گرم کردن قبل از تمرین


گرم کردن قبل از تمرین برای جلوگیری از مواردی مانند کشیدگی عضلات و آسیب ها و بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر هنوز ورزش نکرده اید یا برای گرم کردن بدن به ایده های جدید نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ضروری است. برخی از بخشها شامل حالت کودک ، حالت نشسته ستون فقرات ، کشش ساق و ران است و برخی از حالتهای یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب است. حرکات کششی از کشیدگی ماهیچه های شما جلوگیری می کند و ماهیچه های شما کار می کنند ، بنابراین شما آماده ورزش هستید.

گرمایش قلبی

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی لزوماً گسترده نیستند ، اما هنوز هم مهم هستند. اگر به تازگی دویده اید ، پیاده روی کرده یا پرش کرده اید ، قلب شما می تپد و برای دویدن بعدی آماده می شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع تمرینات قلبی ، حرکات کششی فوق را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

تمرینات کششی و قلبی قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که از موفقیت تمرین شما اطمینان حاصل شود. سعی کنید از قبل غذای سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. همچنین جلوگیری از آب زیاد به جز بعد از ورزش کمک می کند. با کمال تعجب ، قهوه یک نوشیدنی عالی قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی می دهد و به بدن شما می گوید در حین ورزش چربی بیشتری مصرف کند.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یوگای کوتاه قبل از تمرین انجام دهید و چه در کلاس یوگا به عنوان تمرین شرکت کنید ، بدن شما آماده رشد و تقویت است. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین پیدا کنید و چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

اگر به شخصی که مدت طولانی تمرین می کند مراجعه کنید ، اگر با مزایای گرم شدن بیشتر آشنا شوید ، از آن سود خواهید برد. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و می تواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما است توصیه کند. ورود به سالن بدنسازی یا یافتن شریک تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و علاوه بر این ، شما در سفر تمرینات خود مسئول خواهید بود.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بودید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید و بررسی کنید که آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید