای ایجاد کنید که دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی کاهش وزن به شما ارائه دهد، اشتراک برنامه تمرینی من را بررسی کنید. دیگر هرگز نگران اثربخشی تمرینات خود نخواهید بود. من هر آنچه را که برای کاهش وزن و به دست آوردن تعریف عضلانی مورد نظر خود نیاز دارید به شما می دهم.

رژیم لاغری سریع